Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-17
Włoszczowa: Usługi szkoleniowe dla beneficjentów ostatecznych wraz z obsługą techniczno - logistyczną w ramach projektu systemowego pn.: Uwierz w siebie. Program aktywizacji podopiecznych PCPR we Włoszczowie.
Numer ogłoszenia: 124927 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 41 39 44 993, faks 41 39 44 993.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprwloszczowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla beneficjentów ostatecznych wraz z obsługą techniczno - logistyczną w ramach projektu systemowego pn.: Uwierz w siebie. Program aktywizacji podopiecznych PCPR we Włoszczowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla beneficjentów ostatecznych wraz z obsługą techniczno - logistyczną w ramach projektu systemowego pn.: Uwierz w siebie. Program aktywizacji podopiecznych PCPR we Włoszczowie. Usługa szkoleniowa 1 - Trening Kompetencji i umiejętności społecznych dla Grupy A (młodzież) Założenia modułu: - Warsztaty składają się z nauki umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz treningu asertywności i umiejętności społecznych, analizy słabych i mocnych stron, umiejętności pozytywnego myślenia , budowania poczucia własnej wartości. - Usługa szkoleniowa obejmuje 10 dni szkoleniowych (w dwóch częściach 5 dni i 5 dni) na 1 grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 80 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej, - Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. - Liczba osób - 18. - Liczba certyfikatów - 18. - Liczba godzin dydaktycznych - 80. - Realizacja modułu: 07.06.2010r. - 11.06.2010r. w układzie 5 dni (40 h) oraz 14.06.2010r. - 18.06.2010r. w układzie 5 dni (40 h); szkolenie na miejscu we Włoszczowie. Usługa szkoleniowa 2 - Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla Grupy B (Osoby niepełnosprawne) Założenia modułu: - Tematyka szkolenia: Warsztaty składają się z nauki umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz treningu asertywności i umiejętności społecznych. - Szkolenie obejmuje 2 grupy po 16 osób - Usługa szkoleniowa obejmuje 10 dni szkoleniowych na 1 grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 40 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej (zajęcia 4 h dziennie), - Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. - Liczba osób - 32. - Liczba certyfikatów - 32. - Liczba godzin dydaktycznych - 80. - Realizacja modułu: 14.06.2010r. - 18.06.2010r. w układzie 5 dni (20 h) oraz 21.06.2010r. - 25.06.2010r. w układzie 5 dni (20 h) x 2 grupy; szkolenie na miejscu we Włoszczowie. Usługa szkoleniowa 3 - Trening Kompetencji Życiowych dla Grupy A Założenia modułu: - Tematyka modułu: organizacja i planowanie, trening budżetowy, moje prawa na co dzień, pisma urzędowe, elementy obsługi komputera - Usługa szkoleniowa obejmuje 5 dni szkoleniowych na 1 grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 40 godziny dydaktyczne dla 1 grupy szkoleniowej, - Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. - Liczba osób - 18. - Liczba certyfikatów - 18. - Liczba godzin dydaktycznych - 40. - Realizacja modułu: 04.10.2010r. - 08.10.2010r. w układzie 5 dni (40 h); szkolenie na miejscu we Włoszczowie. Usługa szkoleniowa 4 - Trening kompetencji życiowych dla Grupy B Założenia modułu: - Tematyka szkolenia: organizacja i planowanie, samodzielność, moje prawa na co dzień, higiena osobista, - Szkolenie obejmuje 2 grupy po 16 osób, - Usługa szkoleniowa obejmuje 10 dni szkoleniowych na 1 grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 40 godziny dydaktyczne dla 1 grupy szkoleniowej (zajęcia 4 h dziennie), - Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. - Liczba osób - 32. - Liczba certyfikatów - 32. - Liczba godzin dydaktycznych - 80. - Realizacja modułu: 04.10.2010r. - 08.10.2010r. w układzie 5 dni (20 h) oraz 11.10.2010r. - 15.10.2010r. w układzie 5 dni (20 h) x 2 grupy; szkolenie na miejscu we Włoszczowie. Usługa szkoleniowa 5 - Trening pracy dla Grupy A Założenia modułu: - Tematyka modułu: zajęcia grupowe przygotowujące do wejścia w środowisko, przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, pisania CV, podania o pracę - Usługa szkoleniowa obejmuje 5 dni szkoleniowych na 1 grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 40 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej, - Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. - Liczba osób - 18. - Liczba certyfikatów - 18. - Liczba godzin dydaktycznych - 40. - Realizacja modułu: 23.08.2010r. - 27.08.2010r. szkolenie wyjazdowe. Usługa szkoleniowa 6 -Zajęcia Grupy samopomocowej /Grupy wsparcia dla Grupy A Założenia modułu: - Tematyka szkolenia: Celem pracy grupy jest podtrzymanie wypracowanych w toku TKS postaw i mechanizmów funkcjonowania społecznego Beneficjentów Ostatecznych. - Usługa szkoleniowa obejmuje co najmniej 5 spotkań szkoleniowych na 1 grupę, - Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia/praca w grupie/couching. - Liczba osób - 18. - Liczba certyfikatów - 18. - Liczba godzin dydaktycznych - 25 - Realizacja modułu: II - IV kwartał 2010 (czerwiec 2010 - październik 2010) na miejscu we Włoszczowie. Usługa szkoleniowa 7 -Zajęcia Grupy samopomocowej /Grupy wsparcia dla Grupy B Założenia modułu: - Tematyka szkolenia: Celem pracy grupy jest podtrzymanie wypracowanych w toku TKS postaw i mechanizmów funkcjonowania społecznego Beneficjentów Ostatecznych. - Usługa szkoleniowa obejmuje co najmniej 5 spotkań szkoleniowych na 1 grupę, - Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty-ćwiczenia-praca w grupie-couching. - Liczba osób - 32. - Liczba certyfikatów - 32. - Liczba godzin dydaktycznych - 25. - Realizacja modułu: II - IV kwartał 2010 (czerwiec 2010 - październik 2010) na miejscu we Włoszczowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia powyższe wymaganie musi spełniać każdy z nich. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością: a) co najmniej 100 dni szkoleniowych w zakresie treningów kompetencji społecznych lub treningów kompetencji psychospołecznych (dalej również: TKS), b) co najmniej 30 dni szkoleniowych w zakresie treningów kompetencji podstawowych lub życiowych (dalej również: TKP), c) co najmniej 30 dni szkoleniowych w zakresie treningów pracy (dalej również: TP), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki dotyczące doświadczenia określone powyżej. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wykazu szkoleń sporządzonego przez wykonacę z załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje profesjonalną kadrą szkoleniową, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w postaci co najmniej 5 (pięciu) osób (trenerów) z których każdy zrealizował co najmniej 12 dni szkoleń w zakresie TKS lub TKP lub TP, w tym co najmniej dwóch legitymujących się wykształceniem pedagogicznym posiadającyh uprawnienia do z zakresu poradnictwa psychologicznego i-lub prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych oraz koordynatora szkoleń legitymującego się kompetencjami w zakresie zarządzania projektami potwierdzonymi certyfikatem IPMA, PMI, PRINCE lub równoważnym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek dotyczący potencjału kadrowego określony powyżej. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wykazu szkoleń sporządzonego przez wykonacę z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 15
- 2 - Doświadczenie - 60
- 3 - Potencjał kadrowy - 15
- 4 - Merytoryczna treść oferty - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: - zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, - zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy, - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT, - zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów realizacji szkoleń.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie
ul. Wiśniowa 10, 29 - 100 Włoszczowa
Pok. Nr 205.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie ul. Wiśniowa 10, 29 - 100 Włoszczowa Pok. Nr 205.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- Budowa dwóch hal namiotowych w Zakładzie Przetwarzania Odpadów Komunalnych "Kępny Ług" we Włoszczowie w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Sukcesywna dostawa wapna palonego-mielonego wysokoreaktywnego, luzem na potrzeby Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
- "Modernizacja drogi w miejscowości popegeerowskiej Nieznanowice" dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie w drugim półroczu 2024 r.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU WŁOSZCZOWSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Zwiększenie dostępności architektonicznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Władysława Sikorskiego we Włoszczowie" realizowanego przez PFRON
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 12 części z zakresu: Programowanie w języku Python, Red Hat, Sieci LAN/WAN oraz UNIX/LINUX dla CI w Opolu.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem ECDL BASE B2" .
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej PK pn. "GWO and safety training onshore & offshore" w ramach projektu nr FERS.01.05-IP.08-0014/23
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń technicznych dotyczących transportu kolejowego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.