eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławAM/AZ/ PN-52/ 10 część A - D

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Wrocław: AM/AZ/ PN-52/ 10 część A - D
Numer ogłoszenia: 124659 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/AZ/ PN-52/ 10 część A - D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest drukowanie, oprawa i dostawa niżej wymienionych publikacji, podzielonych na zadania określone jako części.: A, B, C, D, z których każda oceniana będzie oddzielnie. Zamawiający dopuszcza tym samym możliwość składania ofert częściowych, na każdy rodzaj publikacji lub na publikacje wybrane przez Wykonawcę. Przedstawione poniżej rodzaje i liczby planowanych publikacji określone zostały na podstawie realizacji z ostatnich 2 lat, ale Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian w granicach ? 20% planowanego zamówienia, w każdej części: A -D A- Rozprawy Habilitacyjne B- Podręczniki w twardej i miękkiej okładce C- Gazeta Uczelniana D- Czasopisma naukowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Suplementy i inne uzupełnienia publikacji

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu AM/AZ/ PN-52/10 część A - D

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przez Wykonawcę/ów warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Ocena jakościowa wzorów publikacji - 20
  • 3 - Gwarantowany termin dostarczenia - 10
  • 4 - Gwarantowany termin wykonania - 20
  • 5 - Termin usunięcia stwierdzonych wad - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy, w następującym zakresie: a) zmiany terminu realizacji zamówienia jednostkowego. Zmiana jest dopuszczalna w wypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji określonego w § 3 ust. 1 umowy. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. b) zmiany ustawowej wysokości stawki podatku VAT Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw lub usług należących do przedmiotu zamówienia, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl Link przetargi ZZP 2010 nr PN-52/ 10
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.am.wroc.pl Link przetargi ZZP 2010 nr PN-52/ 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu, 50-368 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; pokój 31/32..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: AM/AZ/PN-52/ 10 część A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A/ Rozprawy Habilitacyjne, planowane roczne zamówienie ok. 30 pozycji, Format B5 (ok. 300 ark. drukarskich) Nakład jednej poz. 80 egz., Format B5, objętość ok. 10 ark. drukarskich (1 ark. druk. = 16 stron B5) w tym wersja wielobarwna ok. 5 arkuszy Oprawa broszurowa, kolor, karton 250 g + folia, papier offset 80 g.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Ocena jakościowa wzorów - 20
    • 3. Gwarantowany termin dostarczenia egz. sygnalnego - 10
    • 4. Gwarantowany termin wykonania nakładu - 20
    • 5. Termin usunięcia stwierdzonych wad - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: AM/AZ/ PN-52/ 10 część B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podręczniki, (roczny plan zamówień ) ok. 24 pozycji; Format B5, (ok. 360 ark. drukarskich); Nakład jednej pozycji - 300 egz., Format B5, objętość ok. 15 ark. drukarskich (1 ark. druk. = 16 stron B5) w tym wersja wielobarwna ok. 5 ark..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Ocena jakościowa wzorów - 20
    • 3. Gwarantowany termin dostarczenia egz. sygnalnego - 10
    • 4. Gwarantowany termin wykonania nakładu - 20
    • 5. Termin usunięcia stwierdzonych wad - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: AM/AZ/PN-52/ 10 część C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gazeta Uczelniana ( roczny plan zamówień) Format A 4, ok. 24 numerów (ok. 84 ark. drukarskich) Nakład 500 egz., Format A4, (1 arkusz drukarski = 8 stron A4) Objętość od 3 do 4 ark. drukarskich (24-32 strony) Papier offset 80 g, okładka kreda dwustronna 135-150 g, strony 1 i 4 kolor.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Ocena jakościowa wzorów publikacji - 20
    • 3. Gwarantowany termin dostarczenia egz. sygnalnego - 10
    • 4. Gwarantowany termin wykonania nakładu - 20
    • 5. Termin usunięcia stwierdzonych wad - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: AM/AZ/ PN-52/10 część D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czasopisma naukowe, (roczny plan zamówień ) Format A4; 36 numerów; (ok. 720 ark. drukarskich) Nakład każdej pozycji - 400 egz., Format A4, (1 arkusz drukarski = 8 stron A4) Objętość po ok. 20 arkuszy drukarskich Oprawa karton kredowy 250 g z kolorowym nadrukiem + folia Papier: kreda 100 g, możliwa wersja wielobarwna - ok. 1 arkusz drukarski.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Ocena jakościowa wzorów publikacji - 20
    • 3. Gwarantowany termin dostarczenia egz. sygnalnego - 10
    • 4. Gwarantowany termin wykonania nakładu - 20
    • 5. Termin usunięcia stwierdzonych wad - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.