Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-23
Warszawa: Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie
Numer ogłoszenia: 124302 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych , ul. Wólczyńska 133, 01-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8353041 w. 407.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.itme.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w /szczegółowej charakterystyce przedmiotu zamówienia/ stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania podczas realizacji niniejszego zamówienia z prawa opcji. Maksymalna łączna wartość materiałów eksploatacyjnych do dostarczenia w okresie od czerwca do grudnia 2011 r. to 150.000,00 zł /słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych/ z czego Zamawiający gwarantuje zakup materiałów eksploatacyjnych o wartości 130.000,00 zł /słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych/ a pozostałe materiały eksploatacyjne o wartości 20.000,00 zł /słownie: dwadzieścia tysięcy złotych/ stanowią opcję, której zakup /w całości lub w części/ Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb. Zmniejszenie o opcję może dotyczyć dowolnie wybranego przez Zamawiającego asortymentu z tabeli znajdującej się w załączniku nr 1 do SIWZ, tj. w /Szczegółowej charakterystyce przedmiotu zamówienia/..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Długość okresu gwarancji - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp.itme.edu.pl/przetargi/zp/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych (ITME)
ul. Wólczyńska 133; 01-919 Warszawa
budynek nr 2, pokój nr 162.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 10:45, miejsce: Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych (ITME) ul. Wólczyńska 133; 01-919 Warszawa budynek nr 2, pokój nr 162.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
- Sprawa 42/01906/2024 - Wykonanie DPK oraz NA dla zadania: "Przebudowa myjni samochodowej w budynku nr 22 w kompleksie wojskowym przy ul. Jana Ostroroga 35 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, monitorów interaktywnych i tonerów w ramach projektu "Szanse wyrównane - kariery gwarantowane"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę artykułów biurowych
- RZP/TP/55/25 Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie
- Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.