eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaZakup i dostawa systemów Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby w/w systemów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Częstochowa: Zakup i dostawa systemów Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby w/w systemów.
Numer ogłoszenia: 124532 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa systemów Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby w/w systemów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie I - Zakup i dostawa systemów (licencji na użytkowanie programów komputerowych na czas nieokreślony) Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkimi (HRM). Zadanie II - Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby systemów Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkimi (HRM). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie w/w zadań zawierają załączniki nr 3 (dla zadania I) i nr 4 (dla zadania II) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.24.12.00 - Oprogramowanie aplikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: - dla zadania I - 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100); - dla zadania II - 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej trzech usług, polegających na wdrożeniu platformy Kadry-Płace i HRM - dotyczy zadania I.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: -dla warunku 1): a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -dla warunku 2): a)Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych wdrożeń (wg załącznika nr 6 do siwz), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej trzech usług, polegających na wdrożeniu platformy Kadry-Płace i HRM . Wykaz musi zawierać: nazwę i adres instytucji wdrażającej platformę, opis wykonanych usług wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług, wartość brutto zrealizowanych usług, nazwę, adres i telefon Zamawiającego. b)Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje. -Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 5 do siwz. b) Wykaz oferowanego oprogramowania i sprzętu komputerowego - dotyczy zadania II. Wykaz musi zawierać: spis oferowanego sprzętu z podaniem jego producenta, modelu i parametrów. c)Harmonogram wszystkich niezbędnych do przeprowadzenia prac wdrożeniowych z ich wyceną - dotyczy zadania I.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: amarchewka@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23/06/2008, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego sala nr 108..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, protesty dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich rozstrzygnięcia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Zakup i dostawa systemów (licencji na użytkowanie programów komputerowych na czas nieokreślony) Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkimi (HRM)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie w/w zadania zawiera załącznik nr 3 (dla zadania I) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00-6, 30.24.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby systemów Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkimi (HRM)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie w/w zadania zawiera załącznik nr 4 (dla zadania II) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.11.00-1, 30.26.00.00-9, 30.24.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.