Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Puławy: przebudowa ulic: Dwernickiego i Wysockiego w Puławach wraz z budową fragmentów kanalizacji deszczowej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: gmina Miasto Puławy, do kontaktów: Małgorzata Syta, ul. Lubelska 5, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8862225, 8867846, fax 081 8879768, e-mail: bzp@um.pulawy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.pulawy.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.um.pulawy.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulic: Dwernickiego i Wysockiego w Puławach wraz z budową fragmentów kanalizacji deszczowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Puławy ulice Dwernickiego, Wysockiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic Dwernickiego i Wysockiego w Puławach wraz z budową fragmentów kanalizacji deszczowej W ramach zakresu robót należy wykonać: - przebudowę nawierzchni jezdni na odcinku ok. 494 mb z kostki brukowej gr. 8 cm - budowę kanału deszczowego z rur PVC Dn 300mm, dł. 411 mb. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca winien spełniać wymagania art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 w/w ustawy, oraz spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty z formularzem cenowym 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 200.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.Dowód wniesienia wadium. 9.Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia: - minimum 3 roboty w branży drogowej polegające na układaniu nawierzchni z kostki betonowej o wartości powyżej 200.000 zł każda - oraz minimum 2 w branży sanitarnej polegające na wykonaniu sieci kanalizacyjnych (sanitarnych lub deszczowych) o wartości powyżej 100.000 zł każda. Należy podać ich wartość, datę i miejsce wykonania - na załączonym formularzu. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz kierownika robót w branży sieci sanitarnych. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 11.Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę oferty sporządzony na bazie przedmiarów robót 2.Wykaz stawek i narzutów - zgodnie z załączonym formularzem. 3.Harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji robót sporządzony przez Wykonawcę 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien spełniać wymagania art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 w/w ustawy, oraz spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w trakcie oceny zawartości ofert zweryfikuje przedstawione przez wykonawców dokumenty metodą spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty z formularzem cenowym 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 200.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.Dowód wniesienia wadium. 9.Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia: - minimum 3 roboty w branży drogowej polegające na układaniu nawierzchni z kostki betonowej o wartości powyżej 200.000 zł każda - oraz minimum 2 w branży sanitarnej polegające na wykonaniu sieci kanalizacyjnych (sanitarnych lub deszczowych) o wartości powyżej 100.000 zł każda. Należy podać ich wartość, datę i miejsce wykonania - na załączonym formularzu. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz kierownika robót w branży sieci sanitarnych. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 11.Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę oferty sporządzony na bazie przedmiarów robót 2.Wykaz stawek i narzutów - zgodnie z załączonym formularzem. 3.Harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji robót sporządzony przez Wykonawcę
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pulawy.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 09:15, Urząd Miasta Puławy ul. Lubelska 5 24-100 Puławy.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.02.2007.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Usługa całodobowego zarządzenia systemami i infrastrukturą informatycznymi w SPZOZ w Puławach.
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta Puławy
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2508L Opoka - Chrząchówek
- Dostawa nawozów dla IUNG - PIB w Puławach, dla RZD w Żelisławkach w podziale na 3 części zamówienia
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI Z PODZIAŁEM NA 10 CZĘŚCI DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





