Ogłoszenie z dnia 2007-07-23
Warszawa: Przetarg nieograniczony COIS-10/2007
Numer ogłoszenia: 124362 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Informatyki Statystycznej, al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6083608, fax 022 8255397, 8251522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/cois
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednos.budżet.nieposiadająca osob.prawnej podporządk.centralnej jedn. admin.rządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony COIS-10/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie w czystości powierzchni zajmowanych przez Centralny Ośrodek Informatyki Statystycznej mieszczący się w gmachu Głównego Urzędu Statystycznego przy Al. Niepodległości 208 w Warszawie, przez okres 36 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 6000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Według numeracji określonej w SIWZ: 5.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1. 5.2. Zamawiający wymaga, by z dokumentu wymienionego w pkt. 6.6 wynikało, że w ciągu ostatnich trzech lat, tj. w okresie sierpień 2004 r. - lipiec 2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. Czas trwania związania usługą nie może być krótszy niż jeden rok. W wykazie należy podać daty (w formacie miesiąc,rok) rozpoczęcia świadczenia oraz zakończenia usługi. Przez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem, Zamawiający rozumie codzienne sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń o łącznej powierzchni co najmniej 2.000 m2 , w budynkach biurowych. W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot, który powstał w wyniku połączenia, Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w tym punkcie, jeżeli zostanie wykazane wykonanie wymaganych usług w wymaganym czasie przez jeden z podmiotów. 5.3. Zamawiający wymaga, by z dokumentu wymienionego w pkt. 6.7 wynikało, że Wykonawca dysponuje, co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 1 osoba przebywająca na terenie siedziby Zamawiającego przez cały dzień pracy, tj. w godz. 7.30 - 15.30, na potrzeby świadczenia usługi z zakresu sprzątania codziennego w godzinach pracy, pełniąca również ze strony Wykonawcy funkcję nadzoru i koordynacji wykonywania usług objętych zamówieniem. 5.4. Zamawiający wymaga by z dokumentu wymienionego w pkt. 6.8 wynikało, że Wykonawca dysponuje, co najmniej 4 profesjonalnym odkurzaczami i urządzeniem do konserwacji powierzchni PCV tarkiet. 5.5. Zamawiający wymaga, by z dokumentu wymienionego w pkt. 6.9 wynikało, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę, co najmniej 200 000 zł. 5.6. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 6, potwierdzających spełnienie wymagań, o których mowa w pkt. od 5.1 do 5.5. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, wg. formuły: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Według numeracji określonej w SIWZ: 6.1. Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami 1, 2, 3 i 4, wg. wzoru zamieszczonego w rozdziale IV. 6.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Zaświadczenie wystawione przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 6.4. Zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 6.5. Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawierające upoważnienie do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też wszystkich partnerów występujących wspólnie. Każdy wspólnik i każdy podmiot występujący wspólnie złoży dokumenty, o których mowa w pkt. od 6.2 do 6.4. 6.6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych zamówień w ciągu ostatnich trzech lat, tj. sierpień 2004 r. - lipiec 2007 r., zgodnie z wymaganiami w pkt 5.2. 6.7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodnie z wymaganiami w pkt 5.3. 6.8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, w tym odkurzaczami oraz innym specjalistycznym sprzętem odpowiednio do zakresu zamówienia, zgodnie z wymaganiami w pkt 5.4. 6.9. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z wymaganiami w pkt 5.5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/cois/zamowienia.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Informatyki Statystycznej Al. Niepodległości 208 00-925 Warszawa pok. 634A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 11:30, miejsce: Centralny Ośrodek Informatyki Statystycznej Al. Niepodległości 208 00-925 Warszawa pok. 634A, VI piętro blok B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont nawierzchni wraz z odebtonowaniem części podwórka przy ulicy Wilczej 23 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Próżna 12 m 29, część nr 2: Bracka 18 m 26, część nr 3: Świętojańska 4/6 m 18
- Prace odtworzeniowe i remontowe poziomu -1 oraz remont ścian konstrukcyjnych klatki schodowej z wymianą stolarki drzwiowej w budynku mieszkalnym przy ul. Dzielnej 74 w Warszawie.
- Organizacja 3-dniowego (2 noce) wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Ł-WIT (250 osób) w terminie 24-26.09.2025 r.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 4 pakietów.
- DOSTAWA NARZĘDZI
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania - ul. Lwowska 100, 35-301 Rzeszów
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
- Usługa utrzymania czystości w hali 3mk Arena Ostrów oraz terenu przyległego
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w Sekcji Zamiejscowej w Gryficach oraz Filii Archiwum Zakładowego w Łobzie KOWR OT w Szczecinie"
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.