eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie zadania pn.Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2013-2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-09

Dzierżoniów: Wykonanie zadania pn.: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2013-2014.
Numer ogłoszenia: 12488 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250993 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania pn.: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2013-2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2013-2014. 2. Zakres usług obejmuje: 1) montaż i demontaż słupków znaków drogowych i tablic informacyjnych oraz słupków zabezpieczających wraz z naprawą nawierzchni chodnika lub pobocza po wykonanych pracach, 2) malowanie słupków do znaków i tablic informacyjnych farbą ftalową na podkładzie farby miniowej, 3) montaż i demontaż znaków drogowych, tablic informacyjnych, tabliczek, 4) poprawianie obróconych, wykrzywionych znaków i tablic informacyjnych, prostowanie słupków do znaków, 5) usuwanie ze znaków drogowych i tablic informacyjnych napisów, rysunków i innych trwałych zanieczyszczeń spowodowanych aktami wandalizmu, 6) mycie znaków drogowych i tablic informacyjnych, 7) przechowywanie (magazynowanie) materiałów związanych z oznakowanie dróg, będący własnością Zamawiającego, 8) przegląd oznakowania na terenie miasta Dzierżoniowa. 3. Ponadto Wykonawca ma obowiązek: 1) zapewnić stały dozór nad realizacją zadania, 2) wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi, przepisami ochrony środowiska oraz zasadami bhp, 3) realizować usługi w kolejności i terminach wyznaczonych przez Zamawiającego w protokołach typowania usług, 4) przedłożyć Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach, 5) dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia o przeszkoleniu w zakresie BHP oraz ochrony środowiska na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, 6) zapewnić całodobową łączność telefoniczną, umożliwiającą zgłoszenie nagłych zdarzeń, 7) w przypadku nagłych zdarzeń zabezpieczyć miejsce zdarzenia w ciągu 2 godzin od zgłoszenia telefonicznego oraz przywrócić je do stanu pierwotnego w ciągu 24 godzin; nagłe zdarzenia mogą obejmować konieczność wykonywania prac określonych w umowie bez względu na przewidywany zakres (zlecone prace mogą obejmować wymianę jednego znaku, realizację jednej usługi), 8) w dniach wolnych od pracy zabezpieczyć miejsce nagłego zdarzenia w ciągu 2 godzin od zgłoszenia telefonicznego i przywrócić je do stanu pierwotnego pierwszego dnia roboczego, 9) we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć i oznakować strefy prowadzonych usług, 10) uporządkować teren robót po ich zakończeniu, 11) wykonywać usługi w sposób jak najmniej dezorganizujący ruch drogowy oraz usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia, 12) przygotować przedmiot umowy do odbioru po uprzednim sprawdzeniu poprawności jego wykonania, 13) zgłosić Zamawiającemu gotowość odbioru wykonanych usług. 14) co najmniej raz w tygodniu dokonać przeglądu oznakowania, w którym może uczestniczyć przedstawiciel Zamawiającego lub inspektor nadzoru; po przeprowadzonym przeglądzie Wykonawca telefonicznie zgłasza Zamawiającemu stwierdzone nieprawidłowości w oznakowaniu. 4. Szczegółowy zakres i orientacyjne ilości usług zastały określone w Kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszania lub zwiększania ilości usług określonych w ww Kosztorysie ofertowym. Rozmiary, symbole, kolorystyka oraz zasady związane z umieszczaniem znaków drogowych winny ściśle odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 nr 220, poz. 2181 z późniejszymi zmianami). Ponadto usługi należy wykonać zgodnie z Instrukcją utrzymania oznakowania pionowego i poziomego na terenie Dzierżoniowa załączoną do SIWZ- załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROTOMAT Sp. z o.o., Stabłowicka 134, 54-062 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114513,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77069,88

  • Oferta z najniższą ceną: 77069,88 / Oferta z najwyższą ceną: 131451,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.