Ogłoszenie z dnia 2007-02-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bolesławiec: budowa Domu Ludowego we wsi Nowe Jaroszowice Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Bolesławiec, do kontaktów: Krzysztof Struczyk, Roman Jaworski, ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7323221, fax 075 7351783, e-mail: inwestycje@gminaboleslawiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gminaboleslawiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Domu Ludowego we wsi Nowe Jaroszowice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Nowe Jaroszowice, gmina Bolesławiec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa Domu Ludowego we wsi Nowe Jaroszowice, gmina Bolesławiec, zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez Pracownię Architektoniczną \AGART\ arch. mgr inż. Anita Galik, we wszystkich branżach wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu: 1. Zagospodarowanie terenu - Makroniwelacja 2710,00 m2 - Chodniki i odwodnienie 271,60 m2 - Przyłącze wodociągowe z rur PE fi90-63 291,00 mb - Przyłącze kanalizacyjne z rur PCV fi200 166,00 mb - Wewnętrzne Linie Zasilające 81,00 mb - Oświetlenie zewnętrzne 146,00 mb/4 lampy 2. Budynek Domu Ludowego Budynek parterowy niepodpiwniczony, w technologii tradycyjnej murowany, więźba dachowa drewniana, pokrycie dachówką ceramiczną. - Wymiary: długość 24,44 m ; szerokość 10,44 m wysokość w kalenicy 6,20 m - Wysokość w świetle pomieszczeń 4,50/3,00 m - Powierzchnia zabudowy 309,20 m2 - Powierzchnia użytkowa 272,10 m2 - Kubatura 1560,00 m3 Instalacje: wodno - kanalizacyjna, elektryczna, oświetleniowa. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dostarczenie atestów używanych do budowy materiałów, przedłożenie dokumentów DTR na zamontowane urzadzenia i instrukcji ich obsługi oraz kart gwarancyjnych. Dostarczenie protokołów prób i badań umożliwiających oddanie obiektu do użytkowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie publiczne o wartości powyżej 60 000 EURO i poniżej 5,278 mln EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 10 000,00 PLN należy nieść zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy (upzp) tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 upzp. 2.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane polegające na budowie obiektu kubaturowego w technologii tradycyjnej o kubaturze nie mniejszej niż 500m3. 3.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą z uprawnieniami upoważniającymi do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy. Osoba wskazana jako ta, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy musi należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. 4.Wykonawca musi wykazać średnioroczny obrót (przychód) w ciągu ostatnich trzech lat (2004 - 2006) w wysokości co najmniej 250 000 zł. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to musi wykazać średnioroczny obrót (przychód) w wysokości co najmniej 250 000 zł w okresie prowadzenia działalności. 5.Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia /niespełnia, na podstawie wymaganych do przedłożenia dokumentów wymienionych w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 upzp, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 1.5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanych warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie obiektu kubaturowego w technologii tradycyjnej o kubaturze nie mniejszej niż 500m3, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru załącznika nr 2 \Doświadczenie Zawodowe\. Każde wykazane zadanie musi być potwierdzone dokumentem (np. referencja) o jego należytym wykonaniu. 2.2.Informację o osobie, która w wykonywanym zadaniu będzie pełnić funkcję kierownika budowy (załączając kserokopię uprawnień oraz dowód przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) - wg wzoru załącznika nr 3 \Potencjał Kadrowy3.W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 3.1.Sytuacji finansowej wg wzoru załącznika nr 4 \Dane Finansowe\ za ostatnie 3 lata kalendarzowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 3.2.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Komplet oświadczeń - wg wzoru załącznika nr 5 \Oświadczenie\.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamiaiający w terminie 5 dni przekaże SIWZ po wpłacie 50,00 PLN na rachunek Urządu Gminy Bolesławiec Nr 59 1690 0013 2031 7700 4460 0001 prowadzony przez DOMINET BANK SA w Bolesławcu lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.03.2007, godzina 10:00, siedziba Urzędu Gminy Bolesławiec, pok. nr3.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.02.2007.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- -"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 20 01 21*,16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04". Znak sprawy: 03/RZP/SWZ/2025.
- Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie Miasta Bolesławiec
- Modernizacja drogi dz. nr 105 we wsi Mierzwin
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy wiejskiej w Żagańcu
- Budowa instalacji niskoprądowych, montaż automatycznej zapory wjazdowej, budowa obiektów małej architektury na terenie dawnego Fortu 52a "Jugowice" - Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego
- Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Łososina Dolna
- Rozbudowa Zagrody Kurpiowskiej w Kadzidle - etap II
- Przebudowa budynku GOK wraz z jego rozbudową oraz budową biblioteki wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem
- utworzenie Narodowego Centrum Polskiej Piosenki.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.