Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Mysłowice: Przygotowywanie posiłków dla klientów tut. Ośrodka
Numer ogłoszenia: 124935 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Świerczyny 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2221289, fax 032 2221289.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.myslowice.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie posiłków dla klientów tut. Ośrodka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie oraz wydawanie (z możliwością spożycia na miejscu przez min. 30 osób jednocześnie) porcjowanych gorących posiłków z naturalnych składników dla klientów tut. Ośrodka. Posiłki mają być jednodaniowe np.: zupa z wkładką mięsną lub bigos z pieczywem lub pierogi z mięsem itp. - całość o wadze min. 600g. Przewiduje się wydawanie do 50 zestawów dziennie przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 12:00 do 15:00. Miejsce wydawania posiłków ma być usytuowane w Mysłowicach w dzielnicy Centrum ewentualnie w dzielnicy sąsiadującej z dzielnicą centrum. Miejsce przygotowywania oraz wydawania posiłków musi spełniać wymogi określone w ustawie z dn 25.08.06 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.Nr 171, poz. 1225 z póź. zm.)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania, 5.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych do oferty: oświadczeń (zał. nr 1 do siwz lub zał. nr 1A do siwz), wypełnionych załączników 2 i 2A oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6 siwz, wg formuły: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1. Na podstawie art. 44 uPzp, wykonawca składa wraz z ofertą: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do siwz) oraz 6.1.1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, następujące dokumenty: 6.1.1.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(ne) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.1.2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 6.1.1.3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 6.1.2) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty 6.1.2.1) wykaz z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 2), 6.1.2.2) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 2A), 6.1.2.3) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dn 25.08.06 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.Nr 171, poz. 1225 z póź. zm.) 6.1.3) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujące dokumenty 6.1.3.1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: - składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1A do siwz), 6.2.1) oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp 6.2.2) wspólnie wykazują, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 6.2.3) wspólnie wykazują, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.2.4) obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 6.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 6.1) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.4. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy, o których mowa w pkt 6.4. stosuje się odpowiednio. 6.6. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączeniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 6.7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do siwz lub zał. nr 1A do siwz), oraz pozostałe dokumenty muszą być podpisane przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 6.8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 siwz należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem podpisem i pieczęcią imienną osoby/osób/ uprawnionej/ych/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, pok. 14.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, sekretariat pok. 27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Dostawa warzyw
- REMONT MURU Z PRZYPORAMI W GRANICACH DZIAŁKI SĄDU REJONOWEGO W MYSŁOWICACH
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Mysłowicach - Część 1 - Szkoła Podstawowa nr 16 - Część 2 - Przedszkole nr 4
- Wykonanie II etapu rekultywacji technicznej zgodnie z ,,Projektem zagospodarowania terenu przekształconego działalnością górniczą, położonego przy południowej granicy zakładu głównego PGG Oddział KWK Mysłowice-Wesoła, wraz z odbiorem i transportem kruszywa naturalnego z terenu kopalni
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 27 w Bielsku-Białej.
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 29 im. Janusza Korczaka w Bielsku-Białej i Przedszkola nr 40 w Bielsku-Białej
- "Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 40 dzieci w wieku do 3 lat, które uczęszczają do żłobka "Raj Maluszka" w Domaszowicach, w okresie od 01.12.2025 roku do 30.11. 2026 roku"
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 26 w Bielsku-Białej
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
- Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu "Pomoc dla Pomagających" ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.