Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-05
Białystok: Dostawa do Oddziału IPN-KŚZpNP w Białymstoku 2 serwerów, komputera biurkowego i drukarki laserowej
Numer ogłoszenia: 124336 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Białymstoku , ul. Warsztatowa 1a, 15-637 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 6645703, 6645711, faks 0-85 6645700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Oddziału IPN-KŚZpNP w Białymstoku 2 serwerów, komputera biurkowego i drukarki laserowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2 serwery, 1 komputer biurkowy, 1 drukarka laserowa.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w informacjach, oświadczeniach i dokumentach. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia stawiane wyżej warunki
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w informacjach, oświadczeniach i dokumentach. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia stawiane wyżej warunki
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w informacjach, oświadczeniach i dokumentach. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia stawiane wyżej warunki
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w informacjach, oświadczeniach i dokumentach. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia stawiane wyżej warunki
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w informacjach, oświadczeniach i dokumentach. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia stawiane wyżej warunki
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku gdy konieczność dokonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział IPN-KŚZpNP w Białymstoku, ul. Warsztatowa 1A,
15-637 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Oddział IPN-KŚZpNP w Białymstoku, ul. Warsztatowa 1A, 15-637 Białystok, piętro III, pokój nr 321.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: serwer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 serwery.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: komputer biurkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 komputer biurkowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: drukarka laserowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 drukarka laserowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Poprawa przejezdności na drogach żwirowych i gruntowych na terenie Powiatu Białostockiego w 2025 r. z podziałem na 3 części.
- Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w latach 2025-2028 w podziale na 2 części
- "Świadczenie specjalistycznej usługi neurologicznej w ramach stanowiska Neurologa"
- Modernizacja instalacji hydrantowej w Inspektoracie ZUS w Bielsku Podlaskim (zaprojektuj i wybuduj)
- Wyłonienie wykonawców do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych dla słuchaczy studiów podyplomowych "MBA w Ochronie Zdrowia zintegrowane z Badaniami Klinicznymi i Biobankowaniem"
- Roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji kontroli dostępu do istniejącego systemu ROGER wraz z oprogramowaniem do 4000 użytkowników
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół Gminy Przygodzice z podziałem na 5 części
- Dostawa systemu kinotechnicznego w ramach projektu pn. "Nowe kino cyfrowe w dużej sali Kina Światowid"
- 5/ZP/2025 "Zakup, dostawa i uruchomienie profesjonalnego sprzętu (systemu) audio video w pomieszczeniach "Akademickiego Centrum Konferencyjnego" w Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji oraz cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Jarocinie
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i zakup sprzętu komputerowego dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.