eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa Rur okładzinowych i wydobywczych dla otworu Grundy-2.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-23

Warszawa: Dostawa Rur okładzinowych i wydobywczych dla otworu Grundy-2.
Numer ogłoszenia: 124236 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: FX Energy Poland sp. z o.o., ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8300074, fax 022 6306632.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fxenergy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zamówienie Sektorowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Rur okładzinowych i wydobywczych dla otworu Grundy-2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rury okładzinowe 9 5/8 cali 11,99 C90-typ1 New VAM: 1000 m. 9 5/8 cali 11,99 L80 New VAM: 1000 m. 9 5/8 cali 11,99 P110 New VAM: 1740 m. Rury okładzinowe 7 cali 11,51 mm T95 typ-1 New VAM: 600 m. 7 cali 11,51 C95 New VAM: 900 m. 7 cali 12,65 mm VM110HC New VAM: 735 m. Rury wydobywcze 2 7/8 cali 5,51mm T95-typ1 TPS TS8 TR 4100 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.22.00.00 - Rury i osprzęt stalowy Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.43.10 - Rurki i osprzęt .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Rury 9 5/8 cali - 80 000 PLN Rury 7 cali - 60 000 PLN Ryry 2 7/8 cali- 50 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Realizacja co najmniej jednej dostawy w ciągu ostatnich 3 lat odpowiednio z każdej części na którą Wykonawca składa ofertę. 2. Posiadanie ubezpieczenia od odpopwiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Posiada nie środków finansowych na poziomie minimum 20% zamówienia. 4. Udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące. 5. Wykonanie dostawy zgodnie z opisem zawartym w pkt 3 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 12.1.1. Oświadczenie z art. 22 Pzp na Formularzu ofertowym odpowiednio wypełnionym i podpisanym (załącznik Nr 2 SIWZ). 12.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.1.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.1.6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12.1.7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.1.8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik Nr 3 SIWZ). 12.1.9. Potwierdzić okres udzielanej gwarancji (24 miesiące) odpowiednim wpisem do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 12.2. Ponadto oferta powinna zawierać: 12.2.1 Oświadczenie lub inny dokument poświadczający, że dostarczane rury będą towarem fabrycznie nowym i pochodzą z partii wyprodukowanej w 2007 (załącznik Nr 6 SIWZ). 12.2.2 Oświadczenie, że dostarczony przedmiot zamówienia wykonany jest/będzie przez Producenta posiadającego certyfikat American Petroleum Institute stwierdzający wykonanie rur zgodnie ze specyfikacją API 5 CT i uprawniający do użycia monogramu API (załącznik Nr 6 SIWZ). 12.2.3 Oświadczenie, że dostarczone rury będą zabezpieczone smarem konserwującym typu Kendex i ochraniaczami oraz połączenia gazoszczelne będą odpowiednio fosforanowane lub miedziowane (załącznik Nr 6 SIWZ). 12.2.4 Informację producenta o typie zalecanego smaru do skręcania połączeń gwintowych którym będą skręcane połączenia fabryczne (załącznik Nr 6 SIWZ). 12.2.5 Oświadczenia o zastrzeżeniu przez Wykonawcę określonych informacji zawartych w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu odpowiednich przepisów, które nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania - (zał. nr 4 SIWZ). 12.2.6 Dowodu wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) wraz z informacjami o których mowa w pkt. 7.2. 12.2.7 Osobno dla każdej części oświadczenie o procentowym udziale towarów pochodzących z państw Unii Europejskiej lub państw z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców (załącznik Nr 7 SIWZ). 12.3. Oferta powinna również zawierać wykaz podwykonawców oraz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - (Załącznik Nr 5 SIWZ). 12.4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty), w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp - Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest złożyć dokumenty, o których mowa w pkt. od 12.1.2. do 12.1.5. SIWZ. Przed podpisaniem właściwej umowy Zamawiający może zażądać przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 12.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 12.1.2, 12.1.3 i 12.1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. zamiast dokumentu o których mowa w pkt. 12.1.4. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oswiadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12.6. Dokumenty są składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 12.7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do prawdziwości. 12.8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa 00-613, ul. Chałubińskiego 8-35/64, tel +48 22 830 0085, lub internetowo: anowak@fxenergy.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 10:00, miejsce: 00-613 Wasrszawa, ul. Chałubińskiego 8-35/64; Biuro FX Energy Poland Sp. z o.o..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rury okładzinowe (casing) 9 5/8 cali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 5/8 cali 11,99 C90-typ 1 New VAM: ilość 1000 m, 9 5/8 cali 11,99 L80 New VAM: ilość 1000 m, 9 5/8 cali 11,99 P110 New VAM: ilość 1740 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.22.00.00-3, 27.22.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rury okładzinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 cali 11,51 mm T95-typ1 New VAM ilość 600 m, 7 cali 11,51 mm C95 New VAM: ilość 900 m, 7 cali 12,65 VM110HC New VAM: ilość 735 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.22.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rury wydobywcze (tubing).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 7/8 cali 5,51 mm T95-typ1 TPS TS8 TR: ilość 4100 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.22.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.