Ogłoszenie z dnia 2012-04-19
Wrocław: WNZKŚ.2420.6.zOc.2012
Numer ogłoszenia: 124998 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska, ul. Kuźnicza 35, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 37 52 789, faks 0-71 34 357 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WNZKŚ.2420.6.zOc.2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zapytanie o cenę na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla WNZKŚ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR MIKŁASZ EUROOFFICE GLOBALEX
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR MIKŁASZ EUROOFFICE GLOBALEX
- EUROOFFICE GLOBALEX, Grunwaldzka 42/1B, 50-356 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68646,30
Oferta z najniższą ceną: 68646,30 / Oferta z najwyższą ceną: 96183,70
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, a treść jego oferty odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Cena zaproponowana przez Wykonawcę jest najniższa. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, a jego oferta odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-179/2025 Modernizacja magazynu nr 1 budynku G-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Gdańskiej 13/15 we Wrocławiu w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Wolskiej 7 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z napełnianiem i dzierżawą zbiornika na tlen medyczny, butli na gazy medyczne i techniczne dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi World Summit AI w Amsterdamie
- Dostawa odczynników i akcesoriów do analizatorów parametrów krytycznych wraz z dzierżawą urządzeń
- SZP/243-139/2025 Zakup i dostawa licencji na pakiet oprogramowania do zaawansowanych analiz numerycznych zjawisk szybkozmiennych w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz usługi serwisowe dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni informatycznej dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jejkowicach" w ramach projektu Kompetencje jutra w SP w Jejkowicach
- Dostawa tonerów, tuszy, bębnów, etykiet oraz rolek termicznych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Usługa drukowania wraz z kompleksową obsługą urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.