eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźmodernizacja skweru w rejonie ulic Karpackiej i Chocimskiej w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-12

POZYCJA 12461

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: modernizacja skweru w rejonie ulic Karpackiej i Chocimskiej w Łodzi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna, do kontaktów: Hanna Prokopek, Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-56-57, fax 042 638-56-23, e-mail: komunalny.gorna@uml.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uml.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja skweru w rejonie ulic Karpackiej i Chocimskiej w Łodzi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łódź. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja skweru w rejonie ulic Karpackiej i Chocimskiej w Łodzi. 2. Zakres rzeczowy: a/ wykonanie i wbudowanie w grunt na stałe elementów małej architektury parkowej, b/ wykonanie pól piaskowych i nasadzeń zieleni, c/ uporządkowanie terenu po wbudowaniu urządzeń poprzez wyrównanie i oczyszczenie z resztek budowlanych. 3. Elementy sprawnościowe wmontowane przez wykonawcę muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa określone w normie PN-EN 1176-1:2001 - Wyposażenie placów zabaw. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać niezbędne atesty, certyfikaty itp. dotyczące wytworzonego sprzętu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane elementy sprawnościowe odpowiadają wymaganiom zamawiającego, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: zaświadczenie (atesty, certyfikaty itp.) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że zamontowane wyroby odpowiadają normie PN-EN 1176-1:2001 - Wyposażenie placów zabaw. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.20 - Wielofunkcyjne obiekty sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy: a/ wykonanie i wbudowanie w grunt na stałe następujących elementów małej architektury parkowej: ławka do ćwiczeń mięśni uda - 1 szt., motyl - 1 szt., twister - 1 szt., sztanga w leżeniu - 1 szt., steper - 1 szt., przyrząd do ćwiczeń mięśni brzucha - 1 szt., przyrząd do ćwiczeń klatki piersiowej - 1 szt., wiosła - 1 szt., wieża wspinaczkowa - 1 szt., ławka uniwersalna - 1 szt., drążek - 1 szt., stół do gry w szachy/warcaby - 3 szt., ławka młodzieżowa - 6 szt., ławka z oparciem - 35 szt., kosz na śmieci - 11 szt. , stół pingpongowy - 2 szt., zestaw sprawnościowy z siatką-linarium - 1 szt., ściana do ćwiczeń - 1 szt., b/ wykonanie pól piaskowych i nasadzeń zieleni: wykonanie pól piaskowych o powierzchni 270 m2, posadzenie krzewów liściastych - 1.557 szt., wykonanie alejki parkowej i utwardzenie nawierzchni pod stołami pingpongowymi z kostki betonowej - 243,5 m2, c/ uporządkowanie terenu po wbudowaniu urządzeń poprzez wyrównanie i oczyszczenie z resztek budowlanych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Szczegółowy opis warunków: ad a) warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.04.173.1807), ad b) warunek spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie minimum 3 roboty polegające na wykonaniu i zamontowaniu przyrządów zabawowych, elementów sprawnościowych o wartości co najmniej 150.000 zł każda i posiadający dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, ad c) warunek spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ad d) warunek spełnią wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1). aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2). oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. 3). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4). zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 2). dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty budowlane wymienione w w/w wykazie zostały wykonanie należycie, 3). w przypadku: powierzenia części zamówienia podwykonawcom - wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujący dokument: 1). oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.03.2007, godzina 12:00, Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź - Górna, 93-590 Łódź, al. Politechniki 32, sala 114.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.