eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiRemont chodnika w miejscowości Reptowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Stargard Szczeciński: Remont chodnika w miejscowości Reptowo
Numer ogłoszenia: 124495 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Bydgoska 13/15, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5775219, faks 091 5775219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpstargard.rii.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w miejscowości Reptowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu istniejącego chodnika i zjazdów do posesji w ciągu drogi powiatowej numer 1702Z w miejscowości Reptowo, gmina Kobylanka, odcinek numer 1: chodnik o powierzchni 149 m2, zjazd do posesji o powierzchni 43 m2, odcinek numer 2: chodnik o powierzchni 154 m2, zjazd do posesji o powierzchni 170 m2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Odcinek numer 1 (od skrzyżowania wzdłuż remizy i świetlicy) : 1. cięcie wzdłuż wyznaczonej krawędzi i rozbiórka istniejącej nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych o grubości warstwy do 10 cm wraz z podbudową , z załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca które Wykonawca sam sobie zapewni, ilość - 20 m2 2. rozbiórka istniejącej nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych oraz betonowej o grubości warstwy do 10 cm wraz z podbudową, z załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca które Wykonawca sam sobie zapewni, ilość - 39 m2 3. rozbiórka nawierzchni chodnika z płyt betonowych o powierzchni do 1,5 m2 o grubości do 10 cm wraz z odbudową, z załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca które Wykonawca sam sobie zapewni , ilość - 97 m2 4. rozbiórka cokołów betonowych o szerokości 25 cm stanowiących ogrodzenie strażnicy OSP wraz z demontażem słupków z rur stalowych O 2 i wysokości do 1,7 m, wraz z załadunkiem i wywózką powstałego gruzu oraz złomu do miejsca które Wykonawca sam sobie zapewni, ilość - 30 m 5. wykonanie nawierzchni zjazdu z brukowej kostki betonowej gr. 8,0 cm typu POL-BRUK na podsypce cementowo - piaskowej 1; 4 gr. 3,0 cm, na podbudowie betonowej z betonu B - 20 gr. 22 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm, kostka koloru czerwonego - ilość 43 m2 6. wykonanie nawierzchni chodników z brukowej kostki betonowej gr. 6,0 cm typu POL-BRUK na podsypce cementowo - piaskowej 1; 4 gr. 3,0 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm, kostka koloru szarego - ilość 149 m2 7. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 krawężnika betonowego ściętego 15 * 30 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm , ława z betonu B- 15 , warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 43 m 8. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 krawężnika betonowego skośnego 15 * 22/30 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm , ława z betonu B- 15 , warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 5 m 9. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 krawężnika betonowego wjazdowego 15 * 22 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm , ława z betonu B- 15, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 31 m 10. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 opornika betonowego prostokątnego 12 * 25 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm , ława z betonu B- 15, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 10 m 11. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 1 obrzeża betonowego 8 * 30 * 75 cm na podsypce cementowo - piaskowej 12 * 5 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 86 m 12. uzupełnienie powstałej szczeliny pomiędzy istniejącą jezdnią a nowo ustawionym krawężnikiem, asfaltem lanym 13. nawiezienie i rozplantowanie humusu o grubości warstwy minimum 5,0 cm z wykonaniem trawników siewem wraz z nawożeniem ( pas zielenie wzdłuż wykonanego chodnika) - ilość 102 m2 14. karczowanie pni drzew wraz z wywózka karpiny i pozostałości do miejsca które Wykonawca sam sobie zapewni. Pnie drzew o średnicy do 75 cm pochodzące z wcześniejszej wycinki - 2 szt. 15. regulacja w pionie istniejących studni telefonicznych SKR - 1 i SKR - 2 do poziomu nawierzchni chodnika - 2 szt. 16. wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego oznakowania i zabezpieczenia terenu robót 17. wykonanie badań i sprawdzeń ujętych w szczegółowych specyfikacjach technicznych Odcinek numer 2 (kontynuacja zdania z 2008 r. w kierunku Cisewa) : 1. cięcie wzdłuż wyznaczonej krawędzi i rozbiórka istniejącej nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych o grubości warstwy do 10 cm wraz z podbudową , z załadunkiem i wywózką powstałego gruzu do miejsca które Wykonawca sam sobie zapewni, ilość - 23 m2 2. wykonanie nawierzchni zjazdów z brukowej kostki betonowej gr. 8,0 cm typu POL-BRUK na podsypce cementowo - piaskowej 1; 4 gr. 3,0 cm, na podbudowie betonowej z betonu B - 10 gr. 15 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm, kostka koloru czerwonego - ilość 170 m2 3. wykonanie nawierzchni chodników z brukowej kostki betonowej gr. 6,0 cm typu POL-BRUK na podsypce cementowo - piaskowej 1; 4 gr. 3,0 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm, kostka koloru szarego - ilość 154 m2 4. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 2 opornika betonowego prostokątnego 12 * 25 * 100 cm na ławie betonowej z oporem 25 * 35 cm , ława z betonu B- 15, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 190 m 5. ustawienie zgodnie z rysunkiem numer 2 obrzeża betonowego 8 * 30 * 75 cm na podsypce cementowo - piaskowej 12 * 5 cm, warstwa odsączająca gr. 15,0 cm - ilość 195 m 6. uzupełnienie powstałej szczeliny pomiędzy istniejącą jezdnią a nowo ustawionym opornikiem betonowym, asfaltem lanym 7. regulacja w pionie istniejących studni telefonicznych SKR - 1 i SKR - 2 do poziomu nawierzchni chodnika - 3 szt. 8. regulacja w pionie istniejących studni rewizyjnych na sieci kanalizacyjnej do poziomu nawierzchni chodnika - 4 szt. 9. regulacja w pionie istniejących zaworów gazowych do poziomu nawierzchni chodnika - 4 szt. 10. wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego oznakowania i zabezpieczenia terenu robót 11. wykonanie badań i sprawdzeń ujętych w szczegółowych specyfikacjach technicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków szczegółowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń podanych niżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym. 2. Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych stwierdzające, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualność w/w dokumentu musi być potwierdzona przez organ je wydający z datą nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz osób z właściwymi uprawnieniami winien obejmować kierownika dla robót drogowych. 2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione; b) zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa na dzień składania ofert. 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wg wzoru załącznika nr 4 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagana jest minimum jedna robota, która swoim rodzajem odpowiada przedmiotowi zamówienia i jest o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: 1) upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, 2) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpstargard.rii.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Bydgoska 13/15 73-110 Stargard Szczeciński.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Bydgoska 13/15 73-110 Stargard Szczeciński pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.