eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczdostawa artykułów z folii - 516 /P /2007



Ogłoszenie z dnia 2007-02-12

POZYCJA 12484

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa artykułów z folii - 516 /P /2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy, do kontaktów: Bożena Dzierzawska, ul. dr Izabeli Romanowskiej 2, 85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (0-52)3743208, fax (0-52)3743301, e-mail: dzierzawskab@co.bydgoszcz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.co.bydgoszcz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów z folii - 516 /P /2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Centrum Onkologii w Bydgoszczy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów z folii - 9 grup 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wymagane atesty PZH (grupa 1) lub równoważne. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.21.32.00 - Folia z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.40.00 - Folia 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa artykułów z folii - 9 grup 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.Wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności od dnia wystawienia faktury. b.Zaproponują stałość cen przez okres 12 miesięcy w okresie trwania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Wykonawcy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - Oryginał lub kserokopia potwierdzona \za zgodność z oryginałem\ wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 2.W grupie I należy dołączyć do oferty kopię atestu PZH lub równoważne. 3.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 4.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 5.Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty wspólnej w. .w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 6.Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 7.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej w. w. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Podpisany formularz oferty - załącznik Nr 2. 2. Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załącznik Nr 3. 3. Wymagane atesty PZH (grupa 1) lub równoważne. 4. Wymagane próbki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 30 3. stałość ceny 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.co.bydgoszcz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 27.03.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.02.2007, godzina 10:00, SALA SEMINARYJNA CENTRUM ONKOLOGII W BYDGOSZCZY.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: grupa 1. 1) Krótki opis: Worki do żywności i do materiałów do badań laboratoryjnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Worki do żywności i do materiałów do badań laboratoryjnych -7 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 30 3. stałość ceny 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: grupa 2. 1) Krótki opis: Worki do odpadów szpitalnych i niemedycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Worki do odpadów szpitalnych i niemedycznych - 14 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 30 3. stałość ceny 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: grupa 3. 1) Krótki opis: Worki do zwłok. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Worki do zwłok 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 30 3. stałość ceny 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: grupa 4. 1) Krótki opis: Fartuchy z folii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Fartuchy z folii 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 30 3. stałość ceny 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: grupa 5. 1) Krótki opis: Rękawice foliowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Rękawice foliowe 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 30 3. stałość ceny 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: grupa 6. 1) Krótki opis: Podkład foliowy stoły operacyjne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Podkład foliowy stoły operacyjne 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 30 3. stałość ceny 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: grupa 7. 1) Krótki opis: Pokrowce na łóżka szpitalne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Pokrowce na łóżka szpitalne 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 30 3. stałość ceny 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: grpa 8. 1) Krótki opis: Pokrowce foliowe na stacjonarne urządzenia pomiarowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Pokrowce foliowe na stacjonarne urządzenia pomiarowe 4 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 30 3. stałość ceny 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: grupa 9. 1) Krótki opis: Wkłady do mat podłogowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Wkłady do mat podłogowych 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 30 3. stałość ceny 20 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.