Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rokietnica: ROZBUDOWA PRZEDSZKOLA BAJECZKA W ROKIETNICY Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Rokietnica, do kontaktów: Halina Wroniecka, ul. Golęcińska 1, 62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie, tel. 061 8145251-2 w. 22, e-mail: rokietnica@poczta.interntdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rokietnica.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA PRZEDSZKOLA BAJECZKA W ROKIETNICY. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Rokietnica ul. Szkolna dz.nr 62. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa przedszkola polega na dobudowaniu dwukondygnacyjnego skrzydła w technologii tradycyjnej.Dobudowane skrzydło będzie się składać z 5 sal zajęciowych, pomieszczeń łazienek, szatni oraz magazynu szatni. Roboty obejmą również wykonanie konstrukcji instalacji wod-kan i c.o. oraz roboty elektryczne a także instalację oddymiania. Powierzchnia całkowita przedszkola - 564,40m2, Powierzchnia użytkowa - 540,80m2, Kubatura -1.981,00m3 Powierzchnia zabudowy - 282,20m2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w sekcji III.2 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 EURO Poniżej 5.278.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy; 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a)wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż cena zaoferowana w niniejszym postępowaniu. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności; a) posiadają wolne środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według formuły spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów. 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Dla wskazanej w ofercie osoby-up[rawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w tym co najmniej jedno o wartości nie mniejszej niz cena zaoferowana w niniejszym postępowaniu. 7. Opinia dotycząca jakości wykonanych robót, wystawiona przez zamawiających te roboty. 8. Opinia banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy.(nie mniejsza niz 1 mln zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rokietnicaug.bip.e-zeto.zom. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.03.2007, godzina 11:10, Urząd Gminy w Rokietnicy - pokój nr 24.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.02.2007.
INNE PRZETARGI ROKIETNICA
- Dostawa kruszywa łamanego dla Gminy Rokietnica
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze fizjoterapii w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Rokietnica
więcej: przetargi ROKIETNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego.
- ,,Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków dla potrzeb Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Ożennej "
- "Dostosowanie obiektów szkolnych do przepisów ppoż."
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 w Gliwicach"
- Budowa drogi gminnej - ul. Rolniczej w Redzie.
- Przebudowa sieci wodociągowej w m. Wietlin Trzeci w zakresie wymiany rur azbestowych na plastikowe
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.