Ogłoszenie z dnia 2007-07-23
Sicienko: Wykonanie budowy boiska wielofunkcyjnego ogólnodostępnego w Sicienku
Numer ogłoszenia: 124642 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siecienko, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5870403, 5870755, fax 052 5870407.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie budowy boiska wielofunkcyjnego ogólnodostępnego w Sicienku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: budowa boiska wielofunkcyjnego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży umożliwiającego grę w piłkę ręczną, w mini piłkę nożną, koszykówkę i siatkówkę. Boisko to będzie mieć wymiary 44x22m i zlokalizowane będzie częściowo na istniejącym boisku asfaltowym, a częściowo na nowej podbudowie z tłucznia na, którą należy położyć warstwę asfaltobetonu. Na całości należy położyć nową pięciowarstwową nawierzchnię z masy akrylowej. Boisko należy wyposażyć w typowe tablice do koszykówki montowane na wysięgnikach, typowe bramki do piłki ręcznej oraz kompletny zestaw do siatkówki. Bezpośrednio przy boisku należy zamontować siedziska, które będą niezbędne dla właściwej obsługi odbywających się meczy. Cały obiekt należy otoczyć opaską z kostki betonowej oraz ogrodzeniem o wysokości 4m. Ponadto w celu właściwego korzystania i zabezpieczenia boiska należy bezpośrednio przy boisku wybudować plac z kostki betonowej oraz wykonać odwodnienie liniowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferent zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 5.000,- zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych tj. a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.koncesję, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.oświadczenie o spełnianiu art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych 7.oświadczenie dotyczące art.24 ust.1 pkt.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 8.oświadczenie - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.Zamawiający wymaga, aby oferent wykonał, co najmniej jedno boisko z nawierzchnią akrylową 5-cio warstwową w ciągu ostatnich 2 lat. Ponadto nawierzchnia winna posiadać rekomendację Polskiego Zawiązku Piłki Ręcznej lub Polskiego Związku Koszykówki. 9.oświadczenie - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 10.oświadczenie - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, 11.oświadczenie - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 12.dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 13.polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sicienko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9; 86-014 Sicienko ; woj.kujawsko-pomorskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9 pok. 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 07.09.2007.
INNE PRZETARGI SICIENKO
więcej: przetargi SICIENKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska sportowego położonego w Bibicach przy ul. Sportowej
- Rewitalizacja przestrzeni sportowo - rekreacyjnej w miejscowości Gołębie
- "MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO ORLIK W WIDUCHOWEJ"w ramach Programu modernizacji kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" - edycja 2024
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko ORLIK 2012" wraz z odbudową boiska piłkarskiego w kompleksie ORLIK w Ołdrzychowicach Kłodzkich
- Budowa boiska sportowego przy szkole podstawowej w Cieksynie i utwardzenie terenu
- Remont i modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wielgolesie, gm. Latowicz
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.