eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Ochrona ubezpieczeniowa Gminy Brzesko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Brzesko: Ochrona ubezpieczeniowa Gminy Brzesko
Numer ogłoszenia: 124293 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona ubezpieczeniowa Gminy Brzesko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Miejski w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, - pozostałe lokalizacje zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej: - OSP w Brzesku, ul. Okocimska 5, 32-800 Brzesko, - OSP w Buczu, Bucze, 32-800 Brzesko, - OSP w Jadownikach, ul. Krakowska 100, 32-851 Jadowniki, - OSP w Jasieniu, Jasień, ul. Ks. Mazurkiewicza, 32-800 Brzesko, - OSP w Mokrzyskach, Mokrzyska, ul. Parafialna 2, 32-800 Brzesko, - OSP w Okocimiu, Okocim, ul. Goetzów Okocimskich 142, 32-800 Brzesko, - OSP w Porębie Spytkowskiej, Poręba Spytkowska, 32-800 Brzesko, - OSP w Szczepanowie, ul. Rynek Szczepanowski 23, 32-823 Szczepanów, - OSP w Wokowicach, Wokowice, 32-828 Biadoliny Szlacheckie; 2. Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Brzesku, ul. Okocimska 5, 32-800 Brzesko, - pozostałe lokalizacje zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 3. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Mickiewicza 21, 32-800 Brzesko, - Noclegownia, ul. Cegielniana 1c-4, 32-800 Brzesko, - Hotel - Brzesko, ul. Mickiewicza 33, 32-800 Brzesko; 4. Miejski Ośrodek Kultury w Brzesku, ul. Kościuszki 7, 32-800 Brzesko, - Świetlica w Jadownikach, - Świetlica w Mokrzyskach, - Świetlica w Porębie Spytkowskiej, - Świetlica w Sterkowcu, - Świetlica SOKÓŁ, ul. Browarna, 32-800 Brzesko, - Kawiarenka internetowa ul. Ogrodowa, 32-800 Brzesko; 5. Publiczne Przedszkole Nr 1 w Jadownikach, ul. Św. Prokopa 10, 32-851 Jadowniki; - ul. Św Prokopa 10, 32-851 Jadowniki, - ul. Wschodnia 92, 32-851 Jadowniki; 6. Publiczne Przedszkole w Porębie Spytkowskiej, ul. Kasztelana Spytka 100, 32-800 Brzesko; 7. Publiczne Przedszkole w Szczepanowie, ul. Rynek Szczepanowski 1, 32-823 Szczepanów; 8. Publiczne Przedszkole Nr 1 w Brzesku, ul. Ogrodowa 13A, 32-800 Brzesko; - ul. Okocimska 5, 32-800 Brzesko budynek UM 9. Publiczne Przedszkole Nr 3 w Brzesku, ul. Mickiewicza 21, 32-800 Brzesko; 10. Publiczne Przedszkole Nr 4 w Brzesku, ul. Ogrodowa 10, 32-800 Brzesko; 11. Publiczne Przedszkole Nr 7 w Brzesku, ul. Okocimska 23, 32-800 Brzesko; 12. Publiczne Przedszkole Nr 9 w Brzesku im. Marii Kownackiej, ul. Browarna 9, 32-800 Brzesko; 13. Publiczne Przedszkole Nr 10 z Oddziałem Integracyjnym im. Jana Pawła II w Brzesku, ul. Armii Ludowej 8, 32-800 Brzesko; 14. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Ignacego Łukasiewicza, ul. Królowej Jadwigi 18, 32-800 Brzesko; 15. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Mikołaja Kopernika, ul. Legionów Piłsudskiego 23, 32-800 Brzesko; 16. Publiczna Szkoła Podstawowa w Buczu, Bucze 100, 32-800 Brzesko; 17. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Jadownikach, ul. Szkolna 5, 32-851 Jadowniki; - Dom Nauczyciela przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Jadownikach ul. Szkolna 5a i b 18. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte, ul. Św. Stanisława 5, 32-823 Szczepanów; 19. Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieniu, ul. Zielna 1, 32-800 Brzesko, 20. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stanisława Staszica, ul. Św. Prokopa 4, 32-851 Jadowniki 21. Publiczna Szkoła Podstawowa w Sterkowcu, ul. Sosnowa 20, 32-823 Szczepanów, - Szkoła Filialna, Wokowice 74, 32-828 Biadoliny Szlacheckie; 22. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Goetza Okocimskiego w Okocimiu, ul. Goetzów Okocimskich 102, 32-800 Brzesko, 23. Publiczna Szkoła Podstawowa w Porębie Spytkowskiej ul. Kasztelana Spytka 98, 32-800 Brzesko, 24. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Mokrzyskach, ul. Wiślana 47, 32-800 Brzesko; 25. Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku, ul. Głowackiego 57, 32-800 Brzesko, 26. Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. Janusza Korczaka, ul. Czarnowiejska 44, 32-800 Brzesko; - (Orlik) ul. Czarnowiejska 44, 32-800 Brzesko; 27. Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Jadownikach, ul. Szkolna 7, 32-851 Jadowniki; 28. Brzeski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Brzesku, ul. Wiejska 12, 32-800 Brzesko; 29. Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna w Brzesku, ul. Puszkina 4, 32-800 Brzesko, - Filia nr 1 w Brzesku, ul. Solskiego 70, 32-800 Brzesko, - Filia Jadowniki, ul. Witosa 5, 32-851 Jadowniki - Filia Jasień, ul. Nowy Świat 1, 32-800 Brzesko - Filia Mokrzyska, ul. Kościelna 1, 32-800 Brzesko, - Filia Okocim, ul. Goetzów Okocimskich - Dom Ludowy, 32-800 Brzesko, - Filia Poręba Spytkowska, ul. Kasztelana Spytka - Dom Ludowy, 32-800 Brzesko, - Filia Szczepanów, ul. Rynek 1 (budynek Przedszkola), 32-823 Szczepanów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 SIWZ - Program Ubezpieczenia, lokalizacje wskazane do ubezpieczenia zawiera załącznik nr 1 SIWZ - wykaz budynków i budowli..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. posiadają placówkę do realizacji zamówienia zatrudniającą co najmniej dwóch pracowników posiadających uprawnienia do wystawiania polis ubezpieczeniowych oraz co najmniej jednego pracownika do likwidacji szkód. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)_ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą -ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM- i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty 3. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu i nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Uzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Uzp; Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru (Oświadczenie nr 1) 4. Posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia Oświadczenie obejmujące adres placówki do wystawiania polis i do likwidacji szkód, zgodnie z załączonym wzorem. Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru (Oświadczenie nr 2 ) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH ŻĄDANYCH W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE USŁUGI ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. Informowanie przez Wykonawcę pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego Oświadczenie Wykonawcy wg załączonego wzoru. Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty (Oświadczenie nr 3 ) 2. Posiadanie przez Wykonawcę ogólnych (szczególnych) warunków wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. Ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia. Wykonawca winien te dokumenty dołączyć do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Akceptacja klauzul dodatkowych wskazanych w SIWZ - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzesku ul. Głowackiego 51,32 - 800 Brzesko,pok. 123 tel. (0-14) 686-31-00 w. 141, e-mail: skarbnik@brzesko.pl w godz. 7:00-15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku ul. Głowackiego 51,32 - 800 Brzesko,pok. 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.