eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › abc przedsiebiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Pleszew: abc przedsiebiorczości
Numer ogłoszenia: 124515 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93847 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7422678, faks 062 7422678.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: abc przedsiebiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV (kategoria 80500000-9) w zakresie: ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI dla grupy do 25 osób bezrobotnych. Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 11 czerwca 2012r. Czas realizacji: do trzech tygodni. Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: - ogółem minimum 100 godzin zegarowych /gdzie godziny zegarowe powinny uwzględniać godziny lekcyjne oraz przerwy/ Opis przedmiotu zamówienia. Szkolenie powinno przygotować uczestników - merytorycznie i praktycznie - do podjęcia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Program szkolenia musi zawierać między innymi niżej określone zagadnienia, które stanowią minimum programowe: -Zasady tworzenia biznesplanu; -Indywidualna działalność gospodarcza - instytucje udzielające pomocy; -Rejestracji firmy; -Prawne aspekty prowadzenia firmy oraz badanie rynku i zewnętrzne źródła finansowania; -Formy opodatkowania; -Przepisy związane ze zwrotem równowartości odzyskanego podatku od zakupionych towarów i usług, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, w ramach przyznanego dofinansowania z Urzędu Pracy (rozporządzenie MPiPS z dnia 25 lipca 2011 roku w sprawie dokonywania z Funduszu Pracy refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego oraz przyznawania bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej); -Planowanie wejścia na rynek; -Dysponowanie środkami finansowymi w firmie w sposób zapewniający utrzymanie działalności gospodarczej; -Działanie firmy w sytuacji kryzysowej i sposoby przeciwdziałania bankructwu; -Zagadnienia prawne dotyczące uruchamiania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej; -Zagadnienia finansowo-księgowe i podatkowe /ZUS, Urząd Skarbowy, deklaracje podatkowe/; -Podstawowe zagadnienia z prawa pracy; -Marketing i tworzenie wizerunku firmy; -Techniki negocjacji handlowych; -Analiza SWOT; -Programy komputerowe do prowadzenia firmy; Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL PROJEKT MIKROPRZEDSIĘBIORCA Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju Kompetencji, ul. Ogrodowa 13, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.