eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie zadania pn.Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2013-2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-27

Dzierżoniów: Wykonanie zadania pn.: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2013-2014
Numer ogłoszenia: 250993 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania pn.: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2013-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na terenie Dzierżoniowa w latach 2013-2014. 2. Zakres usług obejmuje: 1) montaż i demontaż słupków znaków drogowych i tablic informacyjnych oraz słupków zabezpieczających wraz z naprawą nawierzchni chodnika lub pobocza po wykonanych pracach, 2) malowanie słupków do znaków i tablic informacyjnych farbą ftalową na podkładzie farby miniowej, 3) montaż i demontaż znaków drogowych, tablic informacyjnych, tabliczek, 4) poprawianie obróconych, wykrzywionych znaków i tablic informacyjnych, prostowanie słupków do znaków, 5) usuwanie ze znaków drogowych i tablic informacyjnych napisów, rysunków i innych trwałych zanieczyszczeń spowodowanych aktami wandalizmu, 6) mycie znaków drogowych i tablic informacyjnych, 7) przechowywanie (magazynowanie) materiałów związanych z oznakowanie dróg, będący własnością Zamawiającego, 8) przegląd oznakowania na terenie miasta Dzierżoniowa. 3. Ponadto Wykonawca ma obowiązek: 1) zapewnić stały dozór nad realizacją zadania, 2) wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi, przepisami ochrony środowiska oraz zasadami bhp, 3) realizować usługi w kolejności i terminach wyznaczonych przez Zamawiającego w protokołach typowania usług, 4) przedłożyć Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach, 5) dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia o przeszkoleniu w zakresie BHP oraz ochrony środowiska na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, 6) zapewnić całodobową łączność telefoniczną, umożliwiającą zgłoszenie nagłych zdarzeń, 7) w przypadku nagłych zdarzeń zabezpieczyć miejsce zdarzenia w ciągu 2 godzin od zgłoszenia telefonicznego oraz przywrócić je do stanu pierwotnego w ciągu 24 godzin; nagłe zdarzenia mogą obejmować konieczność wykonywania prac określonych w umowie bez względu na przewidywany zakres (zlecone prace mogą obejmować wymianę jednego znaku, realizację jednej usługi), 8) w dniach wolnych od pracy zabezpieczyć miejsce nagłego zdarzenia w ciągu 2 godzin od zgłoszenia telefonicznego i przywrócić je do stanu pierwotnego pierwszego dnia roboczego, 9) we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć i oznakować strefy prowadzonych usług, 10) uporządkować teren robót po ich zakończeniu, 11) wykonywać usługi w sposób jak najmniej dezorganizujący ruch drogowy oraz usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia, 12) przygotować przedmiot umowy do odbioru po uprzednim sprawdzeniu poprawności jego wykonania, 13) zgłosić Zamawiającemu gotowość odbioru wykonanych usług. 14) co najmniej raz w tygodniu dokonać przeglądu oznakowania, w którym może uczestniczyć przedstawiciel Zamawiającego lub inspektor nadzoru; po przeprowadzonym przeglądzie Wykonawca telefonicznie zgłasza Zamawiającemu stwierdzone nieprawidłowości w oznakowaniu. 4. Szczegółowy zakres i orientacyjne ilości usług zastały określone w Kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszania lub zwiększania ilości usług określonych w w/w Kosztorysie ofertowym. Rozmiary, symbole, kolorystyka oraz zasady związane z umieszczaniem znaków drogowych winny ściśle odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 nr 220, poz. 2181 z późniejszymi zmianami). Ponadto usługi należy wykonać zgodnie z Instrukcją utrzymania oznakowania pionowego i poziomego na terenie Dzierżoniowa załączoną do SIWZ- załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w w/w ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Przedmiot zamówień uzupełniających jest tożsamy z zamówieniem podstawowym. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać wykonanie w załączniku nr 5 do SIWZ usługi w zakresie wykonania lub/i wykonywania oznakowania pionowego; wykazanie minimum 1 usługi o wartości minimum 60 000,00 zł brutto wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Możliwość wprowadzenia zmian umowy: 1) W zakresie terminu i wynagrodzenia: a) z powodu działania okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, c) z powodu niewykonania na wniosek Zamawiającego części usługi. d) W zakresie terminu - w przypadku złożenia odwołania przez Wykonawców jeżeli konieczna jest zmiana terminu wykonania zamówienia. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/zamowienia_publiczne/ogloszenia/powyzej_14/uslugi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.