Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-19
Obrowo: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na przeprowadzenie kompleksowej usługi reintegracji zawodowej i społecznej zgodnie z ustawą o zatrudnieniu socjalnym dla 25 osób w latach 2012-2013 w ramach Centrum Integracji Społecznej
Numer ogłoszenia: 124714 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 678 60 21 wew. 127, faks 56 678 60 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na przeprowadzenie kompleksowej usługi reintegracji zawodowej i społecznej zgodnie z ustawą o zatrudnieniu socjalnym dla 25 osób w latach 2012-2013 w ramach Centrum Integracji Społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kompleksowej usługi reintegracji zawodowej i społecznej zgodnie z ustawą o zatrudnieniu socjalnym dla 25 osób w latach 2012-2013 w ramach Centrum Integracji Społecznej dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w związku z realizacją projektu: Bezrobocie - To Nie Dla Nas, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
------
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
------
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
------
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
------
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
------
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Decyzję administracyjną wydaną przez wojewodę właściwego ze względu na siedzibę Centrum Integracji Społecznej potwierdzającą nadanie statusu w/w Centrum; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 3) Zaświadczenie/dokument potwierdzający o dokonanym wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych. 4) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji; 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (np. KRS), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 6) Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą:Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul.Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo
pok.nr 14..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul.Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, pok.nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.06.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizowany projekt pn: Bezrobocie - To Nie Dla Nas, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji oraz moderowaniu (...) Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji.
- Organizacja i realizacja kursów kwalifikacyjnych dla nauczycieli/nauczycielek wybranych przedszkoli gminy Wrocław - w podziale na 3 zadania
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu "Rodzina-bądźmy jedną drużyną!" - wsparcie rodzin w Gminie Pełczyce
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie "ABC przedsiębiorczości"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wizyt edukacyjnych dotyczących obsługi programu MS Excel w ramach KPO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.