eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu modernizacji instalacji sanitarnych polegającego na remoncie instalacji c.o. i robót budowlanych w budynku Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP przy ul. Przemysłowej 11 w Mrągowie składającym się z trze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-23

Olsztyn: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu modernizacji instalacji sanitarnych polegającego na remoncie instalacji c.o. i robót budowlanych w budynku Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP przy ul. Przemysłowej 11 w Mrągowie składającym się z trzech brył: internatu, łącznika i hali warsztatowej zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót (dział 1 poz. 1-16, dział 2 poz. 17-43 i dział 5 poz. 72-96), SIWZ, dokonaną wizją lokalną budowy w zakresie robót budowlanych i sanitarnych (c.o.).
Numer ogłoszenia: 124753 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, ul. Kołobrzeska 27, 10-431 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5276203, fax 089 5276203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu modernizacji instalacji sanitarnych polegającego na remoncie instalacji c.o. i robót budowlanych w budynku Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP przy ul. Przemysłowej 11 w Mrągowie składającym się z trzech brył: internatu, łącznika i hali warsztatowej zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót (dział 1 poz. 1-16, dział 2 poz. 17-43 i dział 5 poz. 72-96), SIWZ, dokonaną wizją lokalną budowy w zakresie robót budowlanych i sanitarnych (c.o.)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu modernizacji instalacji sanitarnych polegającego na remoncie instalacji c.o. i robót budowlanych w budynku Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP przy ul. Przemysłowej 11 w Mrągowie składającym się z trzech brył: internatu, łącznika i hali warsztatowej zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót (dział 1 poz. 1-16, dział 2 poz. 17-43 i dział 5 poz. 72-96), SIWZ, dokonaną wizją lokalną budowy w zakresie robót budowlanych i sanitarnych (c.o.). 2.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu robót określono w przedmiarach robót (dział 1 poz. 1-16, dział 2 poz. 17-43 i dział 5 poz. 72-96) stanowiących zał. Nr 5, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących zał. Nr 6 oraz dokumentacji technicznej stanowiącej zał. Nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 i ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w kwocie 2500 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5.Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz każda na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły itd.), 6.Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ; 3.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ; 4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (według załączonego wzoru - zał. Nr 3, do SIWZ); 5.Potwierdzoną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Termin wykonania zamówienia - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.ohp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko - Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie, ul. Kołobrzeska 27, 10-431 Olsztyn..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Warmińsko - Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie, ul. Kołobrzeska 27, 10-431 Olsztyn, w sekretariacie pokój nr 104..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.