eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawę artykułów biurowych dla RCKiK we Wrocławiu Zadanie nr 1Dostawę papieru komputerowego oraz papieru do kserokopiarek dla RCKiK we Wrocławiu Zadanie nr 2Dostawę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu Zadanie nr 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-23

Wrocław: Dostawę artykułów biurowych dla RCKiK we Wrocławiu Zadanie nr 1: Dostawę papieru komputerowego oraz papieru do kserokopiarek dla RCKiK we Wrocławiu Zadanie nr 2: Dostawę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu Zadanie nr 3 : Dostawę asortymentu biurowego dla RCKiK we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 124692 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, fax 071 3281713.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów biurowych dla RCKiK we Wrocławiu Zadanie nr 1: Dostawę papieru komputerowego oraz papieru do kserokopiarek dla RCKiK we Wrocławiu Zadanie nr 2: Dostawę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu Zadanie nr 3 : Dostawę asortymentu biurowego dla RCKiK we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawę papieru komputerowego oraz papieru do kserokopiarek dla RCKiK we Wrocławiu. - szacunkowa wartość 12 377 PLN netto Zadanie nr 2: Dostawę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu. - szacunkowa wartość 39 066 PLN netto Zadanie nr 3 : Dostawę asortymentu biurowego dla RCKiK we Wrocławiu. - szacunkowa wartość 20 460 PLN netto

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się uprawnieniami lub czynnościami potwierdzonymi dokumentami wydanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w §1, pkt 1 oraz w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5) Dostarczą partię próbną zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ w pkt V.5. 6) Dostarczą wraz z ofertą katalog wraz z pełną ofertę cenową firmy na artykuły biurowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty z pkt 1, 3 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zaakceptowany projekt umowy 5. Wypełniony formularz oferty 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane powinien złożyć odpowiednio dokumenty zgodnie z § 2 7. 5. Sposób przygotowania partii próbnej a) obowiązek złożenia partii próbnej dotyczy wyłącznie zadania 3, partia próbna powinna być zapakowana w karton oznaczony napisem Partia próbna, nazwa i adres wykonawcy b)w kartonie powinna znajdować się lista próbek i próbki z numerami odpowiadającymi numerom oznaczenia danego produktu w zestawie asortymentowo-ilościowym dotyczącym zadania 3 c) partia próbna powinna składać się z artykułów biurowych po 1 szt/opak wg informacji przedstawionej wszystkim Wykonawcom w szczegółowym opisie zamówienia - zestawieniu asortymentowym do partii próbnej zał 1.3A d) zamawiający zwróci partię próbną Wykonawcom, z którymi nie podpisze umowy, po zakończeniu postępowania. Natomiast partię próbną dostarczoną przez Wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa, Zamawiający zwróci po zrealizowaniu umowy. Zamawiający zwraca partię próbną Wykonawcom na ich koszt.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-wroclaw.rckik.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RCKiK we Wrocławiu ul. Czewonego Krzyża 5-9 50-345 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 10:00, miejsce: RCKiK we Wrocławiu ul. Czewonego Krzyża 5-9 50-345 Wrocław sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawę papieru komputerowego oraz papieru do kserokopiarek dla RCKiK we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja w miarę potrzeb Zamawiającego na pisemne zamówienie, nie później niż 48 godzin od daty złożenia zamówienia. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego RCKiK - Wrocław ul. Czerwonego Krzyża 5/9, magazyn, transportem zapewnionym przez Wykonawcę i na jego koszt. 3. Wykonawca zapewnia niezmienność cen przez okres trwania umowy, tj. 12 miesięcy. 4. Zamawiający wymaga 30 dniowego terminu płatności. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.1. szacunkowa wartość zadania 12 377 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu - dostarczone tusze, kartridże oraz tonery muszą być w 100% materiałami oryginalnymi - zalecanymi przez producenta, nieregenowanymi oraz objętymi gwarancją 1. Realizacja w miarę potrzeb Zamawiającego na pisemne zamówienie, nie później niż 48 godzin od daty złożenia zamówienia. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego RCKiK - Wrocław ul. Czerwonego Krzyża 5/9, magazyn, transportem zapewnionym przez Wykonawcę i na jego koszt. 3. Wykonawca zapewnia niezmienność cen przez okres trwania umowy, tj. 12 miesięcy. 4. Zamawiający wymaga 30 dniowego terminu płatności. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.2. 6. W przypadku niedostarczenia zamawianego produktu w terminie, Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia rabatu w wysokości 50% wartości ofertowej zamawianych produktów, dostarczonych po terminie szacunkowa wartość zadania 39 066 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawę asortymentu biurowego dla RCKiK we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja w miarę potrzeb Zamawiającego na pisemne zamówienie, nie później niż 48 godzin od daty złożenia zamówienia 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego RCKiK - Wrocław ul. Czerwonego Krzyża 5/9, magazyn, transportem zapewnionym przez Wykonawcę i na jego koszt. . 3. Wykonawca zapewnia niezmienność cen przez okres trwania umowy, tj. 12 miesięcy. 4. Zamawiający wymaga 30 dniowego terminu płatności. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.3. szacunkowa wartość zadania 20 460 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.