Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Gdańsk: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i drukarek.
Numer ogłoszenia: 124372 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Marynarki Polskiej 134a, 80-865 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5207000, fax 058 5207001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i drukarek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 10 szt. kart graficznych, 20 szt. zasilaczy typu ATX, 15 szt. zasilaczy awaryjnych, 15 szt. monitorów LCD, 50 szt. myszy komputerowych, 10 szt. klawiatur komputerowych, 120 szt. pamięci przenośnych typu Pendrive, 11 szt. drukarek laserowych, 3 szt. drukarek kolorowych, 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, 1 szt. skaner, 120 szt. licencji MOLP Win Server User CAL i 120 szt. licencji MOLP Win Terminal CAL do systemu operacyjnego MS Windows Server 2003 (Enterprise), 2 szt. oprogramowania Corel Draw 12, 200 szt. licencji systemu antywirusowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.72.00 - Oprogramowanie do obróbki obiektów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.80.00 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w kwocie 1550,00 PLN..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 dostawy na: a) Zadanie nr 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości równej lub powyżej 35000,00 PLN brutto każda, b) Zadanie nr 2 dostawę oprogramowania o wartości równej lub powyżej 10000,00 PLN brutto każda, 3) Oferują sprzęt komputerowy i akcesoria zgodne z minimalnymi wymaganiami technicznymi, o których mowa w rozdziale I SIWZ. 2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2.1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. 2.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów metoda spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą (wypełnionym formularzem oferty) Wykonawca złożył następujące dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz co najmniej 2 dostaw wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie na: a) Zadanie nr 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości równej lub powyżej 35000,00 PLN brutto każda, b) Zadanie nr 2 dostawę oprogramowania o wartości równej lub powyżej 10000,00 PLN brutto każda, oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw. 2. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą Wykonawca złożył następujące dokumenty potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: 2.1. Opis parametrów technicznych proponowanego sprzętu z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 134A- Kancelaria - pok nr 11..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 134A- Kancelaria - pok nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 szt. kart graficznych, 20 szt. zasilaczy typu ATX, 15 szt. zasilaczy awaryjnych, 15 szt. monitorów LCD, 50 szt. myszy komputerowych, 10 szt. klawiatur komputerowych, 120 szt. pamięci przenośnych typu Pendrive, 11 szt. drukarek laserowych, 3 szt. drukarek kolorowych, 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, 1 szt. skaner, 120 szt. licencji MOLP Win Server User CAL i 120 szt. licencji MOLP Win Terminal CAL do systemu operacyjnego MS Windows Server 2003 (Enterprise), 2 szt. oprogramowania Corel Draw 12,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9, 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania antywirusowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 200 szt. licencji systemu antywirusowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.72.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Kompleksowa organizacja trzydniowej konferencji naukowej pt. "8th International Congress on Technical Diagnostics" w dniach 23-25 września 2026 r., dla minimum 100 osób i maksymalnie 180 osób
- Dostawa i montaż fabrycznie nowej, chłodzonej kamery CCD z wyposażeniem
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
- "DOSTAWA IMPLANTÓW STOSOWANYCH W ZABIEGACH STABILIZACJI SZCZYTOWO-POTYLICZNEJ KRĘGOSŁUPA ORAZ RÓŻNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O. W GDAŃSKU".
- Sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych/leków
- DOSTAWA MOTOCYKLA W POLICYJNEJ WERSJI OZNAKOWANY W ILOŚCI 1 SZT.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, laptopów wraz z pakietem biurowym oraz akcesoriów
- "Zakup sprzętów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Równe szanse i możliwości - rozwój szkół w Gminie Kochanowice"" realizowanego w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Fundacji Inteligentna Małopolska w ramach projektu FabLab Małopolska w Krakowie
- Zakup mebli, sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 6 w Cieszynie, finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Świadczenie Usługi Zarządzania Drukiem
- Dostawa zestawów komputerowych do przetwarzania informacji niejawnych klasy Tempest wraz z gwarancją producenta na okres 24 miesięcy.
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.