eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, podłóż, testów, zestawów diagnostycznych, filtrów wzorców chemicznych oraz testów i materiałów pomocniczych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Rzeszów: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, podłóż, testów, zestawów diagnostycznych, filtrów wzorców chemicznych oraz testów i materiałów pomocniczych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 124224 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie , ul. Wierzbowa 16, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8522111, faks 017 8590725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: INSPEKCJA SANITARNA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, podłóż, testów, zestawów diagnostycznych, filtrów wzorców chemicznych oraz testów i materiałów pomocniczych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa odczynników chemicznych podłóż, testów, zestawów diagnostycznych, filtrów wzorców chemicznych oraz testów i materiałów pomocniczych (w zależności od potrzeb zamawiającego), zgodnie z pakietami wskazanymi szczegółowo w Zał. Nr 3 do SIWZ. I. Pakiet Nr 1 -Odczynniki chemiczne II. Pakiet Nr 2 - Podłoża, testy, zestawy diagnostyczne, odczynniki do badań genetycznych materiały laboratoryjne III. Pakiet nr 3 - Filtry i materiały jednorazowego użytku Wymagania szczegółowe dotyczące poszczególnych pakietów (przy dostawach): PAKIET nr 1 - przy dostawie dołączyć certyfikat / świadectwo jakości z określoną zawartością, terminem ważności, numerem serii zamawianego produktu ( dla wzorców z określoną zawartością, terminem ważności, numerem serii, niepewnością) - wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z towarem kartę charakterystyki lub udostępnić możliwość pobrania karty przez Zamawiającego ( ze wskazaniem strony internetowej) - termin ważności dostarczonych produktów przez Wykonawcę musi być nie krótszy od 2/3 terminu ważności ustalonego przez producenta - produkt musi posiadać oryginalne opakowanie producenta PAKIET nr 2 - przy dostawie należy dostarczyć do każdej partii: 1. Oryginalne świadectwo kontroli jakości zawierające następujące informacje: - właściwości fizyczne pożywki - wykaz szczepów z kolekcji ATCC użytych do wykonywania kontroli ujemnej i dodatniej - datę wystawienia świadectwa. 2. Dane techniczne opisujące sposób przygotowania pożywki. 3. Płytki z gotowa pożywką muszą posiadać: - nadruk z nazwą pożywki , numer serii i datą ważności - certyfikat zawierający kontrolę jakości, wykaz szczepów kontrolnych z kolekcji ATTC, - ilościowe oznaczenie żyzności i selektywności wraz z opisem morfologii koloni. 4. W przypadku pożywek z suplementami oba komponenty od jednego producenta. ( dotyczy podłóż) - certyfikat analityczny / deklarację zgodności znak CE - instrukcję wykonania w języku polskim - termin ważności dostarczonych produktów przez Wykonawcę musi być nie krótszy od 2/3 terminu ważności ustalonego przez producenta - produkt musi posiadać oryginalne opakowanie producenta PAKIET nr 3 : - do filtrów sterylnych przy dostawie należy dołączyć certyfikat sterylności z podana datą ważności - przy dostawie materiałów jednorazowego użytku( sterylnych) należy dołączyć dokument wystawiony przez producenta potwierdzający sterylność i termin ważności sterylności dla każdej partii - termin ważności dostarczonych produktów przez Wykonawcę musi być nie krótszy od 2/3 terminu ważności ustalonego przez producenta - produkt musi posiadać oryginalne opakowanie producenta Wymagania szczegółowe przy dostawach - UWAGA!!! - w przypadku odczynników stosowanych w diagnostyce medycznej - certyfikat CE IVD (in vitro diagnostic use) lub oświadczenie producenta, że produkt może być stosowany w diagnostyce in vitro, - w przypadku surowic, lateksów stosowanych w diagnostyce medycznej - certyfikat CE IVD (in vitro diagnostic use) lub oświadczenie producenta, że produkt może być stosowany w diagnostyce in vitro, - przy dostawie testów immunologicznych należy dołączyć: certyfikat analityczny / deklarację zgodności znak CE CE IVD (in vitro diagnostic use) lub oświadczenie producenta, że produkt może być stosowany w diagnostyce in vitro, pełną instrukcję producenta w języku angielskim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.69.81.00 - Kultury mikrobiologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    - certyfikatów jakości producenta (do całości przedmiotu zamówienia) -specyfikacji technicznych, (potwierdzających spełnienie wymagań równoważności), -certyfikatów potwierdzających jednoznacznie spełnienie wymagań równoważności, polskojęzycznych kart charakterystyk tychże produktów. -Oświadczenia Wykonawcy, że jego oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie, ul. Wierzbowa 16, w pokoju nr 006 i 007.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie, ul. Wierzbowa 16, w pokoju nr 007.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.