To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-11
Otwock: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawo jazdy
KAT. B dla uczestnika projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VII-2014, współfinansowanego
przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 124804 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84552 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 27 7194810, faks 27 7792433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawo jazdy KAT. B dla uczestnika projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VII-2014, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby oferowana przez Wykonawcę usługa w ramach niniejszego zamówienia spełniała następujące kryteria ogólne i szczegółowe: Kryteria ogólne: 1. Rekrutację uczestników zajęć prowadzi Zamawiający. 2. Zajęcia mogą być na terenie powiatu otwockiego oraz poza obszarem terenu powiatu otwockiego (Wykonawca w takiej sytuacji zobligowany jest do zwrotu kosztów dojazdu Uczestnika). 3. Wykonawca powinien posiadać odpowiednią bazę lokalową i zaplecze techniczne do sprawnego przeprowadzenia kursu. 4. Zajęcia powinny być prowadzone w formie wykładów i warsztatów z ćwiczeniami praktycznymi. 5. Zastosowane metody nauczania powinny być dostosowane do tematyki prowadzonych zajęć oraz poziomu wiedzy osób objętych zajęciami, a także uwzględniać indywidualne podejście do uczestnika. 6. Warunki pracy osób uczestniczących w zajęciach organizowanych muszą być zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a. wyżywienie, b. ubezpieczenie Uczestnika, c. serwis kawowy w czasie realizowanych zajęć projektu, d. materiały szkoleniowe dla uczestnika, e. zwrotu kosztów dojazdu Uczestnika, jeżeli zajęcia będą odbywać się poza obszarem powiatu otwockiego. 8. Z uwagi na współfinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca jest zobowiązany podjąć odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej:www.efs.gov.pl, www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl, obejmujące między innymi odpowiednie oznaczenie sal zajęciowych, materiałów szkoleniowych, wydanych zaświadczeń i certyfikatów. 9. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć oraz bieżącego informowania Zamawiającego w formie ustnej, telefonicznej lub pisemnej, o każdej nieobecności uczestnika na zajęciach. 10. Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców i trenerów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku zajęć. Wykaz kadry, która będzie brała udział w realizacji zajęć Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - wykaz osób. 11. W przypadku rezygnacji Uczestnika Projektu z kursu przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, a najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszych zajęć Zamawiający zastrzega że w takiej sytuacji nie dokona zapłaty za Uczestnika kursu. 12. Zamawiający zastrzega również możliwość zwiększenia liczby uczestników zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji harmonogramu zajęć, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy z tym, że nie później niż trzy dni przed rozpoczęciem zajęć. Kryteria szczegółowe: 1. Istnieje możliwość bezpłatnego przeprowadzenia zajęć w ramach części teoretycznej w sali konferencyjnej PCPR w Otwocku. 2. Termin realizacji zajęć: od dnia podpisania umowy do 25 kwietnia 2014 r. 3. Ilość uczestników: 1 osoba dorosła. 4. Czas trwania kursu zawodowego (w tym liczba godzin): Zgodnie z Rozporządzeniem MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach. 5. W cenie oferty należy uwzględnić koszt przeprowadzenia badań. 6. W cenie oferty należy uwzględnić koszt egzaminu zewnętrznego (państwowego). 7. Zajęcia powinny odbywa się w godzinach 8-16 z wyłączeniem niedzieli i soboty, przy czym dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin dydaktycznych. 8. 1 godz. dydaktyczna powinna wynosić 45 minut w każdym dniu zajęć. 9. Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy szczegółowy program i harmonogram zajęć obejmujący nazwę, zakres zajęć, tematy i czas trwania zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do jego prowadzenia. 10. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) materiały szkoleniowe dla 1 osoby (jak w ust. 3) zgodne z tematyką zajęć (plus dodatkowo, jeden egzemplarz materiałów dla Zamawiającego), b) materiały piśmiennicze w formie notesu i długopisu dla 1 osoby (jak w ust. 3), c) ubezpieczenia uczestnika zajęć. d) serwisu kawowego dla 1 osoby (jak w ust. 3) uzupełniany w trakcie zajęć teoretycznych, składający się z kawy, herbaty, cukier, mleko, i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie na osobę oraz ciastek suchych i słonych paluszków, 11. Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć w postaci: a) dziennika zajęć zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć oraz podpis prowadzącego, b) imiennej listy z podpisem uczestnika zajęć potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, c) imiennej listy potwierdzającej odbiór przez uczestnika materiałów piśmienniczych, d) rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów, e) kserokopii zaświadczeń, certyfikatów f) ankiet oceniających zajęcia g) sprawozdania merytorycznego, h) zdjęć na płycie CD lub DVD 12. Dokumentacja zajęć, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sale zajęciowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 13. Wykonawca przeprowadzi na zakończenie zajęć ankietę oceniającą zajęcia oraz przekaże ją Zamawiającemu. Ankieta musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia i napisy dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 14. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną (minimum 10 zdjęć) zajęć i przekaże ją Zamawiającemu (na płycie CD lub DVD) wraz z pozostałą dokumentacją zajęć. 15. W ramach rozliczenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia zajęć: a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów zajęć, o których mowa w ust. 7, b) sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji zajęć, zawierający imienny wykaz osób, które ukończyły zajęciach lub nie ukończyły zajęć oraz omówienie nabytych przez uczestników umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów uczestników zajęć). 16. Dodatkowo: a) Wykonawca powinien posiadać zgodę na realizację szkoleń w danym zakresie, a program i czas trwania szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wytycznymi. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zadania podwykonawcom. c) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sal dydaktycznych, specjalistycznych pracowni wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. d) Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia) czy kosztów wyrobienia książeczki zdrowia, jeżeli specyfika kursu tego wymaga. Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. e) Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. f) Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestnika kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków i dostarczyć kserokopię zawartej polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie. g) Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu kończącego kurs. 17. W ciągu 3 dni od zakończenia kursu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: szczegółowy program kursu, materiały szkoleniowe jakie otrzymali uczestnicy z potwierdzonym odbiorem, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający imienną listę obecności podpisaną przez uczestników, dni w których odbyły się zajęcia, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów/dyplomów poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Warunki płatności Płatność za wykonane zamówienie będzie realizowana w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 30 dni od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury i zaakceptowania jej przez Zamawiającego oraz w miarę dostępności środków finansowych na subkoncie projektu realizowanego przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7 .1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia Kierowców Elita ul. Szaserów 43/45 lok. 45 02-432 Warszawa, ul. Szaserów 43/45 lok. 45, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2497,00
Oferta z najniższą ceną: 2497,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2497,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawy 22 000 kolumn szklanych z filtrem do generatora Mo/Tc
- Dostawa opakowań i artykułów jednorazowych dla działu żywienia przez okres 24 miesięcy
- Warsztaty tematyczne dla opiekunów/rodziców zastępczych w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Dostawa elementów próżniowych z podziałem na 4 części
- Dostawa pojemnika do transportu materiałów promieniotwórczych typu B(U)
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla uczniów" w ramach projektu pn.: "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 ...." - II
- Zapewnienie posiłków i noclegów w zawiązku z organizacją Konferencji Rektorów Publicznych Uczelni Zawodowych oraz Balu Jubileuszowego z okazji 25-lecia Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń dla kadry Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES) w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Świadczenie usług w zakresie organizacji i obsługi dwudniowego szkolenia dla pracowników GDOŚ oraz rdoś pn."Oddziaływanie górnictwa podziemnego na stan wód podziemnych i powierzchniowych".
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.