eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa materiałów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Katowice: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 124952 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93452 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia była dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji (przez bieżącą produkcję Zamawiający rozumie produkcję z roku 2014 lub nowszą) materiałów biurowych, zwanych dalej artykułami lub materiałami. Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
2) Warunki gwarancji: Wymagany minimalny termin gwarancji - 12 miesięcy, z zastrzeżeniem, że w przypadku papieru składanki białego 375x12x2 oraz papieru składanki kolorowego 240X12X3 okres gwarancji na zdolność do kopiowania wynosi 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania Protokołu odbioru.
3) Warunki realizacji zamówienia:
a)przedmiot umowy realizowany będzie partiami, według bieżących potrzeb Zamawiającego - na podstawie zamówień wystawionych przez Zamawiającego;
b)artykuły zamówione w ramach jednej pozycji danego zamówienia powinny być dostarczone w całości jednorazową dostawą. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji jednej pozycji zamówienia (danej partii) w częściach.
c)przedmiot zamówienia będzie dostarczony do Zamawiającego w dni robocze w godzinach 8:00-14:00;
d)termin płatności faktury wynosi 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT;
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 - opis przedmiotu zamówienia - ilości poszczególnych artykułów są wartościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania podanych ilości, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
5) Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych.
6) Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych.
7) Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy albo do wyczerpania całości asortymentu określonego w ofercie Wykonawcy, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Termin dostawy poszczególnych partii zamówienia wynosi maksymalnie do 10 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia.
8) Miejsce realizacji zamówienia:
1)pozycja 1-159 formularza cenowego (wykazu oferowanych artykułów) - Uniwersytet Śląski, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice, Magazyn Artykułów Różnych;
2)pozycja 160-166 formularza cenowego (wykazu oferowanych artykułów) - Uniwersytet Śląski, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, Dział Logistyki, pok. 420.
9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
10) Oferty równoważne: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
11) Podwykonawcy: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, powinien określić ją w swojej ofercie (zgodnie z treścią ust. 6 formularza oferty - załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
12) Zamawiający nie przewidywał udzielenia zamówień uzupełniających...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe VECTOR sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 491920,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 426307,04

  • Oferta z najniższą ceną: 426307,04 / Oferta z najwyższą ceną: 471908,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.