eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Nowy Dwór Gdański: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków
Numer ogłoszenia: 124835 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowodworskiego , ul. Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 2473668 w. 50, faks 2473670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowydworgdanski.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków, polegającej na założeniu bazy ewidencji budynków i lokali dla obrębu Junoszyno, Stegienka i Stegna oraz załadowanie w trybie wsadowym wyników modernizacji do bazy danych ewidencyjnych prowadzonej w systemie EWID 2007..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00 - 74.27.43.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki przetargu: 1. Warunki wymagane od wykonawców nie podlegają zmianie w toku postępowania. 2. Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że spełniają wymagane warunki, w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły :spełnia - nie spełnia, w oparciu o następujące warunki: . posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności ,o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. . znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, . nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. . wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi , odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. zł brutto za jedną usługę. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie, oraz . wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na aktualizacji komputerowej bazy danych jakiegokolwiek powiatu prowadzonej w systemie EWID 2007, danymi pochodzącymi z modernizacji ewidencji gruntów i budynków. . wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował stanowiskami specjalistycznymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z licencyjnym oprogramowaniem, tj.: komputerami klasy PC wyposażonymi w oprogramowanie EWID 2007, w taki sposób, aby wynik wprowadzania zmian był identyczny z wynikiem wprowadzania zmian przez oprogramowanie TurboEWID wer. 7.5. . Uwaga: Zamawiający, zastrzega sobie prawo dokonania testów oprogramowania, potwierdzających spełnianie przez wykonawcę powyższego warunku przetargu. . Uwaga: Podana nazwa oprogramowania TurboEWID wer. 7.5.nie narusza przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, gdyż jego wskazanie uzasadnione jest posiadaniem przez zamawiającego wdrożonego systemu EWID 2007, do obsługi Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w tym obsługi Ewidencji Gruntów, Budynków i Lokali, którego częścią jest oprogramowanie TurboEWID wer. 7.5. Mając na uwadze powyższe zachodzi konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzuje się przedmiotowy system. . Uwaga: Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo na cudzą rzeczą (posiadacz zależny). . wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone w trakcie realizacji zamówienia: o minimum 2 osobami posiadającymi certyfikat ukończenia szkolenia obejmującego napełnianie bazy danych i obsługi systemu informatycznego EWID 2007, za pomocą oprogramowania TurboEWID wer. 7.5.,lub innego równoważnego oprogramowania. o minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1, 2. . posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na minimalną sumę ubezpieczenia 100 tyś zł. 4. Z przetargu zostaną wykluczeni wykonawcy określeni w art. 24, oraz niespełniający warunków art. 22, Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 5. Zamawiający odrzuci oferty które nie spełniają wymagań zawartych w specyfikacji lub są niezgodne z Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 6. Zamawiający nie przewiduje wadium..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty; 1. Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.), zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: . formularza ofertowego z poprawnie naliczoną ceną, oraz oświadczeniem w jego treści o spełnianiu warunków ustawowych zawartych w art. 22, ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, . wykazu wymaganego przez zamawiającego sprzętu, niezbędnego do wykonania usługi, . wykazu wymaganych przez zamawiającego wykonanych usług wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie, . wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia, . aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, . umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza oferenta jest prowadzona w formie spółki cywilnej, . oświadczenia; którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy, . dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie - (konsorcjum), określającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, . jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, regulującej współpracę tych wykonawców, 2. Dokumenty powyższe winne być datowane, czytelne, opieczętowane i podpisane przez uprawnione osoby. Kserokopie dokumentów oferent winien potwierdzić za zgodność z oryginałem. 3. Nie spełnienie warunków poskutkuje odrzuceniem oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowydworgdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Sikorskiego 23, Województwo pomorskie, Powiat Nowodworski, pok. 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 10:00, miejsce: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Sikorskiego 23, Województwo pomorskie, Powiat Nowodworski, pok. 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.