eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TułowiceModernizacja drogi leśnej utwardzonej OPOLSKA w Leśnictwach Św. Hubert i Przechód

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Tułowice: Modernizacja drogi leśnej utwardzonej OPOLSKA w Leśnictwach Św. Hubert i Przechód
Numer ogłoszenia: 124957 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92393 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Tułowice, ul. Parkowa 14/14a, 49-130 Tułowice, woj. opolskie, tel. 0-77 4600109, faks 0-77 4600123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Leśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi leśnej utwardzonej OPOLSKA w Leśnictwach Św. Hubert i Przechód.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja drogi leśnej utwardzonej OPOLSKA w Leśnictwach Św. Hubert i Przechód . Podstawa opracowania Projekt remontu dróg wewnętrznych-leśnych na terenie Nadleśnictwa Tułowice, opracowano na podstawie umowy zawartej z Nadleśnictwem Tułowice 49-130 Tułowice , ul. Parkowa 14/14a, a Przedsiębiorstwem Usług Inwestycyjno-Remontowych INREM sp. z o.o. 55-200 Oława Rynek 24. Materiały wyjściowe - Umowa z Zamawiającym. - Mapa ewidencyjna 1:10000, 1:5000 - Katalog typowych konstrukcji jezdni podatnych i półsztywnych IBDiM. - Generalna Dyrekcja Lasów Państwowych ,Poradnik techniczny Warszawa Bedoń 2006. - Konsultacje i uzgodnienia z Zamawiającym. - Wizja lokalna w terenie , inwentaryzacja geodezyjna drogi . Zakres Opracowania Zakres branży drogowej projektu remontu wewnętrznych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tułowice obejmuje opracowanie. -Planu orientacyjnego 1:25000 -Planu sytuacyjnego 1:1000 -Przekroju podłużnego 1:100/1:1000 -Przekrojów poprzecznych 1:100 -Przekroje konstrukcyjne 1:100 -Technologii remontu drogi- specyfikacje techniczne. -Przedmiaru koniecznych prac do wykonania. -Kosztorysu Inwestorskiego. Opracowanie obejmuje remont nawierzchni istniejącej /z kruszywa/ oraz wykonanie konstrukcji na 5 projektowanych placach składowych drewna przylegających do drogi w km: Nr 1.Km 2+ 500 - oddz.134a , składnica po lewej stronie drogi. Nr 2. Km 3+000 - oddz.135a , składnica po prawej stronie drogi tzw. Żurawiej. Nr 3. Km 3+850 - oddz.136 h , składnica po lewej stronie drogi /za czerwonym krzyżem/. Nr 4 . Km 5+200 - oddz.121d , składnica po prawej stronie dochodząca do drogi Modrzewiowej oddz.122. Nr 5. Km 6+100 - oddz.124b, składnica po prawej stronie drogi w oddz.124a. Projekt w swoim zakresie obejmuje również zapewnienie sprawnego odpływu wód opadowych przez nadanie remontowanym odcinkom normatywnych spadków poprzecznych jezdni i przylegających poboczy. Projekt przewiduje budowę dodatkowych rowów, oraz naprawę istniejących przepustów. Kosztorys i przedmiar robót zostanie sporządzony osobno dla dwóch odcinków. Odcinek I - km 0+000 - 3 + 500 Odcinek II - km 3+500 - 6 + 952,74 Stan istniejący Droga leśna Opolska o długości 6+952,74 m posiada nawierzchnię z kruszywa, w wielu miejscach zdegradowaną o licznych ubytkach. Szerokość drogi od 3,0-5,5m o zmiennej szerokości poboczy. Na wielu odcinkach brak rowów. W tych miejscach występuje większa degradacja nawierzchni z kruszywa. Istniejące przepusty zamulone, przyczółki drewniane zniszczone , konieczna odbudowa. W kilku miejscach w celu odprowadzenia wód wykopane są tymczasowe zbiorniki wsiąkowoodparowujące. Nie stwierdzono sieci uzbrojenia terenu.Przyległy teren bezpośrednio do drogi mocno zakrzaczony i porośnięty lasem . W miejscach gdzie projektuje się dodatkowe rowy należy wyciąć drzewa i krzaki. Rozwiązanie projektowe. a/ Plan sytuacyjny i profil podłużny i poprzeczny Droga sytuacyjnie pozostaje bez zmian. W profilu podłużnym jak i poprzecznym niweleta drogi zostanie podniesiona średnio o 8 cm /o grubość warstwy regeneracyjnej/ . Spadek drogi jednostronny 2% spadek poboczy 6%. Rowy trójkątne o pochyleniach skarp 1:1, w miejscach gdzie jest to możliwe 1:1,5 b/ Przekroje konstrukcyjne Zaprojektowano wzmocnienie konstrukcji istniejącej nawierzchni poprzez - Wyrównanie spadków poprzecznych i uzupełnienie ubytków. - Ułożenie warstwy nawierzchni z kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 o grubości 8 cm na uprzednio spulchnionej i wyprofilowanej warstwie dolnej /istniejącej konstrukcji/. - Pobocza ziemne o szerokości zmiennej. Dla nowych rowów projektuje się pobocza 0,75cm. - Konstrukcja składnic drewna 20 cm z kruszywa łamanego / tłuczeń, kliniec/ w technologii makadamowej. c/ Odwodnienie Projektuje się odwodnienie drogi poprzez nadanie spadków poprzecznych 2%, oczyszczenie istniejących rowów, budowę nowych rowów, oczyszczenie przepustów. Niektóre nowo budowane rowy projektuje się jako bezodpływowe /odparowujące/. Wykonawstwo Robót Przyjęto jedną technologię remontu nawierzchni dla całej drogi. W trakcie zdejmowania humusu z poboczy należy zapewnić właściwy system odwodnienia tak aby nie tworzyły się na nawierzchni istniejącej zastoiska wody. Materiał na nawierzchnię drogi musi posiadać atesty i świadectwa dopuszczenia. Przed wbudowaniem materiał musi uzyskać akceptację nadzoru ze strony Zamawiającego /Nadleśnictwa/. Ochrona środowiska. Remont nawierzchni drogi nie stanowi zagrożenia dla środowiska. Wyłączono w opracowaniu projektowym konieczną wycinkę drzew oraz ochronę niektórych gatunków drzew przylegających do drogi /szczególnie dębów/. Nadmiar ziemi /humus z poboczy/ należy wykorzystać gospodarczo na terenach przyległych. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, BIOZ. Elementy zagospodarowania terenu, których charakter organizacja i miejsce prowadzenia stwarza wysokie ryzyko powstania zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi - brak..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROBRUK - Marcin Wdowikowski, Reńska Wieś 24, 48-314 Pakosławice, 48-314 Reńska Wieś 24, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 619600,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 433393,37

  • Oferta z najniższą ceną: 433393,37 / Oferta z najwyższą ceną: 1062314,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.