eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Budowa drogi powiatowej Nr 4403W Turzyn - Długosiodło - Ostrołęka w miejscowości Blochy - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Regionalny system transportowy, Działania 3.1 Infrastruktura drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-27

Wyszków: Budowa drogi powiatowej Nr 4403W Turzyn - Długosiodło - Ostrołęka w miejscowości Blochy - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Regionalny system transportowy, Działania 3.1 Infrastruktura drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 124227 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74465 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego, al. Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7420750, faks (029) 742 25 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi powiatowej Nr 4403W Turzyn - Długosiodło - Ostrołęka w miejscowości Blochy - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Regionalny system transportowy, Działania 3.1 Infrastruktura drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego o nazwie: Budowa drogi powiatowej Nr 4403W Turzyn - Długosiodło - Ostrołęka w miejscowości Blochy na odcinku o długości 2,00 km. Zadanie obejmuje przebudowę istniejącej drogi na odcinku o długości ok. 1,4 km oraz budowę nowego odcinka drogi o długości ok. 0,6 km. Roboty drogowe, w kilometrażu dokumentacji projektowej obejmują: w km 0+000 do km 0+825,40 - wykonanie przepustu w km 0+011,55 - wykonanie konstrukcji jezdni nr 1* na całej długości odcinka - budowę chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo - jezdnych, - wykonanie zatoki autobusowej wraz z wykonaniem wiaty przystankowej, - budowa zjazdów utwardzonych do posesji w granicach pasa drogowego, - przebudowę skrzyżowań w drogi gminne i inne (wykonanie nowej nawierzchni i korektę łuków), - wykonanie poboczy z kruszywa, - wykonanie rowów drogowych, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. w km 0+825,40 do km 1+620,00 - wykonanie konstrukcji jezdni nr 2* na całej długości odcinka, - wykonanie konstrukcji jezdni nr 1* w miejscach wskazanych w Dokumentacji Projektowej, - budowę chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych, - wykonanie zatok autobusowych wraz z wykonaniem wiat przystankowych, - budowa zjazdów utwardzonych do posesji w granicach pasa drogowego, - przebudowę skrzyżowań w drogi powiatowe, gminne i inne (wykonanie nowej nawierzchni i korektę łuków), - wykonanie poboczy z kruszywa, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - wykonanie rowów drogowych, - wykonanie przepustów pod zjazdami i skrzyżowaniami. w km 1+620,00 do km 2+000,00 - wykonanie konstrukcji jezdni nr 1 * na całej długości odcinka, - wykonanie konstrukcji jezdni nr 2* w miejscach wskazanych w Dokumentacji Projektowej, - budowę chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo-jezdnych, - budowa zjazdów utwardzonych do posesji w granicach pasa drogowego, - przebudowę skrzyżowań w drogi powiatowe, gminne i inne (wykonanie nowej nawierzchni i korektę łuków), - wykonanie poboczy z kruszywa, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - wykonanie rowów drogowych. * - konstrukcje jezdni wg Dokumentacji Projektowej Przed przystąpieniem do robót drogowych należy wykonać: - zabezpieczenie kablowej sieci teletechnicznej, - przebudowę napowietrznej linii telekomunikacyjnej, - regulację wysokościową studni urządzeń podziemnych, - przestawienie kapliczki, - rozbiórkę budynków gospodarczych, - rozbiórkę i budowę nowego przepustu, - usunięcie drzew i krzewów z pasa drogowego. Szczegółowy zakres robót określają: - dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 6 do SIWZ, - przedmiary robót - Załącznik Nr 7 do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 8 do SIWZ. Uwaga: 1) Wszystkie prace związane z infrastrukturą TP S.A., należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, pod ścisłym nadzorem przedstawicieli służb technicznych Telekomunikacji Polskiej S.A. - zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządcę sieci. 2) Miejsce i sposób przeniesienia kapliczki uzgodnić z proboszczem parafii rzymskokatolickiej w Długosiodle. 3) Rozbiórkę pokryć dachowych z eternitu należy wykonać przez specjalistyczną firmę posiadającą uprawnienia do wykonywania tego typu robót. Wykonawca poniesie wszelkie związane z tym koszty. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania we własnym zakresie wybranych przez siebie materiałów pochodzących z rozbiórek. 5) W kalkulacji kosztów transportu materiałów z rozbiórki wskazanych w odpowiednich pozycjach przedmiaru robót Wykonawca powinien uwzględnić wywiezienie: a) materiałów z rozbiórki przekazanych Zamawiającemu - na odległość do 15 km, b) pozostałych materiałów z rozbiórki i odpadów - na odległość ustaloną samodzielnie przez Wykonawcę. 6) Zamawiający nie będzie dodatkowo pokrywał Wykonawcy kosztów składowania i utylizacji materiałów oraz odpadów pochodzących z rozbiórki . Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 45.23.32.52-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic, 45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. Wykonawca powinien udzielić minimum 5 lat gwarancji jakości na wykonane prace. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej analizy projektu, oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów przed złożeniem oferty, Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych. b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów budowlanych. d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. e) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy na każdym etapie budowy - na własny koszt. f) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zagospodaruje odpady powstałe w trakcie wykonywania robót. g) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację gospodarki odpadami wymaganą przepisami szczególnymi i udostępnić ją Zamawiającemu na jego żądanie. h) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wykonania: - projektu czasowej organizacji ruchu, - planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji, - innych dokumentów i prac wymienionych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w treści wzoru umowy ( Zał. Nr 4 do SIWZ )..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu III Regionalny System Transportowy Działania 3.1 Infrastruktura Drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROVIA POLSKA S.A., ul. Szwedzka 5,, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2733819,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2917567,65

  • Oferta z najniższą ceną: 2917567,65 / Oferta z najwyższą ceną: 3301501,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.