eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sterdyń-OsadaTermomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Sterdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Sterdyń-Osada: Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Sterdyni
Numer ogłoszenia: 124658 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sterdyń , ul. T. Kościuszki 6, 08-320 Sterdyń-Osada, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7870004, faks 0-25 7870004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sterdyn.nwg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Sterdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Ośrodka Zdrowia w Sterdyni polegająca na wykonywaniu robót ociepleniowych ścian i stropu, wymianie stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, pomalowanie dachu z blachy ocynkowanej, remont daszków i schodów zewnętrznych oraz pomalowanie kominów ponad dachem. Na roboty składają się: - demontaż okien drewnianych zespolonych w ilości 52 sztuki, - demontaż drzwi zewnętrznych drewnianych nie ocieplonych w ilości 3 szt - 6,04 m2, - rozebranie istniejących podokienników z blachy powlekanej i ocynkowanej o powierzchni 10,24 m2, - montaż nowych okien z profili PCV szklonych szkłem bezpiecznym w ilości 62,032m2 - montaż drzwi zewnętrznych ocieplonych o powierzchni 6,048 m2, - wykonanie nowych podokienników z blachy powlekanej szerokości 32 cm o powierzchni 16,348 m2, - demontaż oraz ponowny montaż krat zamontowanych w częściach okien poprzez wycięcie wsporników stalowych, przedłużenie i ponowne przyspawanie w ilości 12 szt, - pomalowanie po wymianie stolarki ościeży okiennych i drzwiowych wewnętrznych farbą emulsyjną dwukrotnie o powierzchni 51,447m2, - docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi FS-15 grubości 10 cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego pomolowanego farbami silikatowymi oraz zamocowaniem listwy startowej - 507,241 m2, - ocieplenie zewnętrznych ościeży okiennych i drzwiowych płytami styropianowymi grubości 3 cm wraz z ochroną narożników kątownikiem metalowym i wyprawą elewacyjną jak na ścianach w ilości 117,534 m2, - docieplenie ścian cokołu płytami styropianowymi FS-20 grubości 8 cm wraz z wykonaniem wyprawy z tynku żywicznego kamyczkowego - 26.928 m2, - ocieplenie stropu wełną mineralną miękką w 2 warstwach po 8 cm z mijaniem spoin oraz wykonanie paroizolacji i izolacji na wełnie z folii polietylenowej grub. 0,3 mm w ilości 299,40 m2, - montaż i demontaż rusztowań rurowych zewnętrznych o wysokości do 10 m - 587,690 m2, - wykonanie opaski betonowej wokół budynku odprowadzającej wodę od ścian w ilości 35,62 m2, - obłożenie schodów płytkami gresu wraz z przygotowaniem powierzchni- 19,33 m2, - przetarcie tynku wraz z pomalowaniem na daszkach żelbetowych w ilości 9,67 m2, - wymiana zniszczonego pokrycia daszków z papy na pokrycie z papy termozgrzewalnej o powierzchni 5,94 m2, - pomalowanie wraz z oczyszczeniem i przygotowaniem powierzchni dachu z blachy ocynkowanej o powierzchni 492,665 m2, - wykonanie podbitki okapów z paneli winilowych wraz z elementami wykończeniowymi o powierzchni 56,603 m2, - pomalowanie farbą silikatową wraz z przetarciem tynków oraz przygotowaniem powierzchni kominów ponad dachem o powierzchni 60,662 m2, Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania przedstawiają szczegółowe przedmiary robót stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.22.61.00 - 45.22.61.00 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, 2 i 3. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełniać i udokumentować samodzielnie. 5. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6. Dokument, o którym mowa w ust. 2 powinien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8. Oświadczenie o opłacaniu podatków do Urzędu Skarbowego oraz oświadczenie o płaceniu składek ZUS, 9. Wykazu osób wykonujących zamówienie wraz z informacją o ich uprawnieniach i kwalifikacjach, 10. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania - minimum trzy roboty budowlane z załączeniem referencji; 11. Wypełniony i podpisany wzór umowy wraz z zaparafowanymi stronami, 12. Informacji o podwykonawcach - załącznik Nr 6 13. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 14. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sterdyn.nwg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sterdyń, ul. T. Kościuszki 6, 08-320 Sterdyń, pokój Nr 6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Sterdyń, ul. T. Kościuszki 6, 08-320 Sterdyń, pokój Nr 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.