eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźrobota budowlana -naprawa pokryć dachowych



Ogłoszenie z dnia 2007-07-23

Łódź: robota budowlana -naprawa pokryć dachowych
Numer ogłoszenia: 124814 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Dom Kultury, ul. Traugutta 18, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633 98 00 wew. 234, fax 042 633 70 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ldk.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: robota budowlana -naprawa pokryć dachowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest robota budowlana - naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną, naprawy pokrycia papowego, rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych, malowanie powierzchni metalowych, naprawa obróbek blacharskich oraz rynien, montaż rur spustowych oraz wykonanie pozostałych prac dekarsko-blacharskich zgodnie z kosztorysem inwestorskim. Szczegółowy zakres robót wraz z określeniem powierzchni wymagającej remontu znajduje się w załączniku nr 1 - kosztorysie inwestorskim ślepym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - do oznacza, że prowadzą działalność polegającą na wykonywaniu prac dekarsko-blacharskich 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - do oznacza, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej trzy prace polegające na robotach dekarsko-blacharskich o wartości nie niższej niż cena zaoferowana w ofercie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - co oznacza, że wykonawca może oświadczyć, iż w takiej sytuacji się znajduje, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - co oznacza, że wykonawca może oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków : Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców warunków dopuszczenia do udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez nich dokumentów. Dokumenty mogą być złożone w oryginale lub w poświadczonej przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy kopii. W przypadku nieczytelności kopii lub powstania wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może zażądać przedłożenia oryginału dokumentu lub kopii poświadczonej notarialnie. Zamawiający zbada dokument pod względem spełniania zakreślonych przez zamawiającego warunków w pkt. 4 SIWZ i oceni dokument przy użyciu kryterium (Spełnia) - (Nie spełnia). Do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczony ten wykonawca, który spełni wszystkie warunki określone przez zamawiającego. Wykonawca, który nie spełni jednego lub więcej z postawionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta ulegnie odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy 3. informację o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz co najmniej 3 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - według załącznika nr 3 4. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 pzp - według załącznika nr 4 Dokumenty dodatkowe : 1. formularz oferty - załącznik nr 5 2. oparafowany wzór umowy - załącznik nr 6 3. pełnomocnictwo - o ile wykonawca zamierza działać w postępowaniu przez pełnomocnika lub też ofertę składają wykonawcy występujący współnie. Informacja dla wykonawców działających wspólnie Wykonawcy działający wspólnie, składają dla każdego z wykonawców działających wspólnie każdy z osobna następujące dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pzp zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy 3. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 pzp - według załącznika nr 4 Wykonawcy działający wspólnie składają wspólnie dokumenty dotyczące robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz co najmniej 3 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - według załącznika nr 3 W ramach dokumentów dodatkowych - zamawiający uznaje za wystarczające złożenie wspólne złożenie tych dokumentów lub przez pełnomocnika. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej warunków udziału w postępowaniu : 1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy 3. informację o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz co najmniej 3 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - według załącznika nr 4 4. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 pzp - według załącznika nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin wykonania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ldk.lodz.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzki Dom Kultury ul. Traugutta 18 90-113 Łódź pok. 234.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Łódzki Dom Kultury ul. Traugutta 18 90-113 Łódź pok. 206.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.