eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecDostawa komputerów i drukarek oraz oprogramowania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-23

Mielec: Dostawa komputerów i drukarek oraz oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 124219 - 2007; data zamieszczenia: 23.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5820500, 5820573, fax 017 5820576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.biznes.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów i drukarek oraz oprogramowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny z zainstalowanym systemem operacyjnym - 34 sztuki. Monitor LCD 17 cali - 25 sztuk. Drukarka igłowa - 1 sztuka. Drukarka atramentowa - 1 sztuka. Specyfikacja techniczna (parametry minimalne) Specyfikacja komputera stacjonarnego: - procesor: - częstotliwość szyny procesora: min 3460 MHz; - L2 cache: 512 kB; - napięcie: 1.25-1.30 V; - funkcje dodatkowe: Execute Disable Bit, Intel EM64T, - system operacyjny: MS Windows Vista Business OEM PL 64 bit; - rodzaj pamięci: DDR2 Dual, - pamięć zainstalowana: 1024 MB, - ilość wolnych slotów pamięci: 1, - maksymalna wielkość pamięci: 4 GB, - interfejs dysku twardego S-ATA II, - pojemność dysku: min 80 GB, - napęd optyczny wbudowany: DVD RW, - wbudowana na płycie karta grafiki, - wbudowany na płycie LAN 100Mb / 1Gb: 1 / 0 szt, - złącze karty graficznej: PCI Express 16x, - złącze USB 2.0: 6, - złącze karty graficznej: PCI Express 16x, - złącza PCI Express x16: 1, - złącza PCI Express x1: 1, - klawiatura w zestawie: TAK (PS2 lub USB), - mysz w zestawie: TAK - optyczna z rolką (PS2 lub USB), - typ obudowy: Mini Tower lub Midi Tower, - ilość kieszeni zewnętrznych 5.25 cali : min 2, - ilość kieszeni zewnętrznych 3.5 cali: 2, - moc zasilacza: min 300 W, - gwarancja: minimum 24 miesiące, - spełniane normy: CE, ROHS, - napęd dyskietek: FDD 1.44MB (3,5 cali), - wyposażenie dodatkowe: podkładka pod mysz optyczną. Specyfikacja monitora Parametr Wartości Klasa produktu: Monitor LCD / LCD-TV Typ panela LCD: TFT TN Przekątna ekranu 17 cali Wielkość plamki 0,264 mm Zalecana rozdzielczość obrazu 1280x1024 pikseli Częstotliwość odświeżania przy zalecanej rozdzielczości 60 Hz Częstotliwość odchylania poziomego 30-83 kHz Częstotliwość odchylenia pionowego 56-75 Hz Czas reakcji matrycy 5 ms Jasność 300 cd/m2 Kontrast 2000:1 Kąt widzenia poziomy 170 stopni Kąt widzenia pionowy 170 stopni Liczba wyświetlanych kolorów 16,2 mln Certyfikaty CE, CSA, C-TICK, EPA Energy Star, FCC-B, GOST, SEMKO, TCO-03, TUV GS, UL, VCCI-2 Regulacja cyfrowa (OSD) Tak Głośniki Nie Mikrofon Nie Typ sygnału wejściowego RGB Typ gniazda wejściowego (sygnałowego) 15-stykowe D-Sub Wbudowany tuner TV Nie Wbudowany hub USB Nie Czytnik kart pamięci Nie Karta sieciowa (LAN) Nie Bezprzewodowa karta sieciowa Nie Wbudowany zasilacz Tak Pobór mocy (praca/spoczynek) 30/1 Wat Panel obrotowy (pivot) Nie Możliwość pochylenia panela Tak Obrotowa podstawa monitora Nie Regulacja wysokości monitora Nie Możliwość zabezpieczenia (Kensington) Nie Szerokość - max 365 mm Wysokość - max 378 mm Głębokość - max 180 mm Kolor obudowy srebrno-czarny Gwarancja/rękojmia Gwarancja producenta minimum 36 miesięcy Dodatkowe informacje Funkcja F-ENGINE, Technologia DFC Specyfikacja drukarki igłowej Interfejsy Równoległy (Centronics), USB 1.1 Ilość igieł [szt.] 9 Maks. szybkość druku DRAFT [zn./sek.] 570 Maks. szybkość druku NLQ [zn./sek.] 95 Szerokość papieru [cale] 10 Formaty papieru, mediów 63,5 - 254mm (papier ciągły), maks. 165 x 91mm (koperty z ciągłym podawaniem) Zalecana gramatura papieru [g/m2] 34-92 Ilość drukowanych kopii [szt.] 6 Podawanie papieru Traktor tylny pchający do podawania od tyłu, Ręczne podawanie pojedynczych kartek. Ilość czcionek DRAFT [szt.] 5 Pamięć buforowa [Kb] 128 Poziom hałasu [dB] 56 Zasilanie 220/230V AC (+6%, -14%), 240V AC (+/-10%) Tryby emulacji Epson FX, IBM ProPrinter, OKI Microline Średni czas pracy bez awarii [godz.] 20000 Trwałość głowicy [mln. uderzeń] 200 Trwałość taśmy [mln. znaków] 4 Wymiary - szer. x głęb. x wys. [mm] 398 x 345 x 153 mm Polskie znaki - nazwy standardów East Europe Latin II-852, Polska Mazovia, ISO Latin 2, Kabel Centronics 5 m Gwarancja producenta Minimum 12 miesięcy Specyfikacja drukarki atramentowej Interfejsy USB 2.0 Obszar zastosowań Domowy wydruk dokumentów, Domowy wydruk zdjęć, Biurowy wydruk dokumentów, Profesjonalny wydruk dokumentów Ilość pojemników z tuszem 4 Rodzaje pojemników z tuszem Black (Czarny), Cyan (Błękitny), Magenta (Purpurowy), Yellow (Żółty) Max. szybkość druku w czerni 23 str./min Max. szybkość druku w kolorze 18 str./min Rozdzielczość druku w czerni 1200x1200 dpi Rozdzielczość druku w kolorze 4800x1200 dpi Wydajność 6250 str./mies. Maksymalny format papieru A4 Obsługiwane formaty papierów fotograficznych od 76 x 127 mm do 216 x 355 mm Maksymalna gramatura papieru do 90 g/m2 dla papieru zwykłego, do 270 g/m2 dla papieru fotograficznego Pojemność podajników papieru 80 szt. podajnik podstawowy Obsługiwane języki drukarek Rozszerzony HP PCL 3 Obsługiwane systemy operacyjne Linux, Mac OS, Unix, Windows 2000, Windows 98, Windows ME, Windows XP Dołączone oprogramowanie Płyta CD-ROM z oprogramowaniem drukarki (zawiera program instalacyjny, sterowniki drukarki, narzędzia administracyjne i przewodnik użytkownika) Pobór mocy spoczynek 2 W, praca 80 W Funkcje dodatkowe opcjonalny druk dwustronny. Wymiary max 495 x 411 x 215 mm Zawartość opakowania drukarka, kabel zasilania, wkład atramentowy czarny, wkład atramentowy Cyan, wkład atramentowy Magenta, wkład atramentowy Yellow, zasilacz, polska instrukcja obsługi Kabel USB, 3 m, typu: A-B Gwarancja producenta Minimum 12 miesięcy Dodatkowe wymogi: 1. Wszystkie dostarczane komputery w ramach typu powinny mieć jednolite obudowy z oznaczeniem producenta. 2. Plomby gwarancyjne muszą być rozmieszczone w taki sposób, aby umożliwić Zamawiającemu modyfikację i rozbudowę sprzętu we własnym zakresie - bez utraty gwarancji (dotyczy komputerów stacjonarnych). 3. Dostarczany sprzęt powinien być dopuszczony do obrotu w RP. 4. Oferowany sprzęt musi być nowy (nie używany w innych projektach), pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży na rynek polski. Zamawiający może w chwili dostawy żądać od dostawcy stosownego potwierdzenia od polskiego przedstawicielstwa Producenta. 5. Dostawca uruchomi, skonfiguruje i doprowadzi do pełnej funkcjonalności dostarczony sprzęt i oprogramowanie (system operacyjny i sterowniki). Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisywanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 5.5 w okresie od czerwca 2004 zrealizowali co najmniej 2 zamówienia zbieżne z niniejszym o wartości nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej - ocena spełnienia warunku na podstawie wykazu dostaw i referencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Wykaz oświadczeń i dokumentów 6.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1.3. Wykaz zamówień zrealizowanych w okresie od 1 czerwca 2004 r. odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców, według załącznika nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje). 6.1.4. Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1. 6.1.5. Oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2. 6.1.6. Formularz kosztorysu ofertowego zgodnie załącznikiem nr 3. 6.1.7. Warunki usług gwarancyjnych zgodnie z załącznikiem nr 5. 6.1.8. Szczegółową charakterystykę techniczną przedmiotu oferty. 6.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. - podpunkt 6.1.1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,; - podpunkt 6.1.2. - dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.biznes.mielec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGK Spółka z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego, pokój nr 206 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.