Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-23
Wrocław: Dostawę artykułów biurowych dla RCKiK we Wrocławiu
Zadanie nr 1:
Dostawę papieru komputerowego oraz papieru do kserokopiarek dla RCKiK we Wrocławiu
Zadanie nr 2:
Dostawę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu
Zadanie nr 3 :
Dostawę asortymentu biurowego dla RCKiK we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 124692 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, fax 071 3281713.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów biurowych dla RCKiK we Wrocławiu Zadanie nr 1: Dostawę papieru komputerowego oraz papieru do kserokopiarek dla RCKiK we Wrocławiu Zadanie nr 2: Dostawę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu Zadanie nr 3 : Dostawę asortymentu biurowego dla RCKiK we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawę papieru komputerowego oraz papieru do kserokopiarek dla RCKiK we Wrocławiu. - szacunkowa wartość 12 377 PLN netto Zadanie nr 2: Dostawę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu. - szacunkowa wartość 39 066 PLN netto Zadanie nr 3 : Dostawę asortymentu biurowego dla RCKiK we Wrocławiu. - szacunkowa wartość 20 460 PLN netto
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się uprawnieniami lub czynnościami potwierdzonymi dokumentami wydanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w §1, pkt 1 oraz w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5) Dostarczą partię próbną zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ w pkt V.5. 6) Dostarczą wraz z ofertą katalog wraz z pełną ofertę cenową firmy na artykuły biurowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty z pkt 1, 3 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zaakceptowany projekt umowy 5. Wypełniony formularz oferty 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane powinien złożyć odpowiednio dokumenty zgodnie z § 2 7. 5. Sposób przygotowania partii próbnej a) obowiązek złożenia partii próbnej dotyczy wyłącznie zadania 3, partia próbna powinna być zapakowana w karton oznaczony napisem Partia próbna, nazwa i adres wykonawcy b)w kartonie powinna znajdować się lista próbek i próbki z numerami odpowiadającymi numerom oznaczenia danego produktu w zestawie asortymentowo-ilościowym dotyczącym zadania 3 c) partia próbna powinna składać się z artykułów biurowych po 1 szt/opak wg informacji przedstawionej wszystkim Wykonawcom w szczegółowym opisie zamówienia - zestawieniu asortymentowym do partii próbnej zał 1.3A d) zamawiający zwróci partię próbną Wykonawcom, z którymi nie podpisze umowy, po zakończeniu postępowania. Natomiast partię próbną dostarczoną przez Wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa, Zamawiający zwróci po zrealizowaniu umowy. Zamawiający zwraca partię próbną Wykonawcom na ich koszt.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-wroclaw.rckik.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RCKiK we Wrocławiu ul. Czewonego Krzyża 5-9 50-345 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 10:00, miejsce: RCKiK we Wrocławiu ul. Czewonego Krzyża 5-9 50-345 Wrocław sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawę papieru komputerowego oraz papieru do kserokopiarek dla RCKiK we Wrocławiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja w miarę potrzeb Zamawiającego na pisemne zamówienie, nie później niż 48 godzin od daty złożenia zamówienia. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego RCKiK - Wrocław ul. Czerwonego Krzyża 5/9, magazyn, transportem zapewnionym przez Wykonawcę i na jego koszt. 3. Wykonawca zapewnia niezmienność cen przez okres trwania umowy, tj. 12 miesięcy. 4. Zamawiający wymaga 30 dniowego terminu płatności. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.1. szacunkowa wartość zadania 12 377 PLN netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu - dostarczone tusze, kartridże oraz tonery muszą być w 100% materiałami oryginalnymi - zalecanymi przez producenta, nieregenowanymi oraz objętymi gwarancją 1. Realizacja w miarę potrzeb Zamawiającego na pisemne zamówienie, nie później niż 48 godzin od daty złożenia zamówienia. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego RCKiK - Wrocław ul. Czerwonego Krzyża 5/9, magazyn, transportem zapewnionym przez Wykonawcę i na jego koszt. 3. Wykonawca zapewnia niezmienność cen przez okres trwania umowy, tj. 12 miesięcy. 4. Zamawiający wymaga 30 dniowego terminu płatności. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.2. 6. W przypadku niedostarczenia zamawianego produktu w terminie, Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia rabatu w wysokości 50% wartości ofertowej zamawianych produktów, dostarczonych po terminie szacunkowa wartość zadania 39 066 PLN netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawę asortymentu biurowego dla RCKiK we Wrocławiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja w miarę potrzeb Zamawiającego na pisemne zamówienie, nie później niż 48 godzin od daty złożenia zamówienia 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego RCKiK - Wrocław ul. Czerwonego Krzyża 5/9, magazyn, transportem zapewnionym przez Wykonawcę i na jego koszt. . 3. Wykonawca zapewnia niezmienność cen przez okres trwania umowy, tj. 12 miesięcy. 4. Zamawiający wymaga 30 dniowego terminu płatności. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.3. szacunkowa wartość zadania 20 460 PLN netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
- Dostawy artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





