Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Bydgoszcz: Monitoring składowiska odpadów komunalnych w Bydgoszczy
MKUO ProNatura/ZP/NO/02/10
Numer ogłoszenia: 12427 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. , ul. Prądocińska 28, 85-893 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 52 220 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkuok.nbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring składowiska odpadów komunalnych w Bydgoszczy
MKUO ProNatura/ZP/NO/02/10
.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia stanowią:
1. Analiza składu wód podziemnych
2. Analiza odcieków
3. Kontrola osiadania powierzchni składowiska w oparciu o ustalone repery
4. Badanie stateczności zboczy
5. Badanie struktury i składu odpadów
6. Określenie powierzchni i objętości zajmowanej przez odpady
7. Badanie wielkości opadu atmosferycznego
8. Zbiorcze roczne zestawienie wyników badań i analiz oraz wynikające z nich wnioski
W ramach monitoringu wód podziemnych należy badać następujące parametry wskaźnikowe:
1) Odczyn (pH)
2) Przewodność elektrolityczna właściwa
3) Ogólny węgiel organiczny (OWO)
4) Zawartość metali ciężkich: Zn2+ Cu2+ Cd2+ Pb2+ Cr6+ Hg
5) Suma wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (WWA)
Do badań wód podziemnych wyznaczonych jest 15 miejsc pomiarowych:
W1E, W2E, W3E, W4E, W2S, W3S, W5S, W7S, W8S, W1S, P1, P2, P3, P4, P5.
Badania poziomu wód podziemnych należy wykonywać co 3 miesiące.
Badania składu wód podziemnych należy wykonywać co 3 miesiące.
W ramach analizy odcieków z Mogilnika badaniu poddane zostały 2 parametry wskaźnikowe:
1. Odczyn (pH)
2. Przewodność elektrolityczna właściwa
Do badań przeznaczone zostały 4 miejsca pomiarowe STUDNIA K-4 oraz STUDNIA K- 2 STUDNIA K-5, STUDNIA K-6
Zgodnie z harmonogramem badań należy dokonać pomiaru:
STUDNIA K-4
- objętość wód - co miesiąc
- skład wód - co 3 miesiące
STUDNIA K-2
1)skład wód - co 3 miesiące
STUDNIA K-5 i K-6
- skład i objętość wód co 6 miesięcy
W ramach analizy odcieków z kwater składowisk badaniu poddane zostają 2 miejsca pomiarowe: Kwatera Balastu i Kwatera BIO-EN-ERu.
Parametry wskaźnikowe podlegające badaniu:
1. Odczyn (pH)
2. Przewodność elektrolityczna właściwa
3. Ogólny węgiel organiczny (OWO)
4. Suma wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (WWA)
5. Zn2+ Cu2+ Cd2+ Pb2+ Cr6+ Hg
Harmonogram badań obejmuje:
Objętość wód - co miesiąc
Skład wód - co 3 miesiące
Kontrola osiadania powierzchni składowiska w oparciu o ustalone repery. Do badania wyznaczono 3 miejsca pomiarowe: ( BIO-EN-ER, Balast, Stare wyspisko).
Częstotliwość przeprowadzania badań - 1 raz w roku.
Badania przeprowadzić do końca IV kwartału 2010 roku.
W ramach badania stateczności zboczy, wyznaczono 3 miejsca pomiarowe (BIO-EN-ER, Balast, Stare wyspisko). Badanie stateczności należy wykonać raz w roku celem określenia powierzchni i objętości zajmowanej przez odpady oraz struktury składowanych odpadów.
Badania przeprowadzić do końca IV kwartału 2010 roku.
Badanie struktury i składu odpadów należy wykonać raz w roku. Do badania przeznaczono 2 miejsca pomiarowe( BIO-EN-ER, Balast)
Badania przeprowadzić do końca IV kwartału 2010 roku.
W ramach badania opadu atmosferycznego należy wykonać badanie wielkości opadu 1 raz dziennie.
Określenie powierzchni i objętości zajmowanej przez odpady - badanie należy przeprowadzić raz w roku, na 2 stanowiskach pomiarowych BIO-EN-ER i Balast.
Badania przeprowadzić do końca IV kwartału 2010 roku.
Zbiorcze roczne zestawienie wyników badań i analiz należy sprzorządzić i przedstawić do 15 stycznia 2011 roku wraz z wnioskami, z kolei co 3 miesiące należy sporządzić i przedstawić zestwienia za kolejne kwartały
.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy tzn.:
a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia,
c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d.Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy
2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców lub wspólnie spełniali wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5 SIWZ, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art.22 ust 1 pkt 1-3 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Oferty;
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich);
3. Wykaz usług wykonywanych w ciągu trzech ostatnich lat działalności, tożsamych z przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. W przypadku gdy okres działalności jest krótszy niż wskazany, to należy wykazać usługi wykonane w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów. Wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
4. Oświadczenie na podstawie art.8 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony na podstawie załącznika nr 5 do formularza Oferty;
6. Certyfikat - potwierdzony za zgodność z oryginałem, że laboratorium badawcze posiada wdrożony system jakości w rozumieniu przepisów o normalizacji będący dowodem gwarancji usług, dokument musi zawierać aktualny termin;
7. Polisę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej przedmiot niniejszej umowy;
8. Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do podpisania oferty podpisane przez osobę/y figurującą/e w rejestrze Przedsiębiorców jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - jeżeli uprawnienie takie nie wynika z załączonych danych rejestrowych. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nieupoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy). W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeśli dotyczy - do oferty należy załączyć umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. Umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, umowa spółki jawnej;
. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605).
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 6.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Przedmiotowy dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wszystkie oświadczenia muszą być wystawione i podpisane przez osobę/y uprawnioną.
Dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający ma prawo zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może jej sprawdzić w inny sposób.
Dokumenty w języku obcym, muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i potwierdzone przez niego.
.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mkuok.nbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp z o.o.
ul. Prądocińska 28 , 85-893 Bydgoszcz
.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp z o.o.
ul. Prądocińska 28 , 85-893 Bydgoszcz
.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski oraz z PSZOK w Skopaniu i zimnego popiołu z wyznaczonych miejsc na terenie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





