Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-28
Otwock: Techniki operacyjne
Numer ogłoszenia: 124844 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy , ul. Narutowicza 80, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792222, faks 022 7795838.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock-szpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Techniki operacyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę , która będzie realizowana sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od momentu udzielenia zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00 - Techniki operacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : Zadanie nr 1- 3.000,00 zł Zadanie nr 2 -1.000,00 zł Zadanie nr 3 - 900,00 zł Zadanie nr 4 -3.000,00 zł Zadanie nr 5 - 300,00 zł Zadanie nr 6 - 2.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności: koncesję/ zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.: są w stanie zapewnić bieżące dostawy, szybką reakcję szczególnych przypadkach lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności : posiadają Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, wg obowiązujących przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2. Spełniają pozostałe warunki podmiotowe określone w niniejszej Specyfikacji, tj. 1) wykonali w okresie ostatnich trzech lat dostawy technik operacyjnych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy o wartości sumarycznej większej lub równej kwocie brutto składanej oferty, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz o nie wykluczeniu z art.24, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji; 2) koncesja/ zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw technik operacyjnych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy o wartości sumarycznej większej lub równej kwocie brutto składanej oferty, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium . 1.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: 1) wypełniony i podpisany załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia, zawierający tabele cenowe 2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym i mogą być stosowane w placówkach służby zdrowia (certyfikaty jakości CE, deklaracje zgodności ).Zamawiający wymaga na złożonych dokumentach potwierdzający jakość oferowanych artykułów adnotacji o numerze pakietu i pozycji, których ww. dotyczą . 1.3. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art.23 ust.2 ustawy; 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.1.: 1) ppkt 2), 3), 4), 6) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) ppkt 5) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otwock-szpital.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego ul. Narutowicza 80,05-400 Otwock.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Narutowicza 80, 05-400Otwock sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Staplery liniowe naczyniowe jednorazowe i ładunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery liniowe naczyniowe jednorazowe i ładunki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stapler liniowy ,jednorazowy i ładunek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler liniowy ,jednorazowy i ładunek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stapler liniowy , jednorazowy i ładunek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler liniowy , jednorazowy iładunek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stapler jednorazowy z nożem i ładunek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler jednorazowy z nożem i ładunek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Endostapler jednorazowy i ładunek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endostapler jednorazowy i ładunek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Hemostatyczna gąbka lecznicza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemostatyczna gąbka lecznicza.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa zasilaczy elektrycznych prądu stałego do akceleratora liniowego PolFEL.
- Wykonanie Zadania: Wykonanie robót budowlanych związanych z budową: Część 1: ciągu pieszo rowerowego w ul. Reymonta od ul. Westerplatte do ul. Grunwaldzkiej "Budowa ciągu pieszo-rowerowego(...)
- "Dostawa urządzeń chłodniczych oraz wagi z drukarką w podziale na 3 części"
- Dostawa igieł do generatorów Mo/Tc do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
- Roboty remontowe w budynkach portierni i szkoły w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Otwocku
- Remont korytarzy znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku przy ul. Armii Krajowej 2
więcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.