eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaZakup i sukcesywne nieodpłatne dostarczanie artykułów biurowych, druków akcydensowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Częstochowa: Zakup i sukcesywne nieodpłatne dostarczanie artykułów biurowych, druków akcydensowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 12426 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax (034) 378 53 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywne nieodpłatne dostarczanie artykułów biurowych, druków akcydensowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywne nieodpłatne dostarczanie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającej: 1. Zadanie A - artykuły biurowe; 2. Zadanie B - druki akcydensowe; 3. Zadanie C - materiały eksploatacyjne do drukarek. Oferowany do sprzedaży towar winien w pierwszym gatunku. Dostawy realizowane partiami wg zapotrzebowania zamawiającej, po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia. Ilości, asortyment i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 1.A., 1.B., 1.C. do siwz w niniejszym postępowaniu. Podane w w/w zestawieniach ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmianie w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła przewidzieć. Oznaczenie wg CPV - 25247000-4, 30190000-7, 22800000-8, 21233000-5. Miejscem realizacji zamówienia (dostaw) będzie Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie własnym środkiem transportu w dni robocze, w godzinach 8:00 - 15:00. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą dostawę. W zadaniu C zaoferowane towary muszą być oryginalne, wytworzone przez producenta sprzętu. Nie dopuszcza się oferowania produktów pochodzących z procesów regeneracji, napełniania itp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.70.00 - Artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 21.23.30.00 - Papier wytłaczany lub perforowany Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.93.00 - Papier wytłaczany lub perforowany .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiająca żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1. zadanie A - artykuły biurowe - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), 2. zadanie B - druki akcydensowe - 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100), 3. zadanie C - materiały eksploatacyjne do drukarek - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie zaksięgowane na koncie Zamawiającej. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez zamawiającą w pkt. 1 niniejszej siwz. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz (ppkt. 14.32., wiersz 10.). Wymagany termin ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą). Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony. Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 4) na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona Wykonawca traci wadium, gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają postanowienia art. 22 ust. 1pkt 1-4 tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz: 5) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia między innymi na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone w niniejszej siwz; 7) Wnieśli wymagane wadium przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę)y upoważnioną)e do reprezentowania firmy formularz OFERTOWY wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 0. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 2.Wypełnione, ostemplowane i podpisane przez Wykonawcę lub osobę)y upoważnioną)e do reprezentowania firmy zestawienie asortymentowo-ilościowo-cenowe, wykonane wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 1.A. i)lub 1.B. i)lub 1.C, w zależności od zadania, do którego przystępuje Wykonawca. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 3. W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca winien złożyć Oświadczenie dot. oferowanych przedmiotów równoważnych (załącznik nr 2). Dokument złożony w formie oryginału, wypełniony, ostemplowany i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (dot. zadania A). 4. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 3), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę)y uprawnioną)e. 5. Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 4), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę)y uprawnioną)e. 6. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia winna zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7. Upoważnienia ) pełnomocnictwa uprawniające osobę)y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, o których mowa w wierszu 6 niniejszej tabeli, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa udzielonego w obecności notariusza potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie i ustalenia pełnomocnika należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie, oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Oryginał, z treści którego musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. (Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiająca wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń). 9. Uchwałę wspólników zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych. Dotyczy Wykonawców zarejestrowanych jako Sp. z o.o. i przypadków, w których taka uchwała jest wymagana tj. gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki. W celu potwierdzenia odpowiedniego umocowania do złożenia oferty wykonawca winien złożyć kopię takiej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie, złożoną w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 10. Dowód wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium oraz forma wniesienia wadium musi odpowiadać postanowieniom pkt.12. niniejszej siwz. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, dokument złożony w formie oryginału lub kserokopii dowodu wpłaty poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę)y uprawnioną)e. W pozostałych przypadkach Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi być dołączony do oferty luzem i złożony w kopercie, wraz z ofertą. Wadium musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. Kopia dowodu wpłaty winna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione. 11. Oświadczenie o nie zatrudnianiu podwykonawców - ZAŁĄCZNIK Nr 5. Dokument złożony w formie oryginału, wypełniony, ostemplowany i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralna Szkoła PSP ul. Sabinowska 62/64 42-200 Częstochowa budynek administracyjny, pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Centralna Szkoła PSP ul. Sabinowska 62/64 42-200 Częstochowa budynek administracyjny, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i sukcesywne nieodpłatne dostarczanie artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywne nieodpłatne dostarczanie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającej: Zadanie A - artykuły biurowe; Oferowany do sprzedaży towar winien w pierwszym gatunku. Dostawy realizowane partiami wg zapotrzebowania zamawiającej, po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia. Ilości, asortyment i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1.A. do siwz w niniejszym postępowaniu. Podane w w/w zestawieniach ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmianie w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła przewidzieć. Oznaczenie wg CPV - 25247000-4, 30190000-7, 22800000-8, 21233000-5. Miejscem realizacji zamówienia (dostaw) będzie Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie własnym środkiem transportu w dni robocze, w godzinach 8:00 - 15:00. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą dostawę. wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia , podano znaki towarowe i nazwy produktów dodaje się słowa lub równoważne pod względem jakości, wydajności, wielkości itp. W przypadku zaoferowania towarów równoważnych należy załączyć pisemne porównanie ich parametrów (przygotowany przez Wykonawcę dokument porównujący obydwa produkty pod względem parametrów technicznych i jakościowych). Towary takie muszą zostać szczegółowo opisane i porównane z artykułami określonymi przez Zamawiającą. W przypadku stwierdzenia , że którykolwiek produkt zaoferowany przez Wykonawcę nie odpowiada produktowi wymaganemu przez Zamawiającą, treść takiej oferty zostanie uznana za nieodpowiadającą treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferta taka zostanie odrzucona..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.70.00-4, 30.19.00.00-7, 21.23.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i sukcesywne nieodpłatne dostarczanie druków akcydensowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywne nieodpłatne dostarczanie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającej: Zadanie B - druki akcydensowe; Oferowany do sprzedaży towar winien w pierwszym gatunku. Dostawy realizowane partiami wg zapotrzebowania zamawiającej, po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia. Ilości, asortyment i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1.B. do siwz w niniejszym postępowaniu. Podane w w/w zestawieniach ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmianie w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła przewidzieć. Oznaczenie wg CPV - 22800000-8. Miejscem realizacji zamówienia (dostaw) będzie Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie własnym środkiem transportu w dni robocze, w godzinach 8:00 - 15:00. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą dostawę..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i sukcesywne nieodpłatne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Zakup i sukcesywne nieodpłatne dostarczanie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającej: Zadanie C - materiały eksploatacyjne do drukarek. Oferowany do sprzedaży towar winien w pierwszym gatunku. Dostawy realizowane partiami wg zapotrzebowania zamawiającej, po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia. Ilości, asortyment i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik 1.C. do siwz w niniejszym postępowaniu. Podane w w/w zestawieniach ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmianie w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła przewidzieć. Oznaczenie wg CPV - 30190000-7. Miejscem realizacji zamówienia (dostaw) będzie Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie własnym środkiem transportu w dni robocze, w godzinach 8:00 - 15:00. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą dostawę. W zadaniu C zaoferowane towary muszą być oryginalne, wytworzone przez producenta sprzętu. Nie dopuszcza się oferowania produktów pochodzących z procesów regeneracji, napełniania itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.