Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-10
Kraków: Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego sprzętu
komputerowego i licencji wraz z nośnikami
Numer ogłoszenia: 124797 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie , ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 68 48 wew. 624, faks 12 421 68 48 wew. 624.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego sprzętu komputerowego i licencji wraz z nośnikami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia I. Do zadań wykonawcy będzie należało dostarczyć Zamawiającemu następujący sprzęt komputerowy i licencje wraz z nośnikami: Zadanie I 1. Komputer stacjonarny (typ 1) (7szt.) 2. Monitor LCD (typ 1) (7szt.) 3. Notebook (typ 1) (1szt.) 4. Słownik języka angielskiego na nośniku pen-drive (typ 1) (1szt) 5. Słownik polsko-angielski (typ 2) (1szt) 6. Oprogramowanie graficzne (typ 1) (1szt) 7. Oprogramowanie do tworzenia dokumentów (typ 1) (30szt) 8. Oprogramowanie do zdalnego wsparcia (typ 1) (1szt) 9. Oprogramowanie graficzne (typ 2) (1szt) Zadanie II 1. Drukarka laserowa (typ.1) (1szt) 2. Drukarka laserowa (typ.2) (1szt) 3. Drukarka laserowa (typ.3) (2szt) 4. Drukarka laserowa (typ.4) (3szt) Zadanie III 1. Czytnik mikrofilmów (typ 1) (1szt) Szczegółowy zakres zamówienia został omówiony w Rozdziale II - Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.74.00.00-7, 48.32.20.00-1, 48.31.00.00-4, 48.32.20.00-1, 30.23.21.10-8, 38.65.41.10-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wykazania spełniania tego warunku, wykonawca oświadczy że go spełnia, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy także załączyć: 1. Wypełniony formularz OFERTY 2. Formularz cenowy (jeżeli jest wymagany) 3. oryginały pełnomocnictw lub kopie poświadczone przez notariusza, jeśli umocowanie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji; Zamawiający w SIWZ wskazuje dokumenty /oświadczenia jakie wymaga od Wykonawcy na potwierdzenie, że dostarczony przez niego sprzęt posiada stosowne dla swojego przeznaczenia np. atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa (jeżeli są dla danego artykułu wymagane prawem). Często jest przy nich dopisek: dostarczyć przed podpisaniem umowy lub podobnej treści. Dokumenty/oświadczenia te, jak również inne, np. wskazanie stron internetowych, linków, Wykonawca odpowiednio dostarczy Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty powzięcia informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiana ceny, przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zadania może nastąpić, jeżeli wykonanie umowy na dotychczasowych warunkach będzie niemożliwe z powodu: a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą lub podniesienia wydajności urządzeń lub bezpieczeństwa, a także w sytuacji wstrzymania lub wycofania produktu z rynku, zakończenia jego produkcji, w tym jego elementów, b) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 3. Wszystkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.upjp2.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Biuro Zamówień Publicznych ul. Bernardyńska 3, 31-069 Kraków, piętro I, pok. nr 100..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Biuro Zamówień Publicznych ul. Bernardyńska 3, 31-069 Kraków, piętro I, pok. nr 100..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - KOMPUTERY I OPROGRAMOWANIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer stacjonarny (typ 1) (7szt.) 2. Monitor LCD (typ 1) (7szt.) 3. Notebook (typ 1) (1szt.) 4. Słownik języka angielskiego na nośniku pen-drive (typ 1) (1szt) 5. Słownik polsko-angielski (typ 2) (1szt) 6. Oprogramowanie graficzne (typ 1) (1szt) 7. Oprogramowanie do tworzenia dokumentów (typ 1) (30szt) 8. Oprogramowanie do zdalnego wsparcia (typ 1) (1szt) 9. Oprogramowanie graficzne (typ 2) (1szt).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.12.50-4, 30.21.31.00-6, 48.74.00.00-7, 48.32.20.00-1, 48.31.00.00-4, 48.51.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II. DRUKARKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka laserowa (typ.1) (1szt) 2. Drukarka laserowa (typ.2) (1szt) 3. Drukarka laserowa (typ.3) (2szt) 4. Drukarka laserowa (typ.4) (3szt).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III. Czytnik mikrofilmów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czytnik mikrofilmów (typ 1) (1szt).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.41.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZANIE BIELIZNY OGÓLNOSZPITALNEJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Przystosowanie pawilonu U-11 na terenie AGH w Krakowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych - KC-DE-zp.272-577/25
- Wykonanie "Analizy porealizacyjnej w zakresie oddziaływania akustycznego po zrealizowaniu inwestycji "Budowa drogi ekspresowej S7 na odcinku Miechów - Szczepanowice.
- "Remont wejścia głównego do Żłobka Samorządowym nr 25 w Krakowie"
- Zakup wraz z dostawą urządzenia do treningu ekscentrycznego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- "Zakup projektora cyfrowego 2K/4K w standardzie DCI" dla Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Kwalifikacje i kariera"
- Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Urzędu Gminy Zabierzów w 2025r
- Dostawa narzędzi TIK do SP w Nowym Chechle w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- Zakup i dostawa serwerów i sprzętu komputerowego dla Państwowego Muzeum na Majdanku.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.