Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-17
Oborniki: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach
Numer ogłoszenia: 124274 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach , ul. Sądowa 5, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 653 66 36, faks 0-61 653 66 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://oborniki.praca.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach. Kurs Tapicer. Kurs Magazynier z obsługą wózków jezdniowych Kurs spawacza metodą 131 - MIG I, II, III stopnia. Kurs Operator maszyn CNC Kurs Stolarz Kurs Krawiec - szwacz Kurs Sprzedawca Kurs Robotnik budowlany Kurs Ślusarz Kurs Wizaż i stylizacja paznokci.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tj. Dz. U. 2015 r. poz. 149 z późn. zm. wpisu Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz poprzez sprawdzenie w systemie elektronicznym Syriusz www.ris.praca.gov.pl prowadzonym przez Wojewódzkie Urzędy Pracy czy Wykonawca posiada aktualny na dany rok kalendarzowy wpis do rejestru instytucji szkoleniowych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże minimum 1 szkolenie zgodne z przedmiotem zamówienia. Załączony wykaz szkoleń indywidualnych lub grupowych zgodnych z przedmiotem zamówienia powinien zawierać m.in.: nazwę szkolenia; wartość szkolenia; termin realizacji szkolenia; nazwę i adres zleceniodawcy. Do każdego z zamieszczonych w wykazie szkoleń należy dołączyć dowody (np. dokumenty) czy szkolenia zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu i dokumentach wymaganych w specyfikacji (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykazana usługa szkoleniowa potwierdzająca posiadaną wiedzę i doświadczenie musi spełnić poniższe warunki:
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z udziału w postępowaniu, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z udziału w postępowaniu, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z udziału w postępowaniu, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oryginał pełnomocnictwa albo kopia uwierzytelniona notarialnie lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) - w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika. Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń (szczegóły w SIWZ) - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu zajęć na pisemny wniosek Wykonawcy, złożony najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności uzasadniających jego zmianę. Zmiana harmonogramu wymaga wyrażenia zgody przez Zamawiającego. W przypadku zmiany wykładowcy, nowy wykładowca musi spełniać te same kryteria co wykładowca danego przedmiotu w dniu podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykładowcy tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji Beneficjenta ponadto zgłoszony wykładowca powinien legitymować się nie niższym wykształceniem i nie mniejszym doświadczeniem niż określone w warunkach udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca szkolenia tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, których na dzień składania ofert nie można było wcześniej przewidzieć. Zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji Zamawiającego, nowe miejsce szkolenia musi być zgodne z wymaganiami SIWZ oraz standardowo nie gorsze od miejsca szkolenia zaproponowanego w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://oborniki.praca.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
ul. Sądowa 5
64-600 Oborniki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach ul. Sądowa 5 64-600 Oborniki I piętro, pok. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tapicer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Tapicer. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Oborniki, w wieku do 30 lat. Na szkolenie zostanie skierowanych 5 uczestników. Uczestnicy szkolenia będą zróżnicowani pod względem wieku, wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń (szczegóły w SIWZ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu Magazynier z obsługą wózków jezdniowych. Szkolenie skierowane jest do 14 osób bezrobotnych (w podziale na dwie grupy) zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach, które nie mają orzeczonych przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń (szczegóły w SIWZ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs spawacza metodą 131 - MIG I, II, III stopnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą MIG (131). Celem szkolenia jest przygotowanie kursantów do egzaminu końcowego według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa, a w dalszym etapie do podjęcia zatrudnienia w charakterze spawacza poprzez umożliwienie uczestnikom kursu zdobycia wiedzy i umiejętności w zakresie wykonywania spoin w obrębie wskazanej metody. Szkolenie skierowane jest do 4 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach, które posiadają wykształcenie minimum podstawowe, w szczególności osób z wykształceniem zawodowym o kierunkach mechanicznych. Każda osoba skierowana na kurs winna nabyć umiejętności we wskazanej metodzie spawania, we wszystkich trzech stopniach w zakresie umożliwiającym przystąpienie do egzaminu końcowego. Egzamin powinien być przeprowadzony przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Koszty egzaminu powinny być wliczone w koszt szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń (szczegóły w SIWZ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator maszyn CNC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu operatora maszyn CNC dla grupy 4 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń (szczegóły w SIWZ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stolarz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu w zakresie montażu drzwi i okien. Program ma zakładać, że uczestnik szkolenia będzie potrafił wykonać samodzielnie montaż zestawów drzwiowych i okiennych z elementów, zespołów lub podzespołów konstrukcyjnych wcześniej przygotowanych oraz opanuje posługiwanie się stolarskimi narzędziami ręcznymi i elektronarzędziami. Program szkolenia ma umożliwić kształtowanie umiejętności, które są niezbędne do podjęcia pracy w zawodzie stolarza budowlanego zarówno na budowie, w warsztacie stolarskim lub w firmach usługowo-handlowych. Szkoleniem zostanie objętych 5 osób bezrobotnych w wieku do 30 roku życia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń (szczegóły w SIWZ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Krawiec - szwacz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Krawiec - szwacz. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Oborniki. Na szkolenie zostanie skierowanych 9 uczestników, w podziale na 2 grupy. Uczestnicy szkolenia będą zróżnicowani pod względem wieku, wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń (szczegóły w SIWZ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzedawca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Sprzedawca. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Oborniki. Na szkolenie zostanie skierowanych 5 uczestników. Uczestnicy szkolenia będą zróżnicowani pod względem wieku, wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń (szczegóły w SIWZ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Robotnik budowlany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Robotnik budowlany. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Oborniki. Na szkolenie zostanie skierowanych 4 uczestników. Uczestnicy szkolenia będą zróżnicowani pod względem wieku, wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego. Szkolenie ma za zadanie przyuczyć uczestników do pracy w zawodzie malarza budowlanego, szpachlarza oraz glazurnika..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń (szczegóły w SIWZ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ślusarz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Ślusarz. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Oborniki. Na szkolenie zostanie skierowanych 4 uczestników. Uczestnicy szkolenia będą zróżnicowani pod względem wieku, wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń (szczegóły w SIWZ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wizaż i stylizacja paznokci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Wizaż i stylizacja paznokci. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Oborniki. Na szkolenie zostanie skierowanych 4 uczestników. Uczestnicy szkolenia będą zróżnicowani pod względem wieku, wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń (szczegóły w SIWZ) - 30
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
- Kurs eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci energetycznych dla Gr.1 wraz z egzaminem kwalifikacyjnym
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną"
- Przeprowadzenie usługi kursów językowych dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych".
- Organizacja 1 (jednego) jednodniowego szkolenia pn: "Estetyka i funkcjonalność opakowania produktu"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.