eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Adaptacji obiektu poprzemysłowego przy ulicy Spacerowej 4 w Milanówku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Milanówek: Adaptacji obiektu poprzemysłowego przy ulicy Spacerowej 4 w Milanówku
Numer ogłoszenia: 124779 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136288 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Milanówku, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacji obiektu poprzemysłowego przy ulicy Spacerowej 4 w Milanówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie obiektu poprzemysłowego przy ul. Spacerowej 4 w Milanówku, będącego własnością komunalną, na Miejską Bibliotekę Publiczną, na centralną serwerownię oraz na siedzibę Urzędu Miasta Milanówka wraz z zagospodarowaniem terenu nieruchomości oraz wyburzeniem części budynku kotłowni. Zamówienie realizowane będzie w ramach zadań inwestycyjnych: 1.Zagospodarowanie obiektu poprzemysłowego na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Milanówku 2.E-Milanówek zintegrowany system wspomagający zarządzanie miastem i wspierający rozwój e-usług w ramach budowy Miejskiej Sieci Informatycznej w Milanówku 3.Adaptacja budynku Spacerowa 4 Zadanie nr 1 jest przewidziane do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - działanie 6.1 Kultura Zadanie nr 2 jest przewidziane do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - działanie 2.2 Rozwój e-usług Zadanie nr 3 finansowane ze środków budżetu Gminy. Obiekt położony jest na działce gruntowej usytuowanej pomiędzy ulicami Spacerową i Pasieczną w Milanówku. Nieruchomość posiada bezpośredni dostęp z obu tych ulic, będących drogami gminnymi. Składa się z dwóch budynków: budynek A (częściowo dwu kondygnacyjny) i budynek B (jednokondygnacyjny). Dane obiektu: -pow. działki 3.247 m2 -pow. użytkowa bud. A 1.619,57 m2 -kubatura budynku A 4.742,00 m3 -pow. użytkowa bud. B do adaptacji 73,89 m2 -część bud. B przeznaczona do rozbiórki 162 m2 (500m3) Roboty budowlane obejmują branże: ogólnobudowlaną - roboty wykończeniowe i konstrukcyjne, sanitarną, elektryczną, teletechniczną, drogową i ogrodniczą. Zakres prac przewidzianych do wykonania W ramach zadania nr 1: Zagospodarowanie obiektu poprzemysłowego na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Milanówku na parterze budynku A od strony ulicy Spacerowej przebudowane będą pomieszczenia oznaczone w projekcie budowlanym numerami 0.3 ÷ 0.22 na Miejską Bibliotekę Publiczną. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem obejmuje wykonanie robót we wszystkich branżach w pomieszczeniach oznaczonych w projekcie numerami 0.3 ÷ 0.14. W pomieszczeniach 0.15 ÷ 0.22 roboty nie będą wykonywane - adaptacja tych pomieszczeń przewidziana jest do wykonania w ramach robót uzupełniających w terminie późniejszym. W ramach zadania nr 2:E-Milanówek zintegrowany system wspomagający zarządzanie miastem i wspierający rozwój e-usług w ramach budowy Miejskiej Sieci Informatycznej w Milanówku należy wykonać: w budynku A od strony ulicy Pasiecznej przebudowę pomieszczeń na I piętrze na pomieszczenia Centralnej Serwerowni o powierzchni użytkowej 96,91 m2 (w projekcie budowlanym oznaczone są numerami 1.23 ÷ 1.30) w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych (elektryczne, wod-kan, system SAP i systemy technicznej ochrony obiektu, wentylacji i klimatyzacji i system gaszenia). Do zadania tego należy również wykonanie sieci strukturalnej dla całego obiektu i połączenie jej z siecią zewnętrzną oraz adaptacja pomieszczenia na UPS i agregat prądotwórczy wraz z tymi urządzeniami. W ramach zadania nr 3: Adaptacja budynku Spacerowa 4 należy wykonać: - w budynku A przebudowę pozostałej część budynku: pomieszczenia biurowe z zapleczem sanitarnym, komunikacją i klatkami schodowymi (pomieszczenia oznaczone w projekcie budowlanym numerami 0.1, 0.2, 0.31 ÷ 0.35, 0.48 ÷ 0.51 na parterze, 1.0 ÷1.22, 1.30, 1.31 na piętrze i -1.1 ÷ -1.5 w piwnicy) oraz 2 windy, wiatrołapy, schody zewnętrzne i pochylnie, instalacje elektryczne, wod-kan, SAP, technicznej ochrony obiektu, instalacja centralnego ogrzewania w całym budynku z podłączeniem do kotłowni, wentylacji bez kanałów w pomieszczeniach nie wchodzących w zakres robót budowlanych i bez klimatyzacji. - w budynku B a.rozbiórkę części budynku, b.przebudowę pozostałej części budynku (pomieszczenia 0.53, 0.56, 0.54) w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej. W ramach wszystkich zadań 1-3: wykonać prace zewnętrzne: rozbiórkowe, drogowe i ogrodnicze w celu zagospodarowania terenu wokół budynków i inne, nie ujęte powyżej. Zakres rzeczowy inwestycji określony został w załączonej dokumentacji projektowej obejmującej: - projekt wykonawczy architektury, - projekt wykonawczy konstrukcji, - projekt wykonawczy instalacji wod-kan i odwodnienia terenu, - projekt wykonawczy c.o. i c.t., - projekt wykonawczy wentylacji mechanicznej, - projekt wykonawczy instalacji systemu SAP, - projekt wykonawczy instalacji systemów technicznej ochrony obiektu ( SSWiN: KD:CCTV), - projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, - projekt wykonawczy drogowy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w poszczególnych branżach. - aneks projektu Uwaga Z dokumentacji projektowej opisanej wyżej nie będą wykonywane prace w pomieszczeniach oznaczonych w projekcie budowlanym numerami 0.15 ÷0.30, 0.36÷0.47 w budynku A na parterze z wszelkimi instalacjami. Instalacje, które na skutek ograniczonego zakresu robót nie będą wykonywane w całości, muszą być zakończone w taki sposób i w takim miejscu, aby późniejsze ich dokończenie nie wymagało rozbiórek czy też demontaży robót już wykonanych. W pomieszczeniach wyłączonych z niniejszego zamówienia należy wykonać instalacje tranzytowe, które służyć będą do przesyłu czynników do innych pomieszczeń. Ponadto, nie będą wykonywane: centrala wentylacyjna nr 3 i kanały wentylacyjne z nią współpracujące oraz klimatyzacja w sali konferencyjnej i sali wystaw czasowych (jednostki zewnętrzne, 3 splity, przewody freonowe). Nie wykonywana będzie również elewacja w budynku A oraz nie będzie wymieniana stolarka okienna w budynku A i B. Wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej, a nie wykonane w tym zamówieniu, będą mogły być zlecone jako roboty uzupełniające. Dokumentację projektową Zamawiający udostępnia w materiałach przetargowych umieszczonych na stronie internetowej Zamawiajacego lub w formie papierowej odpłatnie na zamówienie wykonawcy. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami Prawa budowlanego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy wziąć pod uwagę nw. uwarunkowania: 1.w pierwszej kolejności należy wykonać prace budowlane pomieszczeń biblioteki publicznej z czytelnią dla dzieci, węzłem sanitarnym, pomieszczeniem socjalnym i samodzielnym wejściem z zewnątrz umożliwiającym funkcjonowanie biblioteki, która obecnie znajduje się na piętrze budynku administracyjnego od strony ul. Spacerowej, 2.prace budowlane na parterze i piętrze budynku administracyjnego od strony ulicy Spacerowej będzie można rozpocząć dopiero po przeniesieniu biblioteki publicznej do docelowych pomieszczeń. 3.prace instalacyjne (sieć energetyczna, telefoniczna, informatyczna) Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać równolegle z prowadzonymi pracami budowlanymi w danych pomieszczeniach. Z chwilą zakończenia prac w pomieszczeniu wszystkie potrzebne instalacje muszą być wykonane i umożliwiać sprawne funkcjonowanie pomieszczeń. 4.pozostałe roboty należy wykonać zgodnie z przedstawionym w ofercie Wykonawcy harmonogramem. 5.rozliczenie finansowe inwestycji prowadzone będzie osobno dla każdego z zadań wymienionych powyżej. Rozliczenie to będzie niezbędne do ustalenia nakładów finansowych poniesionych na realizację tych zadań z uwagi na przewidziane dofinansowanie tych robót ze środków unijnych. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje również wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia nie ujęte w przedmiarach robót. Rozliczenie z Wykonawcą następowało będzie na podstawie zaawansowania wykonania prac potwierdzonego w protokołach odbioru częściowego, w okresach nie krótszych niż miesięczne. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Zamawiający nie wskazuje i nie zapewnia placu dla zaplecza technicznego. Teren zaplecza Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający umożliwia Wykonawcy dostęp do energii elektrycznej i wody na koszt Zamawiającego. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej wraz z dokumentacją powykonawczą w zakresie umożliwiającym zgłoszenie obiektu do użytkowania. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonane prace. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr. 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i STWiOR. W przypadku wystąpienia w czasie realizacji zamówienia okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie robót objętych zamówieniem Zamawiający przewiduje możliwość wstrzymania prac na pisemny wniosek Wykonawcy do czasu usunięcia lub wyjaśnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót. Wykonawca otrzyma część wynagrodzenia za wykonane prace po podpisaniu przez obie strony protokołu częściowego odbioru robót potwierdzającego wykonanie prac, z uwzględnieniem możliwości zmiany terminu wykonania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.05 - 45.33.22.05 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2975932.06 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie nr 1 jest przewidziane do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - działanie 6.1 Kultura Zadanie nr 2 jest przewidziane do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - działanie 2.2 Rozwój e-usług.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA RUTKOWSKI Tadeusz Rutkowski, Rzewuskiego 50, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2975932.06
  • Oferta z najniższą ceną: 2975932.06 oferta z najwyższą ceną: 4012925.35
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.