eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ULIC GMINNYCH W PABIANICACH W 2013 ROKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-28

Pabianice: WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ULIC GMINNYCH W PABIANICACH W 2013 ROKU
Numer ogłoszenia: 124812 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64974 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ULIC GMINNYCH W PABIANICACH W 2013 ROKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na ulicach będących w zarządzie Zarządu Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach w okresie od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2013 roku. 2. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie remontu ubytków w nawierzchniach bitumicznych asfaltobetonem na gorąco według szczegółowego opisu zawartego w punkcie 3. Dodatkowo technologię robót określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, będąca załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia. 3. Zakres robót obejmuje: - wycięcie frezowanie uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie ubytków z usunięciem rumoszu, - ogrzanie bitumu i skropienie uszkodzonego miejsca, - rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach, w zależności od głębokości uszkodzenia, - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, - skropienie bitumem połączenia ubytków, - uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych robotach drogowych. 4. Wielkość zadania określono na 6 000 m2 ubytków o średniej głębokości 5 cm. 5. Roboty winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie pisemne, drogą mailową, faxem lub telefonicznie, w którym Zamawiający określać będzie lokalizację, zakres, kolejność i termin wykonania. 6. Czas przystąpienia do realizacji szczegółowego zlecenia: - w przypadku dużego zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego - do 6 godz. - w przypadkach pozostałych - należy przystąpić do realizacji robót w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 2 dni robocze liczone od daty określonej w zgłoszeniu. W przypadku przekroczenia terminów, o których mowa wyżej Wykonawca odpowiada za skutki ewentualnych zdarzeń drogowych powstałych z przyczyny ubytków w nawierzchni. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla okolicznych mieszkańców i firm oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu robót ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji. 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi koszty badań, odbiorów, koszty uprzątnięcia pozostałości budowlanych, ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót oraz inne określone w umowie. 9. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz wykonania i utrzymywania niezbędnego oznakowania. 10. W przypadku użycia przez Wykonawcę frezarki, destrukt stanowi własność Zamawiającego i zostanie dostarczony we wskazane przez Zamawiającego miejsce na odległość do 10 km. 11. Wykonawca zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całości zamówienia. 12. Zamawiający żąda, aby realizacja zamówienia odbywała się z wykorzystaniem w szczególności n/w wyposażenia sprzętowego: - frezarka - szt.1 - piła do cięcia nawierzchni - szt.1 - młot spalinowy - szt.1 - samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 ton - szt.1 - termos do przewozu mieszanki mineralno - bitumicznej - szt. 1 - skrapiarka do bitumu - szt.1 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia. 14. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter wynagrodzenia ryczałtowo - ilościowego, którego ostateczna wysokość określona zostanie każdorazowo przez przemnożenie powierzchni rzeczywiście wyremontowanych przez oferowaną cenę jednostkową za 1 m2. 15. Rozliczenie za roboty będzie dokonywane w systemie miesięcznym, na podstawie szczegółowych obmiarów ubytków. Obmiary winny być potwierdzone przez Zamawiającego. 16. Kody CPV: - 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg - 45.23.31.42-6 - Wymiana nawierzchni drogowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WŁODAN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna, Porszewice 31, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 311486,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 277609,76

  • Oferta z najniższą ceną: 277609,76 / Oferta z najwyższą ceną: 348000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.