eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowo › Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Skrzatuszu gm. Szydłowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-23

Szydłowo: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Skrzatuszu gm. Szydłowo
Numer ogłoszenia: 124803 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szydłowo, 64-930 Szydłowo, woj. wielkopolskie, tel. 067 2115511, fax 067 2115529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Skrzatuszu gm. Szydłowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Skrzatuszu gm.Szydłowo

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.25.21.20 - Zakłady uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 7000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy- Prawo zamówień publicznych, 5)wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom- wartość tej części zamówienia nie może przekroczyć 30% wartości całego zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt 1 i 2 warunków ogólnych muszą spełnić wszyscy wykonawcy, warunki wyszczególnione w pkt 3-5 warunków ogólnych Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Zamawiający będzie oceniał warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art.22 ust.1ustawy- Pzp są następujące: 1) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 2)Wykonawca dysponuje następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie tym osobom zostaną powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: a)Kierownik budowy- posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) pełnił funkcję kierownika budowy na co najmniej jednym kontrakcie zgodnym z przedmiotem zamówienia, b)Kierownicy robót branżowych: wodociagowo-kanalizacyjnych, elektrycznych- posiadają co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową lub robotami branżowymi(po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w danej branży, 3) Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi- (dopuszczalne jest wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) w wysokości nie mniejszej niż 400 tys. zł (czterystatysięcyzł), 4)Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzajacy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 700 tys. zł Wykonawca , którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy winien przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt 1-5 warunków szczegółowych muszą spełniać Wykonawcy łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1, 2.Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 i 24 ust.1 i 2 ustawy - Pzp- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2, 3. Dowód wniesienia wadium, 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie)- przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt 4 siwz, 5.Parafowany wzór umowy- załącznik nr 7 Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonego w części III siwz pkt 1.1 ( warunki ogólne) ppkt1 i 2 wykonawca przedstawi następujące dokumenty: 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięczy przed upływem terminu składania ofert, 7.Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzedu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8.Aktualne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykanania decyzji właściwego organu, 9. Aktualną (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) informację z Krajowego Rejstru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.4-8 ustawy- Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych- wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenia zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnine w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 10.Aktualną (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy-Prawo zamówień publicznych, dotyczaca podmiotów zbiorowych wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w części III siwz pkt 1.1 (warunki ogólne) ppkt.4 i pkt 1.2 (warunki szczegółowe) ppkt 4 i 5 wykonawca przedstawi następujące dokumenty: 11. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejsza niż 400 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem termionu składania ofert, 12. Polisą, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnści cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w części III siwz pkt 1 (warunki ogólne) ppkt3 i 5 oraz pkt 1.2 (warunki szczegółowe) ppkt 1 lit.a i b;ppkt 2 lit a,b,c- wykonawca przedstawi następujące dokumenty: 13. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe)- wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do siwz. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że umowy te zostały wykonane należycie. 14. Informacja o osobach odpowiadajacych za realizację zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 . Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami, oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem wg załącznika nr 4a, Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie -Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynakeżność do Izby Inżynierów Budownictwa), 15. Wykaz podwykonawców (Podwykonawcy), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (imię i nazwisko oraz adres podwykonawcy, zakres i wartość prac przewidzianych im do powierzenia). Wykaz należy sporządzić na formularzu zgodnym z treścią załacznika nr 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7,8,9,11 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,że jest: 1) uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 4) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1,2,3 oraz punkcie 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 4, powinien być wystawiony nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. Dokumenty, o których wyżej mogą być skłądane w formie orginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem, poświadczonym przez Wykonawcę. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oferta musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej w nastepujący6 sposób: a)wymienione w pkt 2 i od 7) do 11) - od każdego wykonawcy składającego ofertę wspólną b)wymienione w pkt 1),4) i 5) -od wykonawców składających ofertę wspólną łącznie c) wymienione w p[kt 3) i od 12)- 15) - od dowolnego wykonawcy składajacego ofertę wspólną lub od wykonawców łącznie. Dokument wniesienia wadium może być złożony przez kilku wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym łącznie musi dawać 100% wymienionej kwoty. W przpadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji przez członków konsorcjum innych niż lider uprawniony do podpisywania umowy, wadium wystawione musi być na konsorcjum. Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia wzrunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa powinna zawierać m.in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lideta), d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szydlowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szydłowo 64-930 Szydłowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urządu Gminy Szydłowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.