Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-26
Grudziądz: Dostawy towarów dla sklepu medycznego
Numer ogłoszenia: 124218 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego , ul. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6413400, faks 56 4621334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy towarów dla sklepu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy towarów dla sklepu medycznego, w ilościach i asortymentach określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ z podziałem na zadania opisane w pkt. IV SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.17.00-7, 33.19.62.00-2, 18.11.00.00-3, 33.14.11.13-4, 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy niniejszego zamówienia
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanych asortymentów do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.(Dz. U. z 20 maja 2010r. Nr 107, poz. 679) - dotyczy tylko asortymentów będących wyrobami medycznymi. Aktualny szczegółowy katalog produktu, umożliwiające identyfikację i weryfikację zaoferowanych asortymentów z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w formularzu cenowym załączonym do SIWZ - dotyczy zadania 8. Certyfikat wystawiony przez uprawniony podmiot potwierdzający, że tkanina, z której uszyte są ubrania medyczne spełnia normę Oeko-Tex Standard 100- dotyczy zadania 8.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta - wg formularza załączonego do SIWZ. Formularz cenowy - wg załącznika do SIWZ. Pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin poszczególnych dostaw - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a także zmiany istotne, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.bieganski.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz, budynek T- I piętro (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2015 godzina 11:30, miejsce: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz, budynek T- I piętro (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły przeciwodleżynowe - poduszki wykonane z pianki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły przeciwodleżynowe - poduszki wykonane z pianki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krążki przeciwodleżynowe i poduszki posiadające otwarte komórki umożliwiające swobodny przepływ powietrza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki przeciwodleżynowe i poduszki posiadające otwarte komórki umożliwiające swobodny przepływ powietrza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wkładki do obuwia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkładki do obuwia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podkłady higieniczne wielokrotnego użycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady higieniczne wielokrotnego użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Poduszki ortopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poduszki ortopedyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kliny przeciwobrzękowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kliny przeciwobrzękowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Piłki rehabilitacyjne duże, małe z kolcami, dyski równoważne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piłki rehabilitacyjne duże, małe z kolcami, dyski równoważne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ubrania medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni płaskich, rąk, żel do USG, rękawice, pojemniki na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni płaskich, rąk, żel do USG, rękawice, pojemniki na odpady.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Skarpetki i podkolanówki zdrowotne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skarpetki i podkolanówki zdrowotne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Podkolanówki, pończochy, rajstopy medyczne profilaktyczne, pierwszego i drugiego stopnia ucisku, pończochy przeciwzakrzepowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkolanówki, pończochy, rajstopy medyczne profilaktyczne, pierwszego i drugiego stopnia ucisku, pończochy przeciwzakrzepowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Podkolanówki, pończochy, rajstopy medyczne profilaktyczne, pierwszego stopnia ucisku, pończochy przeciwzakrzepowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkolanówki, pończochy, rajstopy medyczne profilaktyczne, pierwszego stopnia ucisku, pończochy przeciwzakrzepowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dokumentacja projektowa przebudowy z rozbudową drogi powiatowej nr 1392C Słup-Mędrzyce w miejscowości Przesławice
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Rozbudowa drogi gminnej nr 040145C - ul. Orla w Białym Borze, gm. Grudziądz wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biały Bór"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Szwaczka"
- INTEGRACYJNA PRZESTRZEŃ ZABAW DLA DZIECI PRZY UL. ŚNIADECKICH 35 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- "Dostawa macierzy dyskowej i dysków do macierzy w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów opatrunkowych, środków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego i terapeutycznego wraz z dostawą i montażem na potrzeby ROPS w ramach projektu pn.: Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Zakup wraz z dostawą środków myjących i dezynfekcyjnych dla Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawy środków dezynfekcyjnych do endoskopów
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Dostawa sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia, środków ochrony indywidualnej
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.