eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorskibudowa i przebudowa kompleksu budynków przy ul. Wolińskiej 7 w Kamieniu Pomorskim dla potrzeb Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo -Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-12

POZYCJA 12447

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kamień Pomorski: budowa i przebudowa kompleksu budynków przy ul. Wolińskiej 7 w Kamieniu Pomorskim dla potrzeb Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo -Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, do kontaktów: Renata Skierska - zakres proceduralny, ul. Kościuszki 1, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3275610, fax 091 3820132, e-mail: kp.kamien@szczecin.kwpsp.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szczecin.kwpsp.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Małgorzata Adamczyk - zakres merytoryczny, ul. Kościuszki 1, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 0693226079, fax (091) 4878852, e-mail: mm.adamczyk@op.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa i przebudowa kompleksu budynków przy ul. Wolińskiej 7 w Kamieniu Pomorskim dla potrzeb Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo -Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Wolińska 7. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa i przebudowa kompleksu budynków przy ul. Wolińskiej 7 w Kamieniu Pomorskim dla potrzeb Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz projektem budowlano-wykonawczym stanowiącym załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) wypełniony formularz ofertowy 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1, art. 24 i art. 44 ustawy PZP, 3) aktualny odpis z własnościowego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawianego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszeczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert, 6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia z także z zakresu wykonywanych przez nich czynności, 7) wykaz co najmniej 2 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością min. 2 000 000 zł. (słownie dwa miliony złotych)każda z podaniem wartości robót oraz daty i miejsca wykonania, rodzaj robót oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, 8)dokumenty stwierdzające uprawnienia kierowników robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych oraz zaświadczenia o ich przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 9) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10) informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 11)informację dotyczącą przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 12)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i środków transportu jakim dysponuje wykonawca, 13)parafowany projekt umowy. 14) dowód wniesienia wadium. 15) informacja z banku o środkach finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy zapewniających ciągłość wykonywanych prac - min. 1 000 000 zł. (słownie: jeden milion złotych) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16)wykaz prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 17)harmonogram rzeczowo - finansowy, 18)Kosztorys ofertowy, sporządzony przez Wykonawcę, uwzględniający wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wynikające zarówno z dokumentacji projektowej, warunków i obowiązków określonych w SIWZ jak i własnej wiedzy i doświadczenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budynek A - pow. zabudowy - 566,91 m2, kubatura - 4414,58 m3 + łącznik -pow.zabudowy - 27,44 m2, kubatura - 90,56 m3 Budynek B - pow. zabudowy - 300,71 m2, kubatura - 2245,71 m3 Budynek C - pow. zabudowy - 215, 31 m2, kubatura - 640,87 m3 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.09.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane w wysokości 80 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje odpowiednimi zasobami osobowymi ,w tym: a)kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń, przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa, b)kierownikiem branży elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa, c)kierownikiem branży sanitarnej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa - Wykazać się doświadczeniem w zakresie zbliżonym co do zakresu i złożoności przedmiotu niniejszego zamówienia, tzn. wykazać co najmniej 2 takie zamówienia zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie licząc od daty wszczęcia niniejszego przetargu o wartości min. 2 000 000 zł. (słownie: dwa miliony złotych) każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, rodzaj robót oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, listy rekomendacyjne, protokoły odbioru prac. Przez podobne zamówienie Zamawiający rozumie roboty budowlane w zakresie budowy strażnic lub budynków użyteczności publicznej oraz w pełnym zakresie branżowym dot. przedmiotu zamówienia, a w szczególności prace w zakresie instalacji specjalistycznych(łączność przewodowa i bezprzewodowa - stanowiska dyspozytorskie). - Przedłożyć informację dotyczącą przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - Dołączyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i środków transportu jakim dysponuje wykonawca. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a)posiadają środki finansowe własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość robót w kwocie nie mniejszej niż 1.000.000 zł. (słownie: jeden milion złotych) - informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert, b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dot. wykonywania robót budowlanych - min. suma ubezpieczenia 100.000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\. 2. Z treści dołączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. 3. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, art. 24 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, z także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7.Wykaz co najmniej 2 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością minimum 2000000 zł. każda z podaniem wartości robót oraz daty i miejsca wykonania, rodzaj robót oraz załączyć dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie. 8.Dokumenty stwierdzające uprawnienia kierowników robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych oraz zaświadczenia o ich przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 9.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10.Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11. Informację dotyczącą przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie . 12.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i środków transportu jakim dysponuje wykonawca. 13.Parafowany projekt umowy. 14.Dowód wniesienia wadium. 15.Informacja z banku o środkach finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy zapewniających ciągłość wykonywanych prac - min. 1 000 000 zł. (słownie: jeden milion złotych) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16.Wykaz prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 17.Harmonogram rzeczowo - finansowy. 18.Kosztorys ofertowy, sporządzony przez Wykonawcę, uwzględniający wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wynikające zarówno z dokumentacji projektowej, warunków i obowiązków określonych w SIWZ jak i własnej wiedzy i doświadczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.kwpsp.gov.pl. Opłata: 915,3 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto bankowe zamawiającego Bank PeKaO S.A. I Oddział Kamień Pom. nr konta 26 1240 3868 1111 0000 4095 5021. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.03.2007, godzina 09:30, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. Kościuszki 1 72-400 Kamień Pomorski woj. zachodniopomorskie, sekretariat.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.