Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-23
Miechów: ZORGANIZOWANIE TURNUSU REHABILITACYJNEGO
DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RAMACH PROJEKTU:
Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 124824 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 3834084, faks 41 3834084.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprmiechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE TURNUSU REHABILITACYJNEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RAMACH PROJEKTU: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego w okresie 04.07.2011r. - 13.08.2011r. (14 dni pobytowych) dla 51 osób w tym 30 osób niepełnosprawnych, w ramach projektu Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Rodzaj turnusu: ogólnousprawniający z programem rekreacyjno-wypoczynkowym. Lokalizacja ośrodka rehabilitacyjnego: miejsce przeznaczone na pobyt uczestników turnusu rehabilitacyjnego winno znajdować się w województwach: Śląskim lub Małopolskim lub Zachodniopomorskim lub Pomorskim Liczba uczestników turnusu: 51 osób w tym 30 osób niepełnosprawnych. W ramach zamówienia wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1. Organizator i ośrodek muszą posiadać odpowiednio wpis do rejestru Organizatorów i Ośrodków obejmujący cały okres trwania turnusu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. 2007 nr 230, poz. 1694). 2. Organizator turnusu musi być uprawniony do organizowania turnusu dla osób niepełnosprawnych a ośrodek, w którym odbędzie się turnus musi być uprawniony do przyjmowania osób niepełnosprawnych z określonymi schorzeniami: narządu ruchu, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z upośledzeniem umysłowym, chorobą psychiczną, ze schorzeniami neurologicznymi, z chorobami układu krążenia, schorzeniami układu oddechowego, epilepsją Zakres oraz wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu w jednym budynku w pokojach : a) 2 x 1 osobowy b) 14 x 2 osobowe z możliwością lub w pokojach typu studio c) 7 x 3 osobowe 2) każdy pokój z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, prysznic, wc. Każdy pokój musi być wyposażony w TV, radio, czajnik bezprzewodowy, szklanki, ? litra wody mineralnej gazowanej i nie gazowanej na 1 uczestnika dziennie. Pokoje uczestników turnusu powinny być usytuowane blisko siebie w jednym budynku. Pokoje powinny mieć balkony. 3) Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego: Stołówka Miejsce do zorganizowania zajęć sportowo-rekreacyjnych z możliwością bezpłatnego wypożyczania sprzętu (tj. piłki , stół i rakiety do tenisa stołowego , rakiety do tenisa ziemnego, leżaki) Świetlica 4) Zapewnienie nieodpłatnie uczestnikom turnusu programu integracji społecznej: Wieczorki : zapoznawczy, pożegnawczy Ognisko z pieczeniem kiełbasek Piknik z grillem Zabawy taneczne - co najmniej 3 Wieczorek filmowy Pogadanki prozdrowotne - co najmniej 2 Wycieczka krajoznawcza - wykonawca pokrywa wszystkie koszty: bilety wstępu, transport (autokar w wersji turystycznej z klimatyzacją), przewodnika oraz jeden gorący posiłek lub suchy prowiant. 5) Jeżeli ośrodek nie dysponuje własnym pełnym zapleczem rekreacyjno-wypoczynkowym, należy zapewnić uczestnikom turnusu możliwość korzystania z takiego zaplecza poza ośrodkiem, w pobliskiej lokalizacji zapewniając jednocześnie transport do takiego zaplecza podpisując stosowną umowę z podmiotem udostępniającym takie zaplecze, spełniającym kryteria dostępności dla poszczególnych grup osób niepełnosprawnych. 6) Ośrodek powinien umożliwiać korzystanie z obiektów i terenów wodnych dostosowanych do wypoczynku i rekreacji. 7) Zapewnienie kadry gwarantującej prawidłową organizację turnusu rehabilitacyjnego, 8) zapewnienie badania lekarskiego na początku i na końcu turnusu (pierwsze zakończone wskazaniem zabiegów rehabilitacyjnych), 9) zapewnienie co najmniej 2 zabiegów rehabilitacyjnych dziennie dla każdej z osób niepełnosprawnych (30 osób), 10) zapewnienie całodobowej opieki medycznej, (stała opieka pielęgniarska, lekarz). 11) całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą : śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja, w stołówce położonej na terenie ośrodka, zapewnienie odpowiedniej diety dla diabetyków 12) transport autokarowy uczestników z Miechowa do miejscowości w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do Miechowa po zakończeniu turnusu. Zamawiający wymaga aby transport odbywał się w pojazdach wyposażonych w klimatyzację, wc oraz system nagłośnienia. Wykonawca zapewnia suchy prowiant na drogę powrotną. 13) Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika turnusu obejmujące dojazd uczestników turnusu z Miechowa do miejsca odbywania się turnusu i dojazd z miejsca odbywania się turnusu do Miechowa oraz w czasie pobytu na turnusie rehabilitacyjnym, 14) opłacenie opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu, jeśli jest to wymagane, Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało : 1. niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika, 2. oznaczenie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu (pokoje, sala zajęciowa itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczone przez Zamawiającego), 3. wystawienie po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego faktury oddzielnie na każdego uczestnika turnusu w terminie do 14 dni od dnia zakończenia turnusu. Wymaga się aby faktura wystawiona była o terminie płatności nie krótszym niż 60 dni. 4. przesłanie Zamawiającemu w terminie do 21 dni od zakończenia turnusu informacji o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada: - aktualny na dzień składania ofert i trwania turnusu wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. 2007 nr 230, poz. 1694) , - aktualny na dzień składania ofert i trwania turnusu wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. 2007 nr 230, poz. 1694) ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: -co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprmiechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 14:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawy paliwa na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie w 2026r.
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach programu "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" - zamówienie powtórzone II
- Dostawa kontrolerów do dronów oraz wyposażenia pracowni projektowania sieci na potrzeby BCU w Miechowie - powtórzenie
- Zakup wraz z dostawą respiratorów transportowych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie"
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy i Miasta w Miechowie w sezonie 2025/2026"
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Miechów
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Szprotawa "Nowe horyzonty usług społecznych w Szprotawie"
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Bobrowniki w 2026 r."
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - V ".
- Świadczenie usługi terapeuty zajęciowego na potrzeby infolinii "Helpline"
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





