eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE I REMONCIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU WYDZIAŁU BIOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONEGO W GDAŃSKU PRZY ULICY WITA STWOSZA 59 WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUGI SERWISU I KONSERWACJI ORAZ UTRZYMANIA W CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI URZĄDZEŃ I ELEMENTÓW INSTALACJI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-07

Gdańsk: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE I REMONCIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU WYDZIAŁU BIOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONEGO W GDAŃSKU PRZY ULICY WITA STWOSZA 59 WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUGI SERWISU I KONSERWACJI ORAZ UTRZYMANIA W CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI URZĄDZEŃ I ELEMENTÓW INSTALACJI
Numer ogłoszenia: 124921 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58465 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE I REMONCIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU WYDZIAŁU BIOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONEGO W GDAŃSKU PRZY ULICY WITA STWOSZA 59 WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUGI SERWISU I KONSERWACJI ORAZ UTRZYMANIA W CIĄGŁEJ SPRAWNOŚCI URZĄDZEŃ I ELEMENTÓW INSTALACJI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45320000-5 (roboty termoizolacyjne); 45262500-6 (roboty murarskie); 45432120-1 (roboty posadzkowe); 45410000-4 (roboty tynkarskie); 45432210-9 (okładziny ścienne z płyt na bazie gipsu); 45421146-9 (sufity podwieszone); 45432130-4 (okładziny specjalne); 45432111-5 (posadzki z wykładzin); 45442100-8 (roboty malarskie farbą akrylową); 45310000-3 (instalacje elektryczne); 45343000-3 (systemy przeciwpożarowe); 45232460-4 (instalacja wod.-kan.), 45331211-8 (instalacja wentylacji); 45331100-7 (instalacja c.o.), 50730000-1 (usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących); 50000000-5 (Usługi naprawcze i konserwacyjne). 2.Przedmiotem zamówienia jest: 1)wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pokoju analiz fluorymetrycznych B120 na magazyn odpadów biologicznych i remoncie pomieszczeń szklarni doświadczalnej, w budynku Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego, położonego w Gdańsku przy ulicy Wita Stwosza 59, 2)świadczenie usługi serwisu i konserwacji oraz utrzymania w ciągłej sprawności urządzeń i elementów instalacji (w tym wentylacyjnej i klimatyzacyjnej), których konserwacja i serwis jest wymagana zgodnie z Dokumentacją Techniczno Rozruchową i zaleceniami Producenta, wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, w okresie udzielonej gwarancji, w miejscach o których mowa w ppkt.1), 3.Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ, obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z dokumentacją projektową, stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 6.Jeśli gdziekolwiek w dokumentach, o których mowa w pkt. 4, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność, Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 7.Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1), na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdziale XII SIWZ. 8.Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-5, 45.26.25.00-6, 45.43.21.20-1, 45.41.00.00-4, 45.43.22.10-9, 45.42.11.46-9, 45.43.21.30-4, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.34.30.00-3, 45.23.24.60-4, 45.33.12.11-8, 45.33.11.00-7, 50.73.00.00-1, 50.00.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHUP Artex Jolanta Mazur, ul. Powstańców Warszawy 2 lok. m.9, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188209,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 196800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 305841,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.