Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Piła: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH.
POSTĘPOWANIE nr FSGiE-0160-34/2009
Numer ogłoszenia: 124279 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu Filia w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123001, 2110449, faks 067 2123527.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE nr FSGiE-0160-34/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych nieruchomości wskazanych przez ANR na terenie województwa wielkopolskiego, w części objętej działaniem zamawiającego. ZAMÓWIENIE JEST PODZIELONE NA 6 CZĘŚCI. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES RZECZOWY PRAC OPISANY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że Wykonawca może brać udział w postępowaniu, zgodnie z art 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający stawia następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, czyli: prowadzi działalność gospodarczą w zakresie usług geodezyjnych. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.) dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązany jest również złożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie podobne do niniejszego przedmiotu zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnieniu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w punkcie 2 formularza oferty, który stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków oraz o tym że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 4. Jeżeli wykonawcą jest kilka podmiotów występujących wspólnie, to niezależnie od przyjętej formy współdziałania, każdy z występujących wspólnie podmiotów musi spełniać warunki o charakterze indywidualnym, o których mowa w CZĘŚCI VII SIWZ i w związku z tym złożyć dokumenty, o których mowa w CZĘŚCI VIII SIWZ pkt. 1 i 2. Jedynie wymagania o charakterze czysto ekonomicznym i kadrowym rozpatrywane będą łącznie, poprzez sumowanie potencjałów ekonomicznych i kadrowych; 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w CZĘŚCI VIII SIWZ pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Wszystkie dokumenty należy złączyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w CZĘŚCI VIII SIWZ pkt. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyska na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, pok. 102.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 14 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GM. TRZEMESZNO OBR. NIEWOLNO - podział działki - 139/23 o pow. 88,7891 ha na 3 działki i podział działki 139/6 o pow. 14,60 ha na 3 działki, wg załączonej mapy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. TRZEMESZNO OBR. NIEWOLNO Podział działki - 139/23 o pow. 88,7891 ha na 3 działki i podział działki 139/6 o pow. 14,60 ha na 3 działki, wg załączonej mapy. Projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji. W terenie granice utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem i widoczne z daleka. oraz przedłożyć: -protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie nazwiska ostatniego byłego właściciela przed przejęciem na rzecz Skarbu Państwa -wykaz zmian danych ewidencyjnych -mapa i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, -wypis i wyrys dla nowopowstałych działek Agencja nie posiada informacji o księdze wieczystej. Należy ustalić stan prawny powyższych działek i przedłożyć niezbędne dokumenty do przedłożenia w Sądzie Rejonowym w Gnieźnie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.54.40.00-4, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GM. CHODZIEŻ OBR. ZACHARZYN - podział działki - 393/4 o pow. 1,8345 ha na działki budowlane, KW 6390; podział działki - 393/5 o pow. 13,4165 ha na około 16 działek pod działalność gospodarczą , KW 6390.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CHODZIEŻ OBR. ZACHARZYN Podział działki - 393/4 o pow. 1,8345 ha na działki budowlane , KW 6390; podział działki - 393/5 o pow. 13,4165 ha na około 16 działek pod działalność gospodarczą , KW 6390. Projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i sołtysowi wsi Zacharzyn. W terenie granice utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem i widoczne z daleka, oraz przedłożyć: -protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie nazwiska ostatniego byłego właściciela przed przejęciem na rzecz Skarbu Państwa -wykaz zmian danych ewidencyjnych -mapa i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, -wypis i wyrys dla nowopowstałych działek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GM. ZŁOTÓW OBR. SŁAWIANOWO - podział działki - 360/1 o pow. 81,06 ha na 5 działek wg naturalnych granic zgodnie z projektem na załączonej mapie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. ZŁOTÓW OBR. SŁAWIANOWO Podział działki - 360/1 o pow. 81,06 ha na 5 działek wg naturalnych granic zgodnie z projektem na załączonej mapie , KW 36183. Projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i sołtysowi wsi Sławianowo. W terenie granice utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem i widoczne z daleka, oraz przedłożyć: -protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie nazwiska ostatniego byłego właściciela przed przejęciem na rzecz Skarbu Państwa -wykaz zmian danych ewidencyjnych -mapa i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.60.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GMINA BUDZYŃ Ustalenie stanu prawnego dla działek przejętych do Zasobu i przygotowanie dokumentów do ujawnienia w ogólnych księgach Skarbu Państwa lub założenia ksiąg wieczystych - Skarb Państwa - ANR , wyciąg z wykazu zmian gruntowych z wyrysem wykazanych działek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badaniu podlegają 137działki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GMINA CHODZIEŻ Ustalenie stanu prawnego dla działek przejętych do Zasobu i przygotowanie dokumentów do ujawnienia w ogólnych księgach Skarbu Państwa lub założenia ksiąg wieczystych - Skarb Państwa - ANR , wyciąg z wykazu zmian gruntowych z wyrysem wykazanych działek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badaniu podlegaj 401 działek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GMINA TRZEMESZNO Ustalenie stanu prawnego dla działek przejętych do Zasobu i przygotowanie dokumentów do ujawnienia w ogólnych księgach Skarbu Państwa lub założenia ksiąg wieczystych - Skarb Państwa - ANR , wyciąg z wykazu zmian gruntowych z wyrysem wykazanych działek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badaniu podlegają 33 działki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Dostawa pojazdu typu furgon 5 - osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej.
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - lokalizacja II
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - lokalizacja IV
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz przynależnych pomieszczeń (szatnia, sanitariaty, korytarz) w Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile
- Przyszłość dzieci w naszych rękach: Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile przy ul. Lelewela 140
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz projektów koncepcyjnych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Czerwonak wzdłuż rzeki Warty
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
- Wyk. dok. proj.-koszt. wraz z uzysk.dec.o pozwol. na bud. pn.: "Przebud. drogi ul. św. Rocha, ul. Kościelnej w Werblini wraz z odwodn. drogi, przebud. instal. wod. oraz przebud. instal. oświetl. drog.
- ,,Budowa drogi pieszo - rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1896R Krosno - Kobylany - Toki w miejscowości Nienaszów".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.