Ogłoszenie z dnia 2012-04-19
Sieradz: Dostawa specjalistycznych maszyn CNC
Numer ogłoszenia: 125068 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Z.P.H.U. "MATUSIAK" Henryk Matusiak , ul. Sadowa 1, 98-210 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 32 26, faks 43 656 93 91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.matusiak.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznych maszyn CNC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych specjalistycznych maszyn CNC o parametrach niegorszych niż: SPECJALISTYCZNA PIŁA DWUGŁOWICOWA typu DG 142 Z KOMPUTEREM lub równoważne - 1 szt. Dane techniczne ww maszyny: maksymalna długość cięcia: 4500 mm minimalna długość cięcia przy pochyleniu tarczy 90: 330 mm minimalna długość cięcia przy pochyleniu tarczy 45: 330 mm zakres pochylenia tarczy: 90 i 45 średnica tarczy zębatej: 500 mm średnica otworu tarczy zębatej: 30 mm liczba obrotów piły: 2800 obrmin zakres wychylenia w poz. pochyłej: 90 i 45 do wewnątrz dla obu pił ciśnienie pracy: 7 bar zapotrzebowanie powietrza: 40 l ( bez natrysku ), 64 l ( z natryskiem ) mocowanie materiału: pneumatyczne moc silnika: 2 x 4000 W napięcie zasilania: 380 V, 3 fazowe , 50 Hz wymiary zewnętrzne: 3050x1600x1450 mm (długość,szerokość,wysokość) waga: 1340 kg Wyposażona w: komputer E 555, dociskacze pneumatyczne pionowe ( 2 szt.), osłony ruchome pił, tarcze zębate do cięcia o średnicy 500 mm, 120 zębów, uniwersalne regulator ciśnienia wejściowego, płyn chłodzący tarczę zębatą ( pojemnik 0,5 l ), zestaw kluczy dociskacz pneumatyczny poziomy z uchwytem mocującym i przyłączem 2 kpl. samojezdna podstawka pod profil 1 szt. podstawa rolkowa o długości 1,5 m montowana do głowicy ruchomej 1 szt. zestaw spryskiwaczy do cięcia aluminium (głowica stała i ruchoma) 2 kpl. drukarka etykiet 1 szt. zestaw odsysaczy wiórów1 kpl. CENTRUM OBRÓBCZE PROFILI ALUMINIOWYCH I STALOWYCH SBZ 140 lub równoważne- 1 szt. Dane techniczne w/w maszyny: max. długość obrabianego profilu: 7600 mm przemieszczenie w osi X: 7600 mm max. prędkość obróbki w osi X: 65 mmin przemieszczenie w osi Y: 850 mm max. szerokość obrabianego profilu: 850 mm max. prędkość obróbki w osi Y: 60 mmin przemieszczenie w osi Z: 650 mm max. wysokość obrabianego profilu: 650 mm max. prędkość obróbki w osi Z: 60 mmin kąt obrotu w osi A: 0- 180dowolnie programowany dokładność pozycjonowania osi X, Y, Z : +- 0,1 mm dokładność pozycjonowania osi A: +- 0,1 max. średnica frezu palcowego: 80 mm max. średnica frezu tarczowego: 200 mm typ uchwytu wrzeciona: HSK F63 max. liczba obrotów głowicy: 21000 obrmin pobór mocy: 10.000 W napięcie zasilania: 380 V, 3-fazowe , 50 Hz ciśnienie pracy: 7 bar Wyposażone w: komputer PC z systemem Windows NT, - procesor Pentium 3 1,26 GHz - 512 MB RAM, - dysk twardy 30 GB, - stacja CD-ROM, - stacja dyskietek 3,5 cala, - karta sieciowa 10100 Base-TRJ45, - 4 porty szeregowe i 1 równoległy, system podtrzymania napięcia komputera, płynną regulację prędkości roboczej za pomocą potencjometru, automatyczny zmieniacz narzędzi, podręczny pulpit operatora, dociski pneumatyczne poziome ( 8 sztuk ) z dwustopniową siłą docisku, barierę świetlną bezpieczeństwa przed maszyną, dozujące urządzenie natryskowe podające płyn chłodzący narzędzie, automatyczne ustawianie położenia docisków pneumatycznych płyn chłodzący w pojemniku 0,5 l, regulator ciśnienia wejściowego, zestaw niezbędnych kluczy, Skaner kodu kreskowego z uchwytem Uchwyt frezarskie - 6 szt., w tym 2 szybkomocującce Frez tarczowy Zestaw tulejek do uchwytów frezarskich Pakiet frezów Oprogramowanie dodatkowe eluCAD Zespół docisków drugiego toru Głowica kątowa.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 42.61.22.00 - Pionowe, wrzecionowate centra obróbkowe 43.81.20.00 - Piły .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie zwarte w formularzu ofertowym, iż sprzęt posiada parametry techniczne wskazane w SIWZ, odpowiada stosownym normom i standardom, posiada wymaganą prawem dokumentację.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty, 2) projekt umowy 3) Upoważnienie do podpisania oferty - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru , 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1.Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy: a) zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, 1.2.Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy: a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy b) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2.1 Sposób inicjowania zmian: a) Zamawiający: - wnioskuje do wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Wykonawca: - wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany. 3.Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach 4. Zmiana postanowień zawartej umowy w wyniku wprowadzenia zmian opisanych powyżej może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.matusiak.com.pl w zakładce ZAMÓWIENIA
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chojne, ul. Sadowa 1, 98-210 Sieradz 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Chojne, ul. Sadowa 1, 98-210 Sieradz 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowościach Dąbrówka, Podłężyce, Rzechta na terenie Gminy Sieradz
- Dostawa oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Stodolnianej 25a w Sieradzu
- Wykonanie przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku zlokalizowanego w Sieradzu przy ul. POW 27
- Dostawa leków do programów terapeutycznych i świadczeń gwarantowanych
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- "Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia do Przedszkola w Pysznicy" "Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia do Żłobka w Pysznicy"
- Dostawa ploterów do Modelarni
- Dostawa wytłaczarki do produkcji folii LLDPE / LDPE.
- Zakup wyposażenia hali i pomieszczeń warsztatowych dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. M. Rataja w Krzelowie
- Dostawy materiałów budowlanych, malarskich, narzędzi i elektronarzędzi
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.