To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-21
Zielona Góra: Zakup wyposażenia do nowowybudowanego obiektu oświatowego na osiedlu Zastalowskim - wyposażenie szkoły i przedszkola
Numer ogłoszenia: 124637 - 2015; data zamieszczenia: 21.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91233 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia do nowowybudowanego obiektu oświatowego na osiedlu Zastalowskim - wyposażenie szkoły i przedszkola.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 6.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Zakup wyposażenia do nowowybudowanego obiektu oświatowego na osiedlu Zastalowskim - wyposażenie szkoły i przedszkola. 6.2. Miejsce dostawy: działka o numerze ewidencyjnym 193/3 w obrębie ewidencyjnym 6 w Zielonej Górze (przy skrzyżowaniu ulic Trasa Północna i Franciszka Rzeźniczaka), wjazd od ul. Franciszka Rzeźniczaka w Zielonej Górze. 6.3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu na 8 zadań i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedno, kilka lub wszystkie zadania. 6.4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 6.4.1. Zadanie I - Meble i wyposażenie sal: 6.4.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 6.I. do SIWZ. 6.4.1.2. Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonych mebli i wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia. 6.4.1.3. Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 6.4.1.4. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 6.4.1.5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone meble i wyposażenie potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.9. SIWZ. 6.4.1.6. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 39.15.00.00-5 - różne meble i wyposażenie; - 39.16.00.00-1 - meble szkolne; - 39.16.10.00-8 - meble przedszkolne. 6.4.2. Zadanie II - Meble metalowe: 6.4.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 6.II. do SIWZ. 6.4.2.2. Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki mebli i wyposażenia dostarczonych w ramach niniejszego zamówienia. 6.4.2.3. Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 6.4.2.4. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 6.4.2.5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego wszelkie dokumenty związane z przedmiotem odbioru w szczególności atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone meble, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.9. SIWZ. 6.4.2.6. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 39.17.30.00-5 - meble do przechowywania; - 39.15.10.00-5 - meble różne. 6.4.3. Zadanie III - Pościele: 6.4.3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 6.III. do SIWZ. 6.4.3.2. Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 6.4.3.3. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 6.4.3.4. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone wyposażenie, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.9. SIWZ. 6.4.3.5. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4 - Bielizna pościelowa. 6.4.4. Zadanie IV - Wyposażenie salki rekreacyjnej: 6.4.4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 6.IV. do SIWZ. 6.4.4.2. Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki poszczególnych elementów wyposażenia dostarczonych w ramach niniejszego zamówienia. 6.4.4.3. Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 6.4.4.4. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 6.4.4.5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego wszelkie dokumenty związane z przedmiotem odbioru w szczególności atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczony sprzęt sportowy, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.9. SIWZ. 6.4.4.6. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2 - artykuły i sprzęt sportowy. 6.4.5. Zadanie V - Wyposażenie gabinetu pielęgniarskiego: 6.4.5.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 6.V. do SIWZ. 6.4.5.2. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 6.4.5.3. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone wyposażenie, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.9. SIWZ. 6.4.5.4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 33.19.20.00-2 - meble medyczne; - 33.19.00.00-8 - różne urządzenia i produkty medyczne; - 33.14.16.20-2 - zestawy medyczne. 6.4.6. Zadanie VI - Wyposażenie higieniczne i socjalne: 6.4.6.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 6.VI. do SIWZ. 6.4.6.2. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ 6.4.6.3. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone wyposażenie, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.9. SIWZ. 6.4.6.4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8 - miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju; 6.4.7. Zadanie VII - Pomoce naukowe i zabawki: 6.4.7.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 6.VII. do SIWZ. 6.4.7.2. Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki poszczególnych elementów wyposażenia dostarczonych w ramach niniejszego zamówienia 6.4.7.3. Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 6.4.7.4. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 6.4.7.5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone wyposażenie, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.9. SIWZ. 6.4.7.6. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 39.16.20.00-5 - pomoce naukowe; - 39.16.21.00-6 - pomoce dydaktyczne. 6.4.8. Zadanie VIII - Wyposażenie warsztatu woźnego - konserwatora: 6.4.8.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 6.VIII. do SIWZ. 6.4.8.2. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 6.4.8.3. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone wyposażenie, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w pkt 3.9. SIWZ 6.4.8.4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 44.51.00.00-8 - narzędzia; - 42.65.20.00-1 - ręczne narzędzia elektromechaniczne 6.5. Zestawienie asortymentowo - ilościowe wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia dotyczące poszczególnych zadań zawierają Tabele - wykazy wyposażenia stanowiące załączniki nr 6.I. - 6.VIII. do SIWZ. 6.6. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) zapewnienie na terenie obiektu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; b) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; c) po zakończeniu prac uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; d) odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji przedmiotu zamówienia od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego; 6.7. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 6.8. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji urządzeń i sprzętu są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 6.9. Wszystkie meble, sprzęty oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie regenerowane, nie powystawowe i gotowe do użycie bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie. Materiały użyte do wykonania mebli muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać odpowiednie wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty, zezwolenia świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 6.10. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 6.11. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wytworzy, dostarczy określony w niniejszej SIWZ sprzęt i wyposażenie oraz dokona jego montażu i rozmieszczenia. Transportu mebli, sprzętu i wyposażenia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko. 6.12. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę prac projektowych, wytwórczych, transportowych, montażowych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. świadczenie usług gwarancyjnych, opłaty za utylizację odpadów oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji zadania) a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty Wykonawcy. 6.13. Ustalone wynagrodzenie ryczałtowe jest ostateczne, niezależnie od rozmiaru prac i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji - nie podlega przeliczeniom i obejmuje wszelkie narzuty i dodatki. Za ustalenie ilości prac i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca - nieoszacowanie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 6.14. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-5, 39.16.00.00-1, 39.16.10.00-8, 39.17.30.00-5, 39.51.20.00-4, 37.40.00.00-2, 33.19.20.00-2, 33.19.00.00-8, 33.14.16.20-2, 39.22.40.00-8, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble i wyposażenie sal
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KALL-CARRION TRADING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KALL-CARRION TRADING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- KALL-CARRION TRADING Sp. zo.o. Sp. k., Al. Solidarności 75/26, 00-090 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214712,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 218857,94
Oferta z najniższą ceną: 218857,94 / Oferta z najwyższą ceną: 273010,77
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Meble metalowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drzewiarz-Bis Sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45490,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75655,50
Oferta z najniższą ceną: 44030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75655,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pościele
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM WASIELEWSKI Adam Wasielewski W & A
jakie przetargi wygrała firma
ADAM WASIELEWSKI Adam Wasielewski W & A
- W&A Adam Wasilewski, ul Powstańców Wlkp. 47/5, 63-800 63-800 Gostyń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9795,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9576,00
Oferta z najniższą ceną: 8624,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12248,32
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wyposażenie salki rekreacyjnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sportpoland.com Sp. z o.o., Tuchom, Gdyńska 45, 80-209 80-209 Chwaszczyno, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19164,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23724,24
Oferta z najniższą ceną: 23724,24 / Oferta z najwyższą ceną: 25345,31
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wyposażenie gabinetu pielęgniarskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Szkół ULART - CEZAS, Al. 11-go Listopada 156, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4463,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6406,95
Oferta z najniższą ceną: 5636,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7265,95
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Wyposażenie higieniczne i socjalne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Szkół ULART - CEZAS, Al. 11-go Listopada 156, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12827,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16944,48
Oferta z najniższą ceną: 13973,50 / Oferta z najwyższą ceną: 18497,36
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pomoce naukowe i zabawki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOWA SZKOŁA Sp. z o.o., ul. POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71002,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70522,00
Oferta z najniższą ceną: 70522,00 / Oferta z najwyższą ceną: 136187,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych IV
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych w obiekcie H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra przy ul. Botanicznej w Zielonej Górze
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- "ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA"
- Konserwacja kanalizacji deszczowej wraz z elementami drogowych obiektów inżynierskich przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
- Kompleksowa realizacja zadania pn. "Organizacja Lubuskiego Festiwalu Innowacji 2025".
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- "Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu "Nauka i zabawa - wsparcie edukacyjne przedszkolaków z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kobyli"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.