To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-14
Bolesławiec: usługa polegającą na pełnieniu funkcji Koordynatora Projektu SOS - szkoły otwartych szans - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół Powiatu Bolesławieckiego prowadzących kształcenie ogólne
Numer ogłoszenia: 124233 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318406 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7354183, faks 075 7353250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa polegającą na pełnieniu funkcji Koordynatora Projektu SOS - szkoły otwartych szans - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół Powiatu Bolesławieckiego prowadzących kształcenie ogólne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do zadań koordynatora projektu należeć będzie : 1. określanie planów działań, 2. zarządzanie czasem realizacji projektu, 3. reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw merytorycznych i formalno prawnych, 4. kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu 5. koordynacja prawidłowej realizacji projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nadzór nad wszystkimi działaniami podejmowanymi w projekcie, 6. nadzór nad wydatkami, 7. nadzór nad personelem projektu, 8. nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją projektu, 9. podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu, 10. współpraca z firmami i instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu, 11. nadzór na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z budżetem i harmonogramem, 12. koordynacji rozliczeń finansowych i współpracy w tym zakresie z Wydziałem Finansowo-Budżetowym Zamawiającego; 13. udział w wyborze oraz nauczycieli realizujących poszczególne działania, 14. współpraca i koordynowanie działań szkolnych liderów projektu, 15. czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procedury zamówień publicznych, 16. układanie planów zajęć. 17. współpraca z sekretarzem projektu oraz innymi osobami w zarządzie projektu. Zapewnienie członkom Zarządu Projektu aktualnych informacji dotyczących stanu realizacji projektu. 18. wsparcia personelu projektu w zakresie promocji projektu w sposób zgodny z wytycznymi w tym zakresie; 19. wsparcie personelu projektu w zakresie organizacji kampanii informacyjno - promocyjnej; 20. Utrzymywanie stałego kontaktu z wyznaczonym Pracownikiem Zamawiającego, 21. Nadzór nad zbieraniem danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu, 22. uczestnictwa w audytach kontrolnych i audycie końcowym,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PO KL priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1. -Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alicja Krzyszczak, ul. Piotra Skargi 9, 59-700 Bolesławiec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65983,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77050,00
Oferta z najniższą ceną: 77050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77050,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Modernizacja drogi dz. nr 105 we wsi Mierzwin
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie projektem - usługi doradcze
- Zarządzanie projektem dot. modernizacji Szpitala Powiat. w St. Woli w celu utworzenia .Oddz. Geriatrycznego-tj. pełnienie funkcji Koordynatora Projektu oraz Asystenta ds.merytoryczno-technicznych.
- Wybór osób pełniących funkcję zastępcy koordynatora oraz specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych w podziale na dwie części
- Pełnienie obowiązków koordynatora projektu o nazwie "Utworzenie CUS w Gminie Sułów"
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.