eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/16/2011 Środki i Sprzet do utrzymania czystości dla ICZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-27

Łódź: ZP/16/2011 Środki i Sprzet do utrzymania czystości dla ICZMP
Numer ogłoszenia: 124813 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/16/2011 Środki i Sprzet do utrzymania czystości dla ICZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla ICZMP o asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Wzory (próbki) Zamawiający wymaga dołączenia do Oferty wzorów (próbek) oferowanych artykułów celem stwierdzenia zgodności z opisem oraz dokonania oceny jakości. Zamawiający wymaga następującej ilości próbek: Pakiet 2: 3 szt. Pakiet 3: 3 szt. Zamawiający wymaga dołączenia do Oferty wzorów (próbek) oferowanych artykułów celem stwierdzenia zgodności z opisem. Zamawiający wymaga następującej ilości próbek:Pakiet 1: po 1 szt. z każdej pozycji Pakiet 7: po 1 opakowaniu z każdej pozycji

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

§ 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, z wyjątkiem przypadku, gdy ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzeże w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Potwierdzeniem spełnienia żądania Zamawiającego jest wypełnienie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. . W przypadku braku takiego załącznika Zamawiający uzna, że całość zamówienia zostanie wykonana przez Wykonawcę siłami własnymi.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1.zmiany stawki podatku VAT 2.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy; 3.zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji. 4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMPistotnej dla realizacji niniejszej umowy; 5.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ; 6.zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 7.w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281-289 Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna- Zamóeiwnia Publiczne pawilon A (Ginekologiczno-Połozniczy) poziom 0,pok nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281-289 Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna- Zamóeiwnia Publiczne pawilon A (Ginekologiczno-Połozniczy) poziom 0,pok nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kosz ze stali chromowej na smieci /napedał/ poj 10-12 litrów (180 szt.) 2.Stelaż ze stali chromowej z plastikową kwadratową lub prostokatną pokrywą na worek duży poj. 120 litów na pedał, wyposazonyw dwa tylne kółka kolor pokrywy wg. Zamówienia fioletowy,czerwony, biały (50szt) 3.Stelaż ze stali nierdzewnej z plastikową kwadratową lub prostokatną pokrywą na worek średni poj.70 litrów na pedał, wyposazony w dwa tylne kółka. Kolor pokrywy wg.zamówienia fioletowy, czerwony,biały (65szt).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pojemnik medyczny jednorazowego uzytku plastikowy pokrywa szczelanie zatrzaskiwana brak możliwości ponownego otwarcia raz zamknietego pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierajaca piktogram którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30.07.2010 kod odpadu miejsce pochodzenia odpadu date otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik poj 0,25 l (864szt).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakości - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pojemnik medyczny jednorazowego uzytku plastikowy pokrywa szczelanie zatrzaskiwana brak możliwości ponownego otwarcia raz zamknietego pojemnika. Na pojemniku widnieje etykieta zawierajaca piktogram którego wzór zamieszczony jest w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30.07.2010 kod odpadu miejsce pochodzenia odpadu, datę otwarcia i zamknięcia pojemnika oraz podpis osoby zamykającej pojemnik poj.2,5-5 l i dł.35-40 cm - na igły punkcyjne/ mogą byc poziome (2 100szt).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakości - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jednorazowe prześcieradło papierowo-foliowe w rolce szer.60cm dł 1m (61 rolek).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rolka papierowa szer. 40cm Na fotel ginekologiczny/ firmy Famed-Żywiec typ. FG 04.0/N-144/02/ (80 rolek).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jednorazowy higieniczny podkład ochronny/dwuwarstowy, papieorow-foliowy/ dł.48cm szer 33cm opakowanie 80 podkładów (15op).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Płyn do kąpieli lub mydło w płynie do mycia noworodków i wcześniaków hypoalergiczne, o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażniające skóry, nie zawierające barwników, posiadające dobre właściwości myjące, nawilżające o ph 5,5 - op. 400 - 600 ml. z dozownikiem. Na etykiecie musi być napis: dla dzieci noworodków od pierwszych dni zycia (750litr) 2.Szampon dla dzieci - o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażnia skóry, nie zawiera barwników, posiada dobre właściwości myjące, - na etykiecie musi być napis: dla dzieci - op.200-300 ml. (15litr) 3.Oliwka dla dzieci - o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażnia skóry, nie zawiera barwników - na etykiecie musi być napis: dla dzieci i noworodków od pierwszych dni zycia - op.200-300 ml. (30litr).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.